Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naisten kärsimyskeho ja siitä vapautuminen  (Luettu 11287 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 12.11.2007 02:06:39 »

Tämä kuuluisi ehkä enemmän henkimaailman puolella, mutta koska naisten vaivoista ja naisena olemisen vaikeudesta puhutaan eniten täällä uskoisin sen saavuttavan kuulijan paremmin Vaihtoehtohoidoissa kuin Henkimaailman puolella.
Sain tämän tekstit ystävältäni. Itse kärsin pahoista PMS-oireista ja kamppailen naisena olemisen kanssa.

Naisten kolletiivisen kärsimyskehon hävittäminen

Miksi kärsimyskeho on enemmän naisten esteenä?

Kärsimyskeholla on tavallisesti sekä kollektiivinen sekä yksilöllinen puolensa. Henkilökohtainen puoli sisältää menneisyydessä kärsityn tuskan jäänteet. Kollektiivinen puolestaan käsittää kaiken sen tuskan, joka on kertynyt ihmisten kollektiiviseen tajuntaan tuhansien vuosien aikana sairauksista, kidutuksista, murhista, sodista, julmuuksista, hulluudestajne. Jokaisen henkilökohtainen kärsimyskeho on osallisena tässä kollektiivisessa kärsimyskehossa. Kollektiivisessa kärsimyskehossa on erilaisia piirteitä. Esimerkiksi sellaisilla roduilla ja kansoilla, joiden keskuudessa esintyy äärimmäisi taistelun ja väkivallan muotoja, on raskaammat kärsimyskehot kuin muilla. Jokainen jolla on voimakas kärsimyskeho,mutta riittämättömästi tietoisuutta pystyäkseen irrottautumaan siitä, joutuu jatkuvasti tai ajoittain kokemaan uudelleen emotionaalisia tuskiaan. Hän voi myös helposti sortua väkivaltaan tai joutua sen uhriksi riippuen siitä, onko hänen kärsimyskehonsa enimmäkseen aktiivinen vaipassiivinen. Toisaalta hän saattaa olla lähempänä valaistumista. Tämä valaistumisen mahdollisuus ei kuitenkaan välttämättä toteudu, mutta jos olet painajaisunen vankina, sinulla on todennäköisestivoimakkaampi halu herätä kuin sellaisella, joka kokee vain tavanaomaisen unen vaihteluita.

Ellei nainen ole täysin tietoinen, hän on henkilökohtaisen kärsimyskehonsa ohella kytköksissä naisten kollektiiviseen kärsimyskehoon. Se sisältää naisten tuhansien vuosien aikana kokeman tuskan,joka on seurausta naisten alistamisesta, orjuutuksesta, riistosta, raiskauksista, lasten synnytyksistä ja lasten menetyksistä. Monien naisten kuukautisien yhteydessä kokemat emotionaaliset ja fyysiset kärsimykset ovat seurausta uinuneesta kollektiivisesta kärsimyskehosta, joka herää yleensä tuossa vaiheessa. Tosin jokin ärsyke voi saada sen hereille muinakin aikoina. Kärsimyskeho estää sen elämänenergian vapaata virtaamista kehossa, jonka fyysinen ilmentymä on kuukautiset. Tarkastelkaamme hetken, miten tämä voi tarjota mahdollisuuden valaistua.

Kärsimyskeho "ottaa" tuolloin naisesta usein "yliotteen". Sillä äärimmäisen voimakas energialataus, joka voi helposti vetää sinut alitajuisesti samastumaan siihen. Sinut on ottanut silloin haltuunsa energiakenttä, joka valtaa sisimpäsi teeskennellen olevasi sinä. Sinä et tietystikään olese. Se puhuu kauttasi, toimii kauttasi, ajattelee kauttasi. Se synnyttää elämääsi kielteisiä tilanteita voidakseen saada niistä tarvitsemansa energian. Se tahtoo enemmän tuskaa missä muodossa tahansa. Olen kuvannut tätä periaatetta jo aiemmin. Kärsimyskeho voi olla vahingollinen ja tuhoisa. Se edustaa silkkaa tuskaa, menneisyyden tuskaa - mutta sinä et ole se.

Täysin tietoista tilaa lähestyviä naisia on jo enemmän kuin miehiä, ja heidän lukumääränsä tulee kasvamaan tulevina vuosina yhä nopeammin. Miehet saattavat lopulta kuroa kiinni eron naisiin, mutta miesten ja naisten tietoisuuden välillä tulee olemaankuilu pitkähkän aikaa. Naiset ovat saamassa takaisin sen tehtävän, joka on heidän syntymäoikeutensa. Siksi se on heille luontevamoi kuin miehille. He tulevat toimimaan siltana ilmentyneen maailman ja Ilmentymättömän välillä - aineellisuuden ja hengen välillä. Tärkein tehtävä naisena on muutta kärsimyskehoa niin, ettei se tule enää sinun ja sisimmän olemuksesi, todellisen itsesi väliin. Sinun on luonnollisesti otettava käsiteltäväksi myös valaistumisen toinen este, ajatteleva mieli. Mutta se voimakas läsnäolo, jonka synnytät kärsimyskehoa käsitellessäsi, vapauttaa sinut myäs mieleen samaistumisesta.

On muistettava, että niin kauan kuin samaistut tuskaan, kärsimykseen,et voi vapautua siitä. Niin kauan kuin kärsimyskeho kuuluu minätuntoosi sen yhtenä tekijänä, tulet alitajuisesti vastustamaan tai vaikeuttamaan jokaista yritystäsi poistaa kärsimys. Miksi? Yksinkertaisesti siksi,että haluat pitää itsesi koskemattomana, ja kärsimyksestä on tullut olellinen osa sinua. Tämä on tiedostamaton prosessi,ja ainoa keino vapautua siitä on tehdä se tietoiseksi.

Saattaa olla järkyttävää oivaltaa olevansa kiintynytvkärsimyksiinsä. Mutta sinä hetkenä, jolloin oivallat sen, olet musertanut kiintymyksen. Kärsimyskeho on energiakenttä, melkein kuin jonkinlainen olento, joka on päässyt tilapäiseti majoittumaan sinuun. Se on ansaan joutunutta elämänenergiaa, joka ei enää virtaa vapaasti. Kärsimyskeho on luonnollisesti olemassa siksi, että menneisyydessä sinulle tapahtui tiettyjä asioita. Se on sinussa elävää menneisyyttä, ja jos samastut siihen, samastut menneisyyteen. Uhriksi itsensä kokeminen merkitsee, että uskot menneisyyden olevan nykyhetkeä voimmakkaampi.Mutta se on vastoin totuutta. Se merkitsee, että uskot toisten ihmisten ja heidän tekojensa olevan vastuussa siitä, kuka sinä nyt olet, emotionaalisista tuskistasi tai siitä, ettet kykene olemaan todellinen itsesi. Totuus on, että ainoa olemassa oleva voima piilee tässä hetkessä. Se on läsnäolosi voima. heti kun huomaat tämän, oivallat myös, että sinä itse olet vastuussa omasta sisimmästäsi - ei kukaan muu - ja että menneisyys ei voi voittaa nykyhetken voimaa.

(kirjassa ajattelutaukoa suositellaan tähän väliin)

Samastuminen estää siis sinua käsittelemästä kärsimyskehoa. Jotkut naiset, jotka ovat jo kyllin tietoisia pystyäkseen irrottautumaan uhrin roolistaan, pitävät silti ujasti kiinni kolleksiivisen uhrin roolista, siitä 'mitä miehet tekivät naisille'. He ovat oikeassa, mutta myös väärässä. He ovat oikeassa siinä suhteessa, että nasiten kollektiivinen kärsimyskeho on suurelta osin miesten naisiin kohdistaman väkivallan aiheuttamaa ja se on saanut aikaan vuosituhantinen naiseuden perusperiaatteen tukahduttaminen kaikkialla maailmassa. Mutta he ovat väärässä, jos he johtavat minuutensa tästä tosiasiasta ja vangitsevat itsensä sen myötä kollektiivisen uhrin rooliin. Jos nainen tuntee yhä vihaa, kaunaa ja tuomitsemisenhalua, hän pitää kiinni kärsimyskehostaan. Tämä saattaa antaa hänelle lohduttavan samuuden tunnun, tunteen solidaarisuudesta muita naisia kohtaan. Mutta se sitoo hänet menneisyyteen ja estää häntä pääsemästä syvälliseen yhteyteen oman olemuksensa ja todellisen voimansa kanssa. Jos naiset eristävät itsensä miehistä, se kasvattaa erillisyyden tuntoa ja voimistaa siten egoa. Ja mitä voimakkaampi ego on, sitä kauempana ihminen on todellisesta luonnostaan.

Älkää siis käyttäkö kärsimyskehoa persoonanne rakentajana. Käyttäkää sitä valaistumiseen. Muuntakaa se tietoisuudeksi. Parhainpia ajankohtia siihen on kuukautisten aika. Uskon, että tulevina vuosina monet naiset tulevat nouemaan täyden tietoisuuden tilaan tuona aikana. Tavallisesti se merkitsee monillenaisille tiedostamattomuuden aikaa, koska heidät valtaa silloin naisten kollektiivinen kärsimyskeho. Heti kun olet saavuttanut tietyn tietoisuude asteen, voit kääntää asiat päinvastaiseksi. Sen sijaan, että taantuisit tiedostamattomuuteen, tuletkin tietoisemmaksi. Olen kuvannut tätä peruseriaatetta jo aikaisemmin, mutta käykäämme sitä vielä hiukan läpi - erityisesti suhteessa naisten kollektiiviseen kärsimyskehoon.

Kuukautisten lähestyessä, ennen kuin tunnet ensimmäisiä oireita siitä, mitä tavallisestikutsutaan kuukautisia edeltäväksi kireydeksi - eli ennen kuin naisten kollektiivinen kärsimyskeho herää sinussa - valpastu ja ole läsnä kehossasi niin täydellisesti kuin mahdollista. Kun ensimmäinen merkki ilmenee, sinun on olta kyllin valpas kyetäksesi 'pyydystämään' sen enne kuin se otta sinusta vallan. Ensimmäinen merkki saatta olle esim. yhtäkkinen voimakas ärtymys, vihan välähdys tai se saattaa olla myäs puhtaasti fyysinen oire. Mikä tahansa se sitten onkin, ota se kiinni enne kui se alkaa johtaa ajatteluasi ja käyttäytymistäsi. Tämä merkitsee yksinkertaisesti sitä,että sinun on kohdistettava huomiosi tiiviisti siihen.  Jos kyseessä on emootio, tunne sen taustalla oleva voimakas energialataus. Tiedä, että kyseessä on kärsimyskeho,.  Ole samanaikaisesti tämä tiedostaminen eli totea tietoinen läsnäolosi ja tunne sen voima.  Jokainen emootio, jonka otat läsnäolosi piiriin,tyyntyy nopeasti ja muuttuu. Jos kyseessä on pelkkä fyysinen oire, siihen kohdistamasi huomio estääsitä muotoutumasta, emootioksi tai ajatukseksi. Ole vain jatkuvasti valppaana ja odota seuraavan kärsimyskehon antamaa merkkiä. Kun se ilmaantuu, käsittele sitä samalla tavoin kuin edellistäkin.

Myöhemmin kun kärsimyskeho on täysin vironnut lepotilastaan, saatat kokea sisimmässäsi melkoista myllerrystä jonkin aikaa, ehkä useita päiviäkin. Olipa tuo kuohunta millaista tahansa, pysy tietoisena. Kohdista siihen koko huomiosi. Tarkkaile sisälläsi myllertävää myrskyä. tiedä, ettäse on siellä. Pidä yllä tiedostamista jo oletuo tiedostaminen. Muista ettet anna kärsimyskehon täyttää mieltäsi ja johtaa ajatteluasi. Tarkkaile sitä. Tunne se energia suoraan kehossasi. Kuten tiedät, täydellinen tarkkaavaisuus merkitsee täydellistä hyväksymistä.

Jatkuva tarkkaavaisuus ja hyväksyminen saavat aikaan muutoksen. Kärsimyskeho muuttuu säteileväksi tietoisuudeksi aivan kuin tuleen viskattu tai lähelle tulta asetettu puupala muuttuu tuleksi. Kuukautisista ei tule silloin ainoastaan iloista ja tyydytystä tuottavaa naiseuden ilmausta, vaan pyhä muutoksen aika sinun synnyttäessäsi uuden tietoisuuden. Todellinen luontosi säteilee sekä naisaspektissa Jumalattarena että ylimaallisena, jumallallisena Olemisena, joka on miehisyyden ja naiseuden kaksinaisuuden ulottumattomissa.

Jos mieskumppanisi on tarpeeksi tietoinen, hän voi auttaa sinua tässä säilyttämälläläsnäolon värähtelyn tason tuolloin erityisen voimmakkaana. Vaikka sinä ehkä taannut tiedostamattasi samastumaan kärsimyskehoon, kuten voi ja tuleekin aluksi tapahtumaan, sinun on mahdollista päästä jälleen nopeasti tuohon tilaan kumppanisi kanssa, jos hänen läsnäolonsa pysyy vankkana. Tämä merkitsee sitä, että aina kun kärsimyskeho ottaa hetkellisesti ylivallan, tapahtui se sitten kuukautisten aikana tai muulloin,kumppanisi ei erehdy siitä, kuka todellisuudesa olet.

Vaikka kärsimyskeho hyökkäisi kumppaniasi vastaan, niin hän ei reagoi ikään kuin se olisit 'sinä' vetäytymällä pois tai ryhtymällä jollakin tavoin puolustautumaan. Hän säilyttää voimakkaan läsnäolon tilan.Mitään muuta ei muuttumiseen tarvita. Jossain toisessa tilanteessa sinä voit tehdä saman hänelle tai aina kun hän samastuu ajatteluunsa, voit auttaahäntä erottamaan tietoisuutensa mielstä vetämällä hänen huomionsa tähän hetkeen.

Tällä tavoin välillenne syntyy pysyvä puhtaan ja korkean värähtelyn energiakenttä.  Ei ole harhakuvitelmia, ei kärsimystä, ei ristiriitoja, ei mitään sellaista, jota te ette ole.
Eikä tällaisessa suhteessa voi elää mikään, mikä ei ole rakkautta. Tämä edustaa jumallallisen toteutumista, keskinäisen suhteenne tarkoitusta. Se muodostaa tietoisuuden pyörteen, joka tempaa monia muita mukaansa.
-Echart Tollen
"Läsnäolon voima"-

tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2007 17:30:25 »

Miehille on helpompi olla reagoimatta jos ne tietaa et naisella on kuukautiset. Silloin ne ei ota asioita niin henkilokohtaisesti. Menskojen aikana naiset ei toimi tavallisesti. Miten ne miehet saisi edes yrittamaan olla reagoimatta muulloin?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2007 15:33:43 »

No enpä ole kokenut kuukautisia ongelmana vaan suhteita/ joitain elämän kommelluksia. Putsaako ne kärsimyskehoa kun tuntuu etten pysty enää .. kiintymään ihan sillä teholla että kärsisi 100% voimalla? Heh, mahdollisen luopumisen tullessa.. en osaa sanoa..
« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 15:48:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2007 17:18:09 »

Byron Katien Worksissa on konkreettisia kysymyksia, joita voi soveltaa melkein kaikkiin tilanteisiin. Kysymyksia on vain 4, mutta ne kattaa paljon. Itse huomaan kuinka ajatukset voi muuttaa miksi itse haluaa, se mita itse haluaa onkin eri juttu.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2007 23:21:21 »

Ai niin, Souls' Adventure, kuulostaa toki karsimyskehon puhdistumiselta ja valaistumiselta, jossei enaa syvimmissa pohjamutikoissa tule vierailtua.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.11.2007 23:37:49 »

Minun täytyy sanoa, etten ymmärtänyt tuosta pätkääkään.

En sitä mitä tuolla haettiin.

Kun...

jos on geenit ( perhe, suku, heimo, kansa) , kehon muisti/maan muisti, sielun osuus, joka elää sekä miehen että naisen kehoa. Ja jos se elää sitä eri kulttuureissa, eri kansoissa.

Miten siis voi olla erikseen miehen ja naisen kärsimyskeho?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 15.11.2007 23:53:05 »

Jos on Echart Tollea lukenut niin tietaa mita se tarkoittaa. Hanella on oma kielensa. Jos osaan selittaa (lyhyesti tai yhtaan mitenkaan) niin sanoisin etta sinussa elaa se oikea sina, joka on aina onnellinen, rauhallinen ja iloinen. Kun asiat ei ole nain, se onkin karsimyskeho joka valittaa, johon kuitenkin samaistut ja luulet sita itseksesi. Eli kun huomaat valittavasi totea vain etta tuo en ole mina, vaan mun karsimyskeho (sivupersoona), jolla on tapana reagoida negatiivisesti. Samaa voi ajatella myos muista ihmisista, kuten puolisostasi, jos han ei reagoi niinkuin haluat tai olisi viisainta, ajattele vain etta se ei ole han, vaan on hanen karsimyskehoinsa mika reagoi, ja mista han ei osaa itseaan erottaa silla hetkella. Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 16.11.2007 17:05:14 »

Kiitos, Antimoguli!

Tuo valittelija ei varmaankaan ollut 'minä', vaan juuri tuo kärsivä, joka reagoi heti, kun on outoa kieltä. Ymmärrän kyllä nyt mitä Eckhart tarkoittaa.

Usein onkin vaikea löytää ydintä, kun jokin juttu on irtitempaistu jostakin laajemmasta filosofisesta ajattelusta.

Tuosta Eckhartista tuli mieleen eräs toinen ajattelija, vähän vanhempi, taisi olla jokin kirjain toisessa paikassa. Hän oli toisinajatteleva pappi, joka muistaakseni tuomittiin yleisestä poikkeavana ajattelijana, mutta kirjoitukset jäivät elämään.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #8 : 17.11.2007 18:20:53 »

Minulla on yksi kaveri, joka kärsi heti kuukautisten alettua (eli jotain 13-vuotiaasta lähtien) tosi kovista kuukautiskivuista. Monesti ihmettelin, että miksi ihmeessä -itse kun en yleensä edes huomaa kuukautisia-  haluaako hän vain päästä eroon liikuntatunneista vai mitä ihmettä...

Joskus luin teorian, että ne naiset, jotka eivät hyväksy naiseuttaan täysin, kärsivät kuukautiskivuista. Mieleeni tuli tuo samainen ystäväni. Hän on nainen kyllä mutta ei missään nimessä halua lapsia tai muutenkaan ei korosta naisellisuuttaan. Hän on ennemminkin "sukupuoleton".

Minä olen hyvin onnellisessa asemassa tuon suhteen, koska yleensä kuukautiseni alkavat huomaamatta, niin että keskellä työpäivää huomaan että voi ei, punaiset päivät tulivat, ons kellään tampaxeja...  Ja vaikka vuotaa niin se ei vaikuta olooni.

Naisena koen olevani erittäin naisellinen, eli minä olen hyväksynyt kaikki puolet naiseudessani -myös äitiyden.

Eli olisko sinulla Atha vähän sama asia kuin tuolla ystävälläni, joka ei missään nimessä halua lapsia. Voisiko asian selittää jollain jutulla entisessä elämässä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 17.11.2007 18:33:43 »

Minulla se juontaa juurensa sekä menneistä elämistä (kaikki tähän mennessä muistamani naiselämät ovat olleet enemmän tai vähemmän epämiellyttäviä, ankeita ja/tai traumaattisia) sekä siitä, että oma luontainen energiatasapainoni, joka siis valitaan heti, kun sielu ensimmäisen kerran syntyy maailmaan, on maskuliinisvoittoinen. Muistaakseni energiatasapainoni menee erään tulkinnan mukaan melkein 70 % maskuliinista energiaa ja jäljelle jäävä osa 100%:n kokonaisuudesta feminiinistä energiaa. En koe olevani nainen, enemmänkin tyttö ja äitiä minusta ei saa tekemälläkään =D Ja lisäksi, kun oma maskuliininen perusenergiataso on noin korkea, se polkee allensa monen miehen maskuliinisen energian, jolloin en saa eräänlaista "haastetta" miehiltä. Miehelläni pitäisi siis olla omaa puhtaan maskuliinisen energiamäärää korkeampi puhdas maskuliininen energiamäärä, muuten mie tunnen vain itseni yhdeksi mieheksi muiden joukossa tai vastaavasti pikkutytöksi.

Ja kuinka moni täällä loppujen lopuksi edes ilmentää puhtaasti omaa maskuliinista ja feminiinistä energiaa ilman, että se olisi jotenkin egon läpi suodattunut, varsinkin kaksilahkeisten puolella.... :Smiley Yritäpä siinä sitten löytää mies, joka auttaisi omalta osaltaan minua tutustumaan omaan feminiiniseen energiaani olemalla puhtaasti minua voimakkaampi maskuliinisessa energiassa, mutta ilmentämättä sitä egoistisesti tyyliin "ÄYRH! Olen MIES! Vihainen ja stereotyyppinen, ÄYRH!" Cheesy Noh, onneksi minulla on astraalitason opas, joka tutustuttaa minua omaan feminiinisyyteen ja opettaa minua vastaamaan maskuliiniselle energialle niin, etten alista sitä (tunne itseäni enemmän mieheksi kuin mies itse) enkä itse alistu sille (muutu pikkutytöksi naisen sijaan).

Minullakin on ollut pahat menkkaoireet aina sieltä 9-vuotiaasta lähtien. Vuosien saatossa ne ovat vain pahentuneet entisestään ja oireita pukkaa lisää aina säännöllisin väliajoin. Kauhulla odotan alkavaa työtä miten jaksan siellä ja vielä seisoa sekä kävellä paikasta toiseen kaikkein pahimpina päivinä.... O__________O Mie varmaan kuolen tai pyörryn vähintään.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10 : 17.11.2007 19:29:53 »

ööö... minulla alkoivat varsinaiset kärsimyspäivät samalla kun keksin mitä tällä kummalla keholla voi tehdä  Cheesy eli lasten jälkeen ja samoihin aikoihin taisin ylipäätänsä naisellistua... olin myös poikatyttö lapsuuden ja murrosiässä oikea jätkä, kunnes tajusin homman Wink sen jälkeen ollaan oltu niin ladyjä, niin ladyjä  2funny ja kipeitä tiettyyn aikaan ja aina vaan pahenee Angry
Vaikka ulkoinen olemus on usein varsin maskuliininen ilmestys  :Smiley Se taitaa olla se panssari samalla...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.11.2007 19:43:46 »

Kaurisenergialta:

Joskus luin teorian, että ne naiset, jotka eivät hyväksy naiseuttaan täysin, kärsivät kuukautiskivuista. Mieleeni tuli tuo samainen ystäväni. Hän on nainen kyllä mutta ei missään nimessä halua lapsia tai muutenkaan ei korosta naisellisuuttaan. Hän on ennemminkin "sukupuoleton".

Voi että pitää paikkansa minunkin suhteen. Lapsena olin poikatyttö ja ei kai ihme, jos rinnat eivät meinanneet kasvaa. Inhosin myös tyttöjä teini-iässäkin vielä. Ja voi mitkä kamalat mentskut sitten kun ne vasta 15-vuotiaana tuli ja häiritsivät elämääni siihen saakka, kunnes olin raskaana! tickedoff

Ja niinpä minulle sanottiinkin, että pitkä on miesputki menneessä elämässäsi ollut, vaikea hyväksyä naisena oloa yhtäkkiä.

Vaikka olen ihan naisellinen. smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #12 : 17.11.2007 20:23:31 »

No joo, olenhan minäkin varsinainen "äijä" eli pidän rankasta musiikista ja jääkiekosta - ja pistän hanttiin miehille työelämässä!

Mutta naisellisuus on minussa ollut aina.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 19.11.2007 23:13:56 »

Mulla oli kivuliaat kuukautiset siihen asti kunnes sain lapsia. Se on kuulemma yleista. En lasta koskaan erityisemmin halunnut, niin vain kavi, eika sen ollut valia. Toisen lapsen sitten halusin ensimmaiselle sisareksi. Sen jalkeen oon tullut paremmin juttuun muiden naisten kanssa, muiden aitien lahinna, koska on ollut enempi yhteista puheenaihetta. Ennen tulin paremmin juttuun ainoastaan miesten kanssa, eika se nytkaan vaikeaa ole, taytyy vaan jarrutella soveliaasti. Mulle on sanottu etta tunnen miehet hyvin koska on monta elamaa miehena takana. En itse mitaan muista. Nykyaan menskat alkaa useimmiten yllattain, ja vasta sen jalkeen huomaa etta oli kiree ja herkka olo jostain typerasta syysta juuri ennen niiden alkamista, - mutta ei joka kerta. Menskojen alettua toisinaan on fyysisesti epamukava olo ehka kuusi tuntia, mutta se on pienta siihen verrattuna mita ennen lapsia. En muuten mielestani ole yhtaan naisellisemmaksi muuttunut lasten saannin jalkeen, muutakuin tiedan mita aidin elama on. Olen aina ollut hyvin naisellisen nakoinen ja se johtaa usein vaarinkasityksiin, koska en sitten kovin naisellinen olekaan. Mita te muuten tarkoitatte silla naisellisuudella josta puhutte? Jos se olisi suoraan verrannollinen aitiyteen niin silloin voisin ymmartaa muutokseni. Aitiydesta en paljoa tiennyt ennen omia kokemuksia, en vaan aina lue sita = naiseus.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #14 : 20.11.2007 10:39:57 »

Mita te muuten tarkoitatte silla naisellisuudella josta puhutte?
Äitiydellä on merkitystä totta kai ihmiselle henkisenä kasvuna, mutta ei yksinään tee naiselliseksi... saattaa käydä toisinpäinkin  Wink
Feminiisyys tai maskuliinisuus on enemmänkin mielestäni kehokieltä jolla "maustetaan" kaikki  :Smiley sanoa jotakin tai kuunnella toista on ihan eri kun siihen lisätään hitunen empatiaa, jota feminiiniset henkilöt omaavat enemmän. Toisaalta pistävimmät kielet ovat kait yleensä feminiinisillä ihmisillä... johtuneeko siitä, että on pärjättävä (pystyy pärjäämään!?) verbaalisesti siinä missä toiset voimalla  Grin
Puhuu vastapelurin suohon  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: