Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymä kelloaika?  (Luettu 4775 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meLinda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« : 11.11.2007 20:49:23 »

Vaikuttaako se jos syntymäaika on ollut minuutin väärin tulkinnassa?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!  Smiley
tallennettu

walk your talk

Little One - Ava-Li
    18.01.2006
Alltid i mitt hjärta.
  Hoist that rag.
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2007 21:13:48 »

Ei minuutin heitto yleensä vaikuta juuri mitään.
tallennettu
meLinda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.11.2007 03:21:02 »

No hohhoh! Kokeilin täällä astrossa nyt sen minuutin eron, ja jopas muuttui kartta! Ensin olin nousu: vaaka, ja kun vaihdoin ajan tuli nousu: netsyt!
Ettäs...aika tarkkaa tietoa pitää olla...Onneksi tilasin horoskoopin oikealla ajalla! Olen nyt vuosia lukenut vanhaa skooppia, ja vähäsen ihmetellyt joitain asioita..heh!
tallennettu

walk your talk

Little One - Ava-Li
    18.01.2006
Alltid i mitt hjärta.
  Hoist that rag.
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2007 17:09:46 »

Ai se nousu olikin ihan rajalla, kyllähän se silloin vaikuttaa. Eri asia on se, että ei ne syntymäajat aina ole sekuntikellolla mitattuja. Todistettavasti on ollut tapauksia, joissa sairaalan kello on heittänyt esim. kahdeksan minuuttia - sitten on tapauksia (vanhemmissa syntymäajoissa paljonkin), että syntymäaika on pyöristetty lähimpään puoleen tuntiin tms. Monesti synnyttävät astrologit varmistaa, että paikalla on joku, joka todella katsoo tarkan ajan kellosta ja varmistaa, että se kello on oikeassa. Me, joiden äidit eivät ole astrologeja, täytyy vaan tutkia omaa karttaa ja siihen osuvia transiitteja, progeja jne. ja varmistua siten siitä, että minuutit on kohdallaan.
tallennettu
meLinda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.11.2007 23:56:26 »

Heh, juu voin uskoa että sairaaloiden kellot voi vähän heittää Smiley mutta tämä kylla selitti minulle monta asiaa, kun on vaan hymyilevä epävarmuus ja diplomatia, sekä neitsyeen perfektio-halu! Ehkä ehtisin opetella vähän enemmän näistäkin asioista joskus, koska vielä kaikki asc:it ja desc:it on vähän epämääräisiä minulle!
Kiitos vastauksesta kuitenkin!  Smiley
tallennettu

walk your talk

Little One - Ava-Li
    18.01.2006
Alltid i mitt hjärta.
  Hoist that rag.
sanna_hk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 21.11.2007 13:14:59 »

Astron loistava asiakaspalvelu saattaa korjata väärällä kellon ajalla tai paikkakunnalla tilatun tulkinnan oikeaksi omaan astroon, jos oikein nätisti osaa pyytää.  smitten
tallennettu
ii.koo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #6 : 19.01.2008 11:09:58 »

Todistettavasti on ollut tapauksia, joissa sairaalan kello on heittänyt esim. kahdeksan minuuttia - sitten on tapauksia (vanhemmissa syntymäajoissa paljonkin), että syntymäaika on pyöristetty lähimpään puoleen tuntiin tms.

Tätä asiaa olen juuri miettinyt, koska omassa sairaalassa merkityissä tiedoissa on päälle korjattu uusi kellonaika. Nyt en tiedä kumpi on oikea. Olen juuri ajatellut, et joskus ennen (50-60-luvulla) osa kätilöistä merkitsi syntymäajan vähän niin ja näin, koska huomattiin sitä kelloa katsoa, tai kätilöt muistelivat aikaa vähän koska syntyi.

Puolen tunnin heitolla nousumerkki voi heittää jo monta astetta, riippuen tietenkin vuodeajasta koska on syntynyt.

Itse olen yrittänyt selvittää sitä oikeaa aikaa transiittien sekä keskipisteiden avulla, koska on mitäkin tapahtunut.  coolsmiley

Onko kellään mitään vinkkiä, miten olette itse näitä tapahtumia seuranneet tai karttaanne oikeaa aikaa tarkentaneet.

Olisi kiva myös kuulla jos täältä löytyisi joku kätilö, joka vähän kertoisi miten tarkasti se syntymäaika ylös merkitään.

 Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: