Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eka ja Vika! :-o  (Luettu 2915 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« : 11.11.2007 00:53:14 »

no niin, nyt on siis ollut viimeinen vuosi ja vähän yli aika epämääräistä seilaisua rakkauden markkinoilla... nyt yhtäkkiä... PUM!

rakkaat kanssa-astroilijat... voiko tämä enää olla pelkkää sattumaa???  Shocked Shocked Shocked Shocked

tapasin miehen jonka kanssa ihan ensi sekunnista lähtien ihan hullu kemia ja vetovoima...ja kuinka ollakaan...itse olen syntynyt 1.1.1979 ja hän 31.12.1979... siis saman vuoden eka ja vika päivä!!! uglystupid2 2funny Shocked Cheesy

kellonajassakin on vaan puolen tunnin ero. syntymäpaikkojen välillä kuitenkin sen verta etäisyyttä että minulla  askendentti oinas ja hänellä  kaksoset

En vaan voinut olla kertomatta. Wink
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2007 11:17:45 »

Wow! ... ja nuo nousevat merkitkin sopivat hyvin yhteen. Tuli ja ilma  Wink

En ihmettele yhtään voimakasta kemiaa ja vetovoimaa! Olettehan monella tapaa samanlaiset, sukulaissielut  Wink  Minulla oli samanlaiset fiilikset aiemmassa parisuhteessani, jossa ikäeroa oli vain muutama päivä; eri  askendentti ja  kuu kuitenkin.

Huono puolihan on se, että haastavat transiitit tulevat molemmille samaan aikaan... Mutta kun sen tietää, voi sitten apukin olla lähellä! Itse en silloin tiennyt  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: