Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: niin ihanan romanttista hömppää  (Luettu 3792 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 15.11.2007 22:11:07 »

Luinpa ihanan romanttisen kirjan, joka varmasti tämän foorumin muitakin romantiikan nälkäisiä voisi kiehtoa.
Nora Robertsin Sydänyö. Ihanasti oli entiset elämät mukana kuvioissa. smitten
Löytynee kirjastoista, ainakin täältä löytyi.

Niin, ja lukuvinkkejä ottaisin vastaan,  romantiikan saralta, myös jännitys käy..tuntuu, että olen urautunut samoihin kirjailijoihin, enkä ole uskaltanut tehdä uusia "valloituksia".
« Viimeksi muokattu: 15.11.2007 22:13:58 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2007 23:26:19 »

Aaaaaah , rakastan Nora Robertsin kirjoja ja olen kerännyt niitä hyllyyni aikamoisen kokoelman  Smiley. Jännitystä ja rakkautta, mutta myös sisarus- ja veljes sarjat aivan upeaa luettavaa, kuten myös "puutarha sarja" kummituksineen. Minullakin tahtoo olla omat suosikkini joita aina vaan luen ja uusien löytäminen ei ole niin helppoa, mutta koska kirjoissani pitää olla mielellään myös jännitystä, niin luen myös Tess Gerritsenin, Patricia Cornwellin, Linda Howardin ja Elizabeth Adrelin kirjoja. Ihan sellaisia ihania romanttisia kirjoja on Jude Deverauxilla ja Catherine Cooksonilla. Olen hirveä lukutoukka ollut aina joten olen kahlannut aivan hirveästi erilaisia kirjoja lapsesta asti ja touhu senkun jatkuu  smitten. Nyt olen lukenut toiseen kertaan Denise Linnin kirjan :kohti valoa joka opastaa miten voi itse yrittää selvittää menneitä elämiä . Todella hyvä opas jonka avulla eka kerran luvun jälkeen sain ainoan "mahdollisen" kokemuksen jostain kaukaa ehkäpä menneisyydestä  Wink.
Luin viime viikonloppuna Nora Robertsin uusimman: Savuhuntu ! Voi kun taas nautin  smitten  smitten 
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
julyette
Vieras
« Vastaus #2 : 17.11.2007 17:13:26 »

Tämä on minulle ihan vieras alue, en yleensä lue näitä romantiikkajuttuja mutta yksi kirja aikoinaan osui käteeni, jonka kai voi  sanoa olevan tätä romantiikkaosastoa: Susanna Kearsleyn käsittääkseni ainoa suomennettu kirja Mariana. Siinä mennyt elämä ja nykyinen kietoutuvat yhteen ja molempia seurataan läpi kirjan.
Se kertoo päähenkilö Juliesta joka takaumien kautta elää uudelleen entistä elämäänsä Lontoossa suuren ruton aikaan 1665. Tuo keskenjäänyt mennyt elämä vaikuttaa nykyiseenkin ja mielestäni kirja kuvaa ihan hyvin sitä kuinka joku menneisyydessä tapahtunut  voi häiritä nykyistä elämääkin.
Ja kirjassa on  sitä selkälokin haluamaa romantiikkaakin, menneen elämän rakastetun muodossa, mutta mielestäni ihan älykkäästi esitettynä, eikä mitään mautonta siirappia  Cheesy
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 18.11.2007 20:49:26 »

Jee, kiitos kirjavinkeistä.  Smiley
Onko täällä kaikki muut vain "sivistyneen henikisen kasvun"- kirjojen lukijoita?
Luenhan miekin niitä, mutta nyt on joku vaihe, ettei uppoa oikein yksikään...Kait se on se tasapainon laki, välillä pitää olla vähän maallisempi, että jaksaa taas henkisempää. Cheesy
On tullut lueskeltua kaikenlaista, kun on tuo telkkari telakalla, eikä tietoa, milloin hankitaan uus. Kesästä asti jo on jatkunut tv-lakko.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #4 : 19.11.2007 14:24:58 »

Älä huoli selkälokki, en minä ainakaan koko aikaa mitään henkisiä ja sivistäviä opuksia lue  Cheesy  Näkyy tuo lukeminen menevän jotenkin jaksoissa. Monta vuotta oli sellainen lukuputki päällä ja luin paljon Outi Pakkasta  ja muuta "kevyttä". Sitten yht'äkkiä ei jaksanut lukea yhtään ja nyt on monta vuotta mennyt ilman yhtään romaania, ainostaan jotain ammattiin liittyvää tietokirjaa ja jotain tähtitiedettä tulee luettua harvakseltaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: