Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 162564 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #90 : 30.11.2007 21:56:33 »

Kiitos sinulle Sininen Kettu. Toivottavasti ei ihan vuotta mene odotellessa ja alkaisi päivä paistamaan risukasaankin. idiot2
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #91 : 30.11.2007 22:58:05 »

Sininen kettu,

olen täysin sekaisin. Pelkään rakastuvani, mutta niin kaikesta huolimatta on tainnut käydä. Lisäksi rakkauteni kohde pelkää itse rakkautta. Mitäs annat neuvoksi, jotta kaikki osapuolet saavuttavat onnen?

Abyatur  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #92 : 01.12.2007 11:25:10 »

Hola, sininen kettu  Wink
Täälläkin olisi yksi, jolla on tunne, kuin sisin olisi palanut karrelle, niin kauan olen odottanut positiivista muutosta perheelle ja tietenkin myös itselleni. Olen yleisterve ihminen ollut aina, mutta viime aikoina on alkanut pelottaa myös se, että vuosien huolehtiminen mahdollisesti sairastuttaa minut lopulta.

-Odotan kiihkeästi (varmaankin aivan liian kiiheästi) että löytäisin perheellemme ja erityisesti eläimillemme uuden kodin, olen etsinyt nyt kolme vuotta, mutta sopivaa en ole löytänyt. Enää kuukausi olisi aikaa joten näetkö että edes tämä asia selviäisi piakkoin?
-Oma työni on myös suuri murheen aihe, kyse ei ole siitä että en työtäni osaisi tai en olisi siitä innostunut, aivan päin vastoin, mutta kyse on luovasta työstä ja  todella monta vuotta mystisiä epäonnistumisia on takana enkä enää yksinkertaisesti jaksa uskoa osaamiseeni, voimani ovat aivan lopussa. Näetkö voisinko saada edes pientä kannustusta jostain, uskon että saisin voimani takaisin helpostikin!?
-Edelliseen liittyen: Minulla on eräs pomo, jonka olen tuntenut hyvin pitkään ja alainen-esimies asemamme on ollut myös toisin päin aikanaan! Olenko väärässä kun minulla on tunne, että hän haluaa jotenkin (kenties alitajuisesti) estää menestystäni, kaikkki työtarjoukset jotka hän minulle antaa ovat ikään kuin tuhoon tuomittuja, valmiiksi dumpattuja, jo ennen kuin työ pääsee edes kunnolla alkuun? Tämä viimeisin ideakin on tuntunut todella hyvältä,
mutta tuntuu kuin minua oltaisi häätämässä taas pois ja muut toteuttavat lopulta ideani?
-Tiedän että ongelmiin on eräs syy se, että olen yrittänyt liikaa auttaa muita. Selviääkö tämä läheisiini liittyvä solmu, joka siis liittyy vastuuseen ja taakan kantamiseen?
-Mitä riimut kertovat mieheni ja minun yhteisestä työprojektista? Onko se jo tuhoon tuomittu, koska mieheni ei kenties ole ollut riittävän aloitteellinen? Itselläni on vahva tunne, että hänen "pitäisi tehdä se itse" ja että ongelmat liittyvät siihen.

Tuhannet kiitokset jos etsit katsoa!  Cry Smiley
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #93 : 01.12.2007 12:26:24 »

Sininen kettu,
olen täysin sekaisin. Pelkään rakastuvani, mutta niin kaikesta huolimatta on tainnut käydä. Lisäksi rakkauteni kohde pelkää itse rakkautta. Mitäs annat neuvoksi, jotta kaikki osapuolet saavuttavat onnen?
Abyatur  smitten

Hei Abyatur ... kimpurainen pulma sinulla ... tai teillä.  Huh Kuvailusi perusteella olet erinomaisen hyvin perillä siitä, missä mennään...ja riimut vahvistivat samaa. Tarkastelin tilannettanne sekä riimujen että dominojen valossa ja molempien viesti on samansuuntainen ....teidän molempien on käytettävä aikaa harkintaan ... on annettava asioiden edetä omalla painollaan ... kaikin tavoin on vältettävä ohjaamasta asioiden etenemistä vain tiettyyn suuntaan.  Huh

Riimuista nousi samalla kertaa Berkana (kasvu) ja Gebo (kumppanuus, ystävyys, lahja), Laguz käänteisenä (takertumista vanhaan) ja Uruz (itseen kääntynyt voima, epäilys) ... koska kaikki nuo kuvasivat varovaisuutta, nostin vielä yhden riimun ... yritin hakea selvyyttä teille, miten edetä ... Eihwaz (esteet, torjunta). Elikkäs siis nuo Berkana ja Gebo yhdessä kertovat todellakin siitä, että olette molemmat olleet vaikuttuneita toistenne tapaamisesta...ja kummallekin on syntynyt kokemus jonkin uuden, kasvamassa olevan ja kehittyvän tunteen tunnistamisesta. Asian kanssa kannattaa edetä varovaisesti ja rakentavalla tavalla, koska on mahdollista, että jäätte toistenne elämään pidemmäksi ajaksi...välillenne saattaa syntyä tärkeä ihmissuhde, joka voi muotoutua ystävyydeksi tai parisuhteeksi. Kyse on tasa-arvoisesta, elävästä ja aidosta ihmissuhteesta. Nyt on syytä olla avoin, vilpitön ja rehellinen, jotta teidän ei myöhemmin tarvitse selitellä tekojanne tai vaikuttimianne. Ihmissuhde on nyt herkässä vaiheessa...molemmat olette tuntosarvet pystyssä. .... Laguz käänteisenä kertoo takertumisesta vanhaan...uusi tilanne alkaa tuntua uhkalle vanhan, tutun ja turvallisen rinnalla....uuteen suhteeseen sisältyvät muutokset ja mahdolliset riskit ovat alkaneet epäilyttää. Uruz käänteisenä kuvaa voiman kääntymistä itseä vastaan ... rohkeus pettäää...juuri onnistumisen kynnyksellä itse onnistuminen on alkanut pelottaa. ... Eihwaz rakentaa kuvaa torjunnasta ja esteistä ... on harkittava tarkoin mitä todella haluatte ... vanhaa vai uutta.  coolsmiley

Koska riimut eivät enempää avanneet tilannettanne...ja minua jäi askarruttamaan minkälainen asia sai uuden tuttavasi perääntymään....tarkastelin asiaa hieman dominoilla. Dominoista nousivat 3:1 .... älä sekaannu juttuun...juoruja, huhuja...harmeilta voi välttyä toimimalla varovaisesti...jos halutaan selkeä vastaus johonkin, se on EI .... 6:5 ...aikaisempi epäitsekäs teko palkitaan ... kärsivällisyyttä tarvitaan, sillä onni ei tule heti ...  2:1 ... rahallinen hyöty, varhainen leskeys...miehelle rahallisia tappioita naisten takia...naiset haluavat miehen rahan vuoksi....mahdollisuus ystävien kohtaamiseen ja hyvään elämään. Yhteenvetona sanoisin, että miehellä on aiempia kokemuksia siitä, että naiset haluavat hänet rahan vuoksi...ovat käyttäneet häntä välineenä aineellisen varakkuuden tms. saamiseen...Mies on pettynyt syvästi tajuttuaan asian laadun ... hänellä itsellään oli aitoja tunteita. Nyt hän pelkää saman toistuvan... Kimpurainen juttu.... Huh

Mutta suosittelen sitä varovaisuutta ja harkintaa ... ja hyväksymistä myös sille, että asiat etenevät hyvään ystävyyteen, eikä sen pidemmälle. Hyvä ystävä on kullan kallis ja lähes ikuinen! angel


Sininen Kettu  coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #94 : 01.12.2007 13:48:34 »

Heipä hei Rubiinitar... johan oli liuta ongelmia  Huh katsotaan mitä riimut kertoo... coolsmiley Laitan ne suoraan tuonne lainauksen sisään.... coolsmiley

-Odotan kiihkeästi (varmaankin aivan liian kiiheästi) että löytäisin perheellemme ja erityisesti eläimillemme uuden kodin, olen etsinyt nyt kolme vuotta, mutta sopivaa en ole löytänyt. Enää kuukausi olisi aikaa joten näetkö että edes tämä asia selviäisi piakkoin? .......
Riimut kertovat, että onnistuu kyllä, sinulle nousi Sowelu tämä on auringon riimu...eheys, elämänvoima, uudistuminen. Se merkitsee menestystä ja voittoa...Kuvittele kuinka auringon säteet lämmittävät ... angel

-Oma työni on myös suuri murheen aihe, kyse ei ole siitä että en työtäni osaisi tai en olisi siitä innostunut, aivan päin vastoin, mutta kyse on luovasta työstä ja  todella monta vuotta mystisiä epäonnistumisia on takana enkä enää yksinkertaisesti jaksa uskoa osaamiseeni, voimani ovat aivan lopussa. Näetkö voisinko saada edes pientä kannustusta jostain, uskon että saisin voimani takaisin helpostikin!? .....
Riimut kertovat palkkioista vaivannäön vuoksi, mutta ei ihan vielä ...viiveitä...sinulle nousi tuplana Jera ... viivyttelyä ja odottelua...mahdollisesti vuoden sisään asiat muuttuvat....Aika ei ole ihan vielä kypsä, ole vielä hetki kärsivällinen...asiat alkavat pian muuttua...sinulle nousi Daeg (toisesta pakasta kokonaan)...uusi päivä alkaa sarastaa. ..muutos pimeydestä valoon...Uusi päivä tarjoaa mahdollisuuden kasvuun... smitten

-Edelliseen liittyen: Minulla on eräs pomo, jonka olen tuntenut hyvin pitkään ja alainen-esimies asemamme on ollut myös toisin päin aikanaan! Olenko väärässä kun minulla on tunne, että hän haluaa jotenkin (kenties alitajuisesti) estää menestystäni, kaikkki työtarjoukset jotka hän minulle antaa ovat ikään kuin tuhoon tuomittuja, valmiiksi dumpattuja, jo ennen kuin työ pääsee edes kunnolla alkuun? Tämä viimeisin ideakin on tuntunut todella hyvältä,
mutta tuntuu kuin minua oltaisi häätämässä taas pois ja muut toteuttavat lopulta ideani? ....

Tämä on aika visainen juttu... Huh Ei tullut riimuilla suoraa vastausta kysymykseesi, mutta uusia näkökulmia asiaasi...Sinun on aika lähteä liikkeelle... Sinulle nousi riimuista Uruz (tahto, vahvuus, voima), Hagalaz (yllätyksiä, sattumia, talvi yllättää keskellä kesää) ja Laguz (virta, vesi vaisto). ....Uruz kehottaa sinua ottamaan lusikan kauniiseen käteesi elikkäs valjastamaan kykysi ja voimasi taidon auran eteen ...ja ryhtymään toimenpiteisiin sellaisen asian kohdalla, joka on kaivertanut jo pidemmän aikaa mieltäsi....mutta joka on jäänyt tekemättä. Uruz kertoo, että sinun on aika lähteä liikkeelle...ei ulkoisten pakotteiden vuoksi, vaan sinun oman sisimpäsi vaatimuksesta. Sisimpäsi vaatii sinua liikkeelle...Oppipojasta on kasvanut mestari... Juuri oma vahvuutesi saa sinut nyt huomaamaan asioita joita et voi toteuttaa "pesäpuussa" ... sinun on antauduttava omien "siipien" kannalteltavaksi...heittäydyttävä rohkeasti "tyhjyyteen", jolloin ilmavirrat voivat kohottaa sinut korkealle taivaansineen... Hagalaz nousee silloin, kun mielikuva haluamistamme asioista ja teot niiden saavuttamiseksi ovat olleet jakaantuneina eri suuntiin...Jännite laukeaa jonkin pienen asian seurauksena ... Hagalazin tarkoituksena on rikkoa valheellinen kuva...Ihmisen ei pitäisi erkaantua liikaa omasta tosiolevaisuudestaan...Hagalaz pyrkii toimimaan puolesta puhujana sille meissä, joka pyrkii kohti kasvua, kehitystä...kohottamaan meidät tapahtumien yläpuolelle. Sinulla on nyt elämässäsi järjesteltäviä asioita. Laguz ilmaantuu silloin, kun on aika jättää vanha taakse, jotta uudelle olisi tilaa. Vanha saa väistyä tarpeettomana uuden tieltä. Laguz kehottaa sinua antamaan virran kuljettaa sinua...luota vaistoosi ja korkeampiin voimiin...Intuitiosi vie sinua oikeaan suuntaan. angel  smitten smitten smitten .... Tarkastelin tätä asiaa vielä lisäksi dominoilla...6:3 ... erittäin suotuisa matka, muutto, elämäntyylin muutos...voi olla yhteydessä menestykseen ulkomailla...mutos tuo tullessaan lisää hyvää... 5:3 ... Miellyttävä laatta...toiset ovat valmiita yhteistyöhön ja viemään ideoita ja suunnitelmia eteenpäin...hyviä uutisia tiedossa joko työnantajasi tai vierailijan kautta...taloudellista turvallisuutta, joka kestää pitkään... Menestymiseen liittyy pieni VAROITUS 6:0 ... laatta varoittaa juoruista, huhuista ja petollisista ystävistä.... Älä lörpöttele liikaa .. äläkä kerro ihan kaikkia juttuja jokaiselle halukkaalle kuulijalle...Äläkä etenkään sekaannu juoruiluun. Pidä ajatuksesi ja suunnitelmasi omana tietonasi...Ympärilläsi tulee kuohuamaan kovasti...Ota pidättyväinen ja hillitty asenne...pysyttele siitä ulkopuolella ja rakenna itsellesi uutta. Sinulla on myös hyviä luotettuja ihmisiä auttamassa sinua, mutta on myös petollisia. Huh

-Tiedän että ongelmiin on eräs syy se, että olen yrittänyt liikaa auttaa muita. Selviääkö tämä läheisiini liittyvä solmu, joka siis liittyy vastuuseen ja taakan kantamiseen?
... Edelliseen riimunostoon liittyen... syynä on oma voimantuntosi...tunnet selvästi sisällä pakottavan tarpeen nousta omille siiville... yrität purkaa omaa energiaasi pyrkimällä tönimään muita liikkeelle.... pyrit omasta mielestä kumppanuuteen (gebo) ... mutta, mutta kohtaat torjuntaa (Eihwaz) ... keskity miettimään mitä itse haluat ja suuntaa energiat siihen suuntaan....Sinulla on uhrautuva mieli..omasta mielestäsi autat vilpittömästi, mutta toiset eivät ehkä koe sitä niin ja sinä loukkaannut asiasta. Sinulla on altis mieli seuraamaan muiden jalanjälkiä (Algiz nurin)...Sinun on hyvä tutkailla omaa itseäsi ja itsesi monia uusia puolia, jotka olet juuri kohdannut. Sinulla on mahdollisuus eheytyä ja vahvistua (Gebo).

-Mitä riimut kertovat mieheni ja minun yhteisestä työprojektista? Onko se jo tuhoon tuomittu, koska mieheni ei kenties ole ollut riittävän aloitteellinen? Itselläni on vahva tunne, että hänen "pitäisi tehdä se itse" ja että ongelmat liittyvät siihen. ... Tähän vastasin jo yllä...sinä olet voimasi tunnossa...kunnioita ja arvosta miestäsi... mutta muista, että sinusta on kasvanut mestari..siksi näet asit siten, että hän ei ole aloitteellinen...sinussa kumpuaa uusi sinuus niin voimakkaan... sinun on otettava suurempi vastuu, koska sinä tiedät intutiollasi mitä sen pitää olla...viet sen johtajana eteenpäin, mutta kumppanuudessa.  Smiley

Onnea matkaan
Sininen Kettu  coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #95 : 01.12.2007 14:23:31 »

Huh, kii-tos!! Cheesy

Olipas huikean tarkkanäköisiä viestejä. Tuo oma voima ja sen valjastaminen on kyllä hyvin tiedossa, mutta pelot (jotka johtuvat kaikkia todennäköiseyyden lakeja uhmaavista epäonnistumisten sarjasta vuosien ajan) ovay saaneet minut kuin halvaantumaan. Olen siis aiemmin menestynyt työssäni mainiosti, mutta viisi vuotta sitten tapahtui jotain, josta lähtien olen ollut painajaismaisesti lukossa voimani ja luovuuteni kanssa.

Olen todella kiitollinen näistä sanoista. Kun vain muistaisi myös, että kaikki mitä tapahtuu on parhaakseni eikä huolehtiminen ja sureminen auta (päinvastoin se sairastuttaa myös fyysisesti). nyt ei auta tuon kotiasian kanssa tehdä muuta kuin rauhoittua ja luottaa tulevaan, vaikka se kovin vaikeaa onkin, kun maallinen aika rientää  Wink
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #96 : 01.12.2007 14:29:04 »

Huh, kii-tos!! Cheesy

Olipas huikean tarkkanäköisiä viestejä. Tuo oma voima ja sen valjastaminen on kyllä hyvin tiedossa, mutta pelot (jotka johtuvat kaikkia todennäköiseyyden lakeja uhmaavista epäonnistumisten sarjasta vuosien ajan) ovay saaneet minut kuin halvaantumaan. Olen siis aiemmin menestynyt työssäni mainiosti, mutta viisi vuotta sitten tapahtui jotain, josta lähtien olen ollut painajaismaisesti lukossa voimani ja luovuuteni kanssa.

Olen todella kiitollinen näistä sanoista. Kun vain muistaisi myös, että kaikki mitä tapahtuu on parhaakseni eikä huolehtiminen ja sureminen auta (päinvastoin se sairastuttaa myös fyysisesti). nyt ei auta tuon kotiasian kanssa tehdä muuta kuin rauhoittua ja luottaa tulevaan, vaikka se kovin vaikeaa onkin, kun maallinen aika rientää  Wink

Ole hyvä vaan...muistapa sitten nousta siivillesi...sinä olet jo oppinut läksysi..turha vaivata päätä enää menneillä...vanha auttaa sinua menestymään uudessa!!! Nouse rohkeasti siivillesi... smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #97 : 01.12.2007 16:06:18 »

Nyt  tänään jos kerkeisit katsomaan millainen tulee olemaan tämä ilta sekä minun että miesystäväni osalta.
Itse lähden ystävättärien kanssa pikkujouluihin ja miesystäväni on reissaamassa peliporukan kanssa laivalla.
Voinko olla huoleti ja pitää hauskaa ...vai  onko odotettavissa draamaa suhteessamme ?
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #98 : 01.12.2007 16:27:44 »

Nyt  tänään jos kerkeisit katsomaan millainen tulee olemaan tämä ilta sekä minun että miesystäväni osalta.
Itse lähden ystävättärien kanssa pikkujouluihin ja miesystäväni on reissaamassa peliporukan kanssa laivalla.
Voinko olla huoleti ja pitää hauskaa ...vai  onko odotettavissa draamaa suhteessamme ?

Hei Rinna...riimujen mukaan ei näytä sille, että draamaa pukkaisi...kumpikin hillitsee itsensä ... coolsmiley Dominotkin 6:2 kertovat, että hyvää onnea odotettavissa...nykyisten vaikeiden olojen selvää paranemista näkyvillä... smitten

Hauskaa Pikkujoulua molemmille
Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #99 : 01.12.2007 17:22:21 »

Moi moi vaan!

Katsoisitko minullekkin ja HÄNELLE, mikä on tämän suhteen tulevaisuus?

Entä jatkanko tässä hommassa/työpaikassa vielä kesään asti?

Kiitos sinulle jo etukäteen smitten


tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #100 : 01.12.2007 18:57:17 »

 :smitten:Kiitos...tämä helpoitti kummasti.
Tosin..nyt olen alkanut oppia olematta huolehtimasta tulevaisuudesta..kiitos vastausten.
Aika näyttää kuinka käy..ja siihenhän emme pysty juuri vaikuttamaan.
Kaikki tämä mitä käymme kukin yksilöinä läpi...on ennelta määrätty.
Näin ainakin uskon.
Kiitos paljon vastauksestasi Sininen kettu.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #101 : 01.12.2007 23:54:19 »

 Shocked Sininen Kettu riimuinesi Shocked
Ihan jus osui ytimeen Shocked

Kiitos! smitten
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #102 : 02.12.2007 03:24:29 »

:smitten:Kiitos...tämä helpoitti kummasti.
Tosin..nyt olen alkanut oppia olematta huolehtimasta tulevaisuudesta..kiitos vastausten.
Aika näyttää kuinka käy..ja siihenhän emme pysty juuri vaikuttamaan.
Kaikki tämä mitä käymme kukin yksilöinä läpi...on ennelta määrätty.
Näin ainakin uskon.
Kiitos paljon vastauksestasi Sininen kettu.

Hieno juttu...se on oikea asenne...kaikkeen ei voi vaikuttaa ja kaikelle on aikansa...se mitä käy, se käy...kun on sen aika...siitä alkaa aina uusi aika...eikä uusi aika ole pahasta...se on vain uutta ja muutosta...siitä jatketaan taas eteenpäin..


Elämän iloa sinulle coolsmiley
Sininen Kettu

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #103 : 02.12.2007 03:26:46 »

Shocked Sininen Kettu riimuinesi Shocked
Ihan jus osui ytimeen Shocked
Kiitos! smitten

Hieno juttu ... erityisesti sinulle ... onnea matkaan!!!
Sininen Kettu coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #104 : 02.12.2007 11:45:15 »

Sininen Kettu, parisuhde on nyt tosi surkeassa jamassa. Voinko vielä antaa miehelleni anteeksi vai joko pitää katsella muualle? Kuinka tässä tulee käymään?

 Cry
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: