Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus  (Luettu 3490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pohjanhelmi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 01.01.2006 08:50:29 »

Neptunus   aspect_con   Keskitaivas

Neptunus   aspect_tri   Uranus

Tällaista nyt minulle pukkaa ja olen sairastellut paljon viimeaikoina, onkohan tästä pääteltävä jotain pysyvämpää, osaisiko joku kertoa? Undecided
tallennettu

Jousimies, kuu Rapu, nouseva Rapu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #1 : 01.01.2006 11:46:59 »

Neptunus   aspect_con   Keskitaivas

Neptunus   aspect_tri   Uranus
neptunus aspect_con keskitaivas
Työasioissa tapahtuu muutoksia. Ehkäpä nykyinen työ vaatii sinulta liian paljon kompromisseja, että saatat suunnitella vaihtavasi alaa.

Tämä periodi saa ihmiset usein vaihtamaan työpaikkansa, epävarmaan, mutta luovaan ja jännittävään vaihtoehtoon. Joudut luultavasti tekemään henkilökohtaisia uhrauksia näiden toiveiden eteen.
On oikea aika muuttaa toimiasi sellaiseen suuntaan, joka antaa sinulle enemmän tilaa.
Ellet aliarvioi niitä vaikeuksia, joita tulet kohtaamaan ja ellet anna periksi, tulet tekemään ihmeitä ja unelmasi toteutuvat yksi toisensa jälkeen.

neptunus aspect_tri uranus
Olet hyvin idealistinen. Nautit elämän pienistä mysteereistä täysin siemauksin.
Sisäinen lapsesi elää nyt hyvin voimakkaasti. Olet avoin ja uudistusmielinen.
Epätavallinen ja epäsovinnainen tieto kiehtoo sinua. Aloitat ehkäpä astrologian opiskelun tai ehkäpä numerologia kiinnostaa.
Psykologia saattaa myös kiinnostaa. Musiikki ja taiteet nyt voimakkaasti  tapetilla.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 01.01.2006 12:36:05 »

Tuota noin, mitä meinaa Neptunuksen kvinkunssi MC:lle? Sad
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 01.01.2006 12:52:03 »

Whattabout saturnuksen ja neptunuksen oppositiossa 2-8 huoneissa? Undecided Huh Sad Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: