j-62
Ehkäpä tuon yhteyden vuoksiminäkin koin voimakkaasti sen,että tarvitset vastauksia.
Olen myös kiinnostunut numerologiasta,mutta tuo mitä kirjoitit,että meillä on numerologisesti 7-vuosi meneillään,on vastaus,jota olen etsinyt.
Aivan viime viikkojen aikana,on kaksikin ihmistä kysynyt,monesko vuosi minulla on meneillään!
Minulla ei ollut siitä tietoa,enkä tiennyt,miten sen saan selville,joten suurKIITOS sinulle.
Ja kyllä vuoteni on mennyt aivan samoissa merkeissä kuin sinullakin.
Välillä hyvinkin eristettynä,jopa yksinäisyyttä tuntien,joka on minulle vierasta.
Yleensä nautin yksinäisyydestä.
Terveydessäni on myös ollut ongelmia koko vuoden ja tuo totisuus ja syvä itsensä ja asioitten tutkiskelu on vetänyt puoleensa.
Taroteissa Erakko olisi kortti,joka sopisi hyvin kuvaamaan minua juuri tänä vuonna.
Erakossa on se ilo,että hän lopulta kuitenkin löytää etsimänsä ja siltä alkaa pikkuhiljaa tuntuakin!
Eilen oli merkittävä asia esillä,joka vaikuttaa suuresti elämääni.
En vielä tulosta tiedä,mutta sisimmässäni tunnen,että kaikki meni kohdaltani hyvin.
Lähetin rakkautta tuohon kokoukseen ja lähetys olikin pitkä ja ihana.
Onko se ensi vuosi meille sitten runsautta?
Eikö 8 kuvaa sitä.7 on myös mystinen luku ja henkisten asioitten kanssa olen tepastellutkin.Välillä lujaakin eteenpäin,välillä askelia taaksepäin.
Olen iloinen,jos sait viestistä apua.Tuo Virtuen enkelten englanti,on hiukan omituisilla sanoilla kirjoitettua välillä.Olen alkuun useasti itsekin sanakirjaan turvautunut ja sieltä löytyisi meille kouluenglanninkielisille paljon selkeämpi vastine.Mutta pääasia on,että sisältö avautuu.
Ja näkisitpä miten kaunis tuo kortti on!
Joutsenpari,ihanaan puistomaiseen metsään kätkeytyy paljon enkeli ja mennikäisväkeä,mutta kuten muutenkin elämässä,heidät erottaa sieltä vain tarkemmin katsottuna.
Ja siinäpä sinä istut kauniin lammen rannalla herkkine energioinesi etsien ja kuullostellen niitä ympäriltäsi.
Kiitos sinulle tuosta 7-vuoden tulkinnasta ja kaikkea hyvää elämääsi!
Törmäilemme varmaan.Jos ei nyt ihan livenä,niin ainakin täällä foorumilla.