Aaaaaah , rakastan Nora Robertsin kirjoja ja olen kerännyt niitä hyllyyni aikamoisen kokoelman
. Jännitystä ja rakkautta, mutta myös sisarus- ja veljes sarjat aivan upeaa luettavaa, kuten myös "puutarha sarja" kummituksineen. Minullakin tahtoo olla omat suosikkini joita aina vaan luen ja uusien löytäminen ei ole niin helppoa, mutta koska kirjoissani pitää olla mielellään myös jännitystä, niin luen myös Tess Gerritsenin, Patricia Cornwellin, Linda Howardin ja Elizabeth Adrelin kirjoja. Ihan sellaisia ihania romanttisia kirjoja on Jude Deverauxilla ja Catherine Cooksonilla. Olen hirveä lukutoukka ollut aina joten olen kahlannut aivan hirveästi erilaisia kirjoja lapsesta asti ja touhu senkun jatkuu
. Nyt olen lukenut toiseen kertaan Denise Linnin kirjan :kohti valoa joka opastaa miten voi itse yrittää selvittää menneitä elämiä . Todella hyvä opas jonka avulla eka kerran luvun jälkeen sain ainoan "mahdollisen" kokemuksen jostain kaukaa ehkäpä menneisyydestä
.
Luin viime viikonloppuna Nora Robertsin uusimman: Savuhuntu ! Voi kun taas nautin