Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juna onnettomuus...  (Luettu 4400 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« : 11.11.2007 20:41:16 »

Näin viime yönä erittäin selkeän ja värillisenä unen, jossa juna oli terrorismin tai vastaavan kohteena ja kuolonuhreja oli hirveästi, ruumiita joka paikassa ja irtonaisia ruumiinkappaleita, verta... erittäin raaka uni, kaikkine yksityiskohtineen. Olenkin ko. unesta hyvin ahdistunut ja ajattelin jakaa sen täällä, jos teille tulee jotain mieleen tästä.
Mietin mistä se voisi johtua? Matkustan itse päivittäin junalla ja onko tämä uni vain ilmentymä omasta pienestä pelostani? Aika hurjalla tavalla tuo uni kyllä pelkojani kuvastaa jos niin on, en ihan tuolla asteikolla sitä koe...  Undecided
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2007 20:47:54 »

Millainen parisuhteesi on tällä hetkellä?

Omat junauneni kuvaavat aina jotain parisuhteeseen liittyvää. Onhan kysymys kulkuneuvosta, joka kulkee kahdella samansuuntaisesti kulkevalla kiskolla.

tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 13.11.2007 20:54:14 »

Hmnnn... enpä tullut ajatelleeksi tuota, olen tutustunut mieheen, jonka kanssa ollaan sellaisessa vaiheessa, että olen joutunut ( mulle iso asia ja vaikea ) myöntämään avoimesti hänelle omat motiivini hänen suhteensa... Eli tunteiden osoittaminen.
Mutta olin itse unen onnettomuudessa mukana ja muistan miten katsoin vain ympärillä tapahtunutta ja otin onnettomuuden ihmeen rauhallisesti. Vaikka uni olikin sitten hereillä ollessa todella ahdistava. Onhan tässä jonkinlainen yhteys nykytilanteeseen ja voihan olla, että takkiin tulee, sitäkö ne ruumiit ja raadollisuus tarkoitti, kerroin avoimesti tunteistani ja sitten tulee pettymys jonka osaan ottaa rauhallisesti?! Tilanteeseen tyytyen...?! Pelkotiloja...
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 13.11.2007 21:16:39 »

Minä liittäisin tuon unen noihin Jokelan tapahtumiin. Ruumiita, verta raakuutta. Oletko miettinyt itse tuota?

Jos itse matkustat päivittäin junalla niin ehkä koet junan vain paikaksi, jossa käydään päivittäin, kuten oppilaat kokevat koulun. Että mitä tahansa voi sattua työpaikalla, matkalla sinne, koulussa...

Useat ihmiset ahdistuivat Jokelan tapahtumista, osa ilmaisi ahdistuksensa sanoin mutta osalla tapahtumat saattavat tulla unissa esiin.

Luin juuri erään Tsunamissa mukana olleen kertomusta, että hänellä tapahtumat tulevat jopa keskellä päivää kuviin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #4 : 14.11.2007 12:46:41 »

Useinhan toiset ihmiset unissamme ovat omia tunnetilojamme - eli koska Itse katsoo unessa kuin sivusta, tyynen rauhallisena tuhoa, niin mieleeni tulee vanhojen käyttäytymismallien tuho. Eli koska pystyit tämän ison ja vaikean asian avoimesti kertomaan, niin samalla tuhosit mielesimaisemasta niitä 'sivupersooniasi', jotka ovat estäneet sinua toimimasta niin.

Mutta unien tulkinta on aina henk.koht.  - ja tämäkin omaa kokemustani ja tulkintatulkkiani. Pidin nimittäin aikoinaan vuoden verran 'uni- ja päiväkirjaa' minkä perusteella opin ymmärtämään silloista 'kieltä' mitä oma alitajuntani käytti kommunikoidessaan päivätajuntani kanssa unien välityksellä. Suosittelen tätä!

Ja vastaavanlaiset tapahtumat, missä katsoin sivusta jotain tapahtumaa - kuten sinä tässä unessa - olivat usein vanhojen ajattelutapojen ja käyttäytymismallien eliminoimista.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: