Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ongelmiin - kysy riimuilta  (Luettu 162521 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #120 : 06.12.2007 13:19:00 »

Heipsan taas Sininen  Smiley
Olisi taasen pikkujoulut....kysynkin näetkö miten ilta menee...ja löytyykö ihmista vierelleni kulkemaan:)))?

Moi...

... ei tainnut ehtiä sinun pikkujouluusi tämä vastaus, coolsmiley  ... nostin kuitenkin yhden riimun...sinulle nousi Ingus...hankkeiden alkua edeltävä vaihe. Olet saanut päätökseen pitkään jatkuneen sisäisen kamppailun. Nyt elät miellyttävää lepovaihetta ennen uusia haasteita ja uutta jaksoa elämässäsi. Nostin vielä yhden dominon sinulle 3:3 ... sen mukaan nyt on syytä keskittyä aineelliseen puoleen elämässäsi ja jätää rakkausasioiden vatvominen tuonnemmaksi. Smiley

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #121 : 06.12.2007 13:20:15 »

Kiitos Sininen Kettu   smitten
Se oli nopea vastaus. Olen jättänyt tulkinnan ystäväni luettavaksi ja toivottavasti siitä on apua.

       angel

Toivotaan niin.... smitten smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #122 : 06.12.2007 13:23:25 »

Kiitos Sininen Kettu! Luulempa, ettei minun enää tarvitse tarkentaa kysymyksiäni, koska nuo vastaukset jo osuivat naulan kantaan smitten. Oikein lämpöistä joulun odotusta sinulle smitten
tallennettu

Minä Olen
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #123 : 06.12.2007 13:32:04 »

Kiitos Sininen Kettu! Luulempa, ettei minun enää tarvitse tarkentaa kysymyksiäni, koska nuo vastaukset jo osuivat naulan kantaan smitten. Oikein lämpöistä joulun odotusta sinulle smitten

Ok ... hyvä niin...oikein lämpöistä joulun odotusta sinullekin... smitten smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #124 : 07.12.2007 19:42:32 »

Hei Sininen Kettu. Kiitos lohdullisesta ja rohkaisevasta ja hyvin osuvasta vastauksestasi. Mielessäni on käynyt tosiaan myllerrys pidemmän aikaa. On totta, että en ole vielä rohjennut katsoa totuutta silmiin ja tehdä päätöstä. Pelot yksinäisyydestä ja päätöksen oikeellisuudesta ovat jarruttaneet minua. Se että erilaiset riippuvuudet ovat houkuttaneet sekin on totta. Olen halunnut paeta totuutta. Sekin on totta, että viime aikoina olen saanut apua ystäviltä ja minulla on ystäviä tällä hetkellä ympärilläni enemmän kuin koskaan aiemmin. Kiitos Sinulle näistä upeista vastauksista ja hyvää viikonloppua! t. angelic

Ole hyvä ...  smitten smitten smitten hienoa kuulla, että riimut ovat avuksi ... olen ollut sinut riimujen kanssa jo vuosikymmeniä, mutta luulin aiemmin, että pystyn auttamaan riimuilla vain lähikontaktissa ... nyt olen tällä palstalla havainnut saamistani palautteista, että taitaa tää juttu toimia myös etänä ...  Tämä alasaittihan syntyi Athan aloitteesta ...  coolsmiley

Toivon sinulle rohkeutta ja voimaa tehdä hyviä päätöksiä.
Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #125 : 10.12.2007 10:55:16 »

Ole hyvä ...  smitten smitten smitten hienoa kuulla, että riimut ovat avuksi ... olen ollut sinut riimujen kanssa jo vuosikymmeniä, mutta luulin aiemmin, että pystyn auttamaan riimuilla vain lähikontaktissa ... nyt olen tällä palstalla havainnut saamistani palautteista, että taitaa tää juttu toimia myös etänä ...  Tämä alasaittihan syntyi Athan aloitteesta ...  coolsmiley

Toivon sinulle rohkeutta ja voimaa tehdä hyviä päätöksiä.
Sininen Kettu coolsmiley

Hei vielä! Itse en ole tutustunut riimuihin. Olen yllättänyt ja ihastunut näistä osuvista ja hienosti ja lämpimästi kirjoitetuista vastauksistasi.
Yritän tehdä hyviä päätöksiä! Kiitos kannustuksesta ja tuesta!
t.angelic
[/quote]
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #126 : 10.12.2007 16:55:39 »

Hei Sininen kettu!

Kertovatko riimut joko kevään aikana saisin helpotusta elämääni. Liian paljon pulmia jo vuosien ajan suhteissa ympärillä oleviin ihmisiin enimmäkseen tossa yhdistyksessä. Eikä uusi työkään haittaisi yhtään, mutta onko valoa pitkän tunnelin päässä? Milloin alkaisi vihdoinkin helpottaa?
Sinkkis   smitten
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #127 : 10.12.2007 17:54:56 »

Hei. Kiitoksia kun vastasit silloin. Laitettiin paperit vetämään KYSiin. Katsotaan miten asiat etenee siellä. Vai pyörittävätkö taas päätä ja toteavat että muutokset ovat liian pienet leikkaukseen... 3 vuotta olen tuon selän kanssa elänyt. Jos olisi rahaa menisin yksityiseen sairaalaan. Katsoisitko mitä loppu vuosi tuo tullessaan? Entä ensi vuosi? Kiitoksia sinulle tosi paljon.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #128 : 10.12.2007 19:15:42 »

Hei. Kiitoksia kun vastasit silloin. Laitettiin paperit vetämään KYSiin. Katsotaan miten asiat etenee siellä. Vai pyörittävätkö taas päätä ja toteavat että muutokset ovat liian pienet leikkaukseen... 3 vuotta olen tuon selän kanssa elänyt. Jos olisi rahaa menisin yksityiseen sairaalaan. Katsoisitko mitä loppu vuosi tuo tullessaan? Entä ensi vuosi? Kiitoksia sinulle tosi paljon.

Hei Satu ...hyvälle näyttää coolsmiley

Loppuvuodelle nousi Eihwaz (suojeleva muodonmuutos), Gebo (tasaveroinen suhde, lahja) ja Raido (matka, kommunikointia). Ja ensi vuodelle Jera (odottelua, vuosi), Dagaz (päivän sarastus) ja Man (ihminen, itse, yhteistyö).

Elikkäs...loppuvuonna...keskity parisuhteeseenne...on hyvä elää nykyhetkessä... teille on tulossa muutosta parempaan, mikäli vain pidätte huolta toisistanne ja parisuhteestanne. Parisuhteenne on onnekas...muistakaa antaa toisillenne mahdollisuus olla oma itsenne... kummallakin pitää olla tilaa suhteessa...jotta rakkaussuhde kestää, se edellyttää, että kumpikin tulee hyväksytyksi sellaisena kuin on ja kummallakin on tilaa toimia suhteessa. Vaali hyvää suhdettanne...keskustelkaa asioista ja arvostakaa toisianne, koska olette toisillenne arvokas lahja ... on harvinaista omistaa tasaveroinen kumppani... olet saanut lahjan, vaali lahjaasi ja anna vastalahja... Näkyvillä on lahjojen saamista ja antamista ... Lisäksi näyttäisi olevan tulossa jokin matka...irtautumista tutuista ympyröistä uusien elämysten toivossa.  smitten smitten smitten

Ensi vuonna ... odottelua...kaikki vaatii aikansa ... hyvää tulossa... uusi päivä sarastaa...kauan kaivattu muutos tapahtuu ... elikkäs varmaankin nuo toivomasi uutiset ovat tulossa sieltä KYSistä...tulet tarvitsemaan muiden apua ja yhteistyötä. Kaikesta ei selvitä omin voimin...tämä vaatii asennemuutosta, tarjotun avun hyväksymistä.  smitten smitten smitten

Otin vielä yhden dominon täydentämään ensi vuotta... sait 6:5...mikä merkitsee, että aikaisempi ystävällisyytesi tai epäitsekäs tekosi palkitaan, vaikka et tehnytkään sitä palkkion toivossa...tarvitan kärsivällisyyttä, mutta ystävät ovat apunasi. smitten smitten

Niin että yhteenvetona sanoisin, että hyvälle näyttää...vaali rakkauttasi tänä vuonna ja ensi vuonna voit varautua siihen, että tarvitset paljon rakkaasi apua. smitten smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley





tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #129 : 10.12.2007 19:46:25 »

Meinasin huvikseni hakea yhtä työpaikkaa, toivottavasti ne tykkää minusta ja saan sen Cheesy

Jos saan tuon työn niin samalla loppuu oleskelut siellä missä on ollut näitä romanttisia väreilyjä.. mutta ei tunnu ongelmalta ollenkaan vaan selkeämmältä. Vaikken saisikaan uutta työtä niin pitää häippästä kuvioista joksikin aikaa joka tapauksessa, näin sanoo vaisto.

Jokin tarkoitus sillä että on lähdettävä pois?


Vau Elwyn...

... johan tärähti ...niin sitä pitää ...oikea askel...upea päätös! Hyvä sinulle!!!! Tässä jutussa on hyvät vibat!!!  smitten smitten smitten Tunnistin tämän jo edellisillä kerroilla, mutta en rohjennut yllyttää sinua liikkeelle... mutta tässä tulee näkymät uuden päätöksesi johdosta: Ingus (yhteistyö, täyttymys, sankari), Mannaz (yhteistyö, ihminen) ja Dagaz (uusi päivä). En tiedä tarvinneeko noita edes tulkita...niin paljon on hyviä asioita tällä ratkaisulla näkyvillä.

Elikkäs Ingus ... olet valmis ottamaan täyden vastuun elämästäsi...oman elämän sankari...kohotat katseen pikkuasioista kauas horisonttiin ja samalla mielesi ulottuvuudet laajenevat uusien näköalojen myötä. Koettelemusten jälkeen on koittamassa uusi aika...ongelmat selviävät. Mannaz tuo näkyville asennemuutoksen itseä ja maailmaa kohti ...  alat havaita, että mitä paremmin itse voit, sitä paremmin elämä kulkee...alat tehdä oikeita asioita oikeassa järjestyksessä ja oikeaan aikaan. ... Riimu on myös auttamisen riimu... joko muut tarvitsevat sinun apuasi tai sinä saat muilta apua...Kaikesta ei tarvitse selvitä yksin, vaan yhteistyöllä saadaan toisinaan enemmän aikaan. ... ympärilläsi on oikeita ihmissuhteita ...

Dagaz ... uusi päivä sarastaa ja kauan kaivattu muutos häämöttää edessä.  Asenteissasi tapahtuu suuri muutos, joka muuttaa kaiken...Dagaz on kuvannollisesti uudestisyntymisen, muodonmuutoksen ja heräämisen riimu.... smitten smitten smitten

...että tällaista tänään... Cheesy

Sininen Kettu coolsmiley



tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #130 : 10.12.2007 20:13:10 »

Hei Sininen kettu!

Kertovatko riimut joko kevään aikana saisin helpotusta elämääni. Liian paljon pulmia jo vuosien ajan suhteissa ympärillä oleviin ihmisiin enimmäkseen tossa yhdistyksessä. Eikä uusi työkään haittaisi yhtään, mutta onko valoa pitkän tunnelin päässä? Milloin alkaisi vihdoinkin helpottaa?
Sinkkis   smitten


Hei Sinkkis .... riimuilla on hieman vaikeaa vastata noihin aikakysymyksiin...sitä joudut tarkentaan joiltakin muilta jutuilta, esim. tarot tms. coolsmiley

Sinulle nousi Ansuz (kommunikaatiota, viestimistä), Hagalaz (yllätyksiä, talvi keskelle kesää) ja Algiz (suoja).

Ansuz riimu haastaa sinut miettimään, ilmennätkö toimillasi sitä, mitä oikeasti haluaisit ilmentää... Huh ovatko tekosi ja sanasi sellaisia, että muut voivat niistä tulkita tarkoituksesi oikein... pyri kommunikoimisessa ilmaisemaan sitä, mitä oikeasti haluat ... Ansuz kertoo, että jokin odottamasi viesti on tulossa lähitulevaisuudessa...ilmeisesti työpaikkaasi liitttyen. Ansuz edustaa luovaa voimaa, hyödynnä sitä parhaalla mahdollisella tavalla.   smitten

Hagalaz kertoo, että talvi yllättää keskellä kesää.... riimu ilmestyy silloin, kun mielikuvat ja tahto ovat kulkeneet pitemmän aikaa eri suuntiin. Näin ei voi jatkua loputtomiin, vaan jännite laukeaa jonkin pienen asian seurauksena. Tarkoituksena on rikkoa jokin valheellinen kuva. Hagalaz pyrkii puhumaan sen puolesta, joka pyrkii kohti kasvua. Ihminen ei voi erkaantua omasta tosiolevaisuudestaan liian etäälle.  angel

Näiden edellisten riimujen itsetutkiskelu kannattaa, sillä sinulla on Algiz suojanasi ja toimiesi tulos. Algiz kertoo, että sinulla on oikeus puolustaa ja suojata omaa yksilöllisyyttäsi ja identiteettiäsi. Algiz kehottaa luomaan suojavyöhykkeen. Riimu ilmentää elinvoiman palautumista ja menestystä pyrkimyksissä. Tutustut uusiin ihmissuhteisiin. Unelmasi täyttyvät vihdoin ja elämä tuntuu eheältä ja täysipainoiselta. smitten

Onnea matkaan smitten

Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
sitrus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


Profiili
« Vastaus #131 : 10.12.2007 22:58:50 »

Hei! Sininen Kettu smitten

Sain tänä iltana puhelun mieheltä neljän vuoden takaa. hänen kanssaan on mukavia keskustelu muistoja. miksi hän otti nyt yhteyttä?
menin hieman hämilleen,kuitenkin soitto lämmitti mieltäni paljon. katsoisitko riimuilla?

terveisin: Sitrus
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #132 : 11.12.2007 21:39:53 »

Hei! Sininen Kettu smitten

Sain tänä iltana puhelun mieheltä neljän vuoden takaa. hänen kanssaan on mukavia keskustelu muistoja. miksi hän otti nyt yhteyttä?
menin hieman hämilleen,kuitenkin soitto lämmitti mieltäni paljon. katsoisitko riimuilla?

terveisin: Sitrus

Hmmm....kuulostaa hyvin kiinnostavalle...miksi hän otti nyt yhteyttä? Tähän kysymykseesi nousi Raido nurin (yhteydenotto, viesti, yhteys), Hagalaz (esteitä, talvi keskellä kesää) ja Ehwaz (muutos, liike, päätös)....tulkintani perusuu nyt siis hänen mielensä liikkeisiin. ... Raido nurin ... Raido merkitsee vuorovaikutusta ja kanssakäymistä, asioiden selvittelyä ja pyrkimystä yhteisen kielen löytämiseen....neuvottelua, jossa pyritään sovittamaan erilaisuuksia ja eriäviä mielipiteitä keskenään...on tullut aika  kertoa mielipiteet, aikomukset ja tuntemukset avoimesti. ... Käänteisenä tämä viittaa siihen, että hänellä on ihmissuhteen ongelmia ja vastoinkäymisiä ... hän tahtoo murtautua näiden ongelmallisten kuvioiden taakse ... hän haluaa totuuksia ... Hagalaz kertoo, että hänen tielleen on kasautunut esteitä, joiden tarkoituksena on rikkoa valhellinen kuva .... hän on kulkenut liian kauan eri suuntaan tekojensa ja tavoitteidensa suhteen.  coolsmiley

Ehwaz kertoo hänen tietoisesta pyrkimyksestä kehittää itseään...Ehwaz edustaa myös harmonista suhdetta, joka perustuu kahden ihmisen väliseen luottamukseen....En tiedä millaisissa merkeissä erositte, mutta nyt näyttää sille, että hän haluaa tehdä oikean päätöksen...On mahdollista, että sinä edustat hänelle luotettavaa ystävää, jonka kanssa hän voi peilata eri minuutensa puolia ja löytää ratkaisuja pulmiinsa...Toisaalta on mahdollista, että hän haluaa tehdä oikeita päätöksiä sinun suhteesi ja sinun kanssasi. smitten ...Tähän en pysty näköjään saamaan tämän tarkempaa intuitiota...en siis osaa sanoa kummasta lienee kysymys ...  Huh Nostin tähän sitten vielä yhden dominon avaamaan tätä pulmaa...sait 6:1 ...tämä merkitsee häitä ja pitkään jatkuneiden ongelmien päättymistä ... onko kyse todellisista häistä vai metaforisesti häiden kaltaisesta liittymisestä toiseen ihmiseen...hyvän suhteen luomista...vaikea sanoa. Ehkäpä osaat itse pohtia näitä lisää smitten smitten

Sininen Kettu coolsmiley



tallennettu

Sininen kosminen kotka
sitrus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


Profiili
« Vastaus #133 : 11.12.2007 22:18:49 »

 smitten Kiitos vastauksesta. hän kertoi,että seurustelee. ongelmat suhteessa tai päätös naimisiinmenosta voivat todellakin olla syy soittoon.  KIITOS!  Smiley
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #134 : 12.12.2007 12:08:10 »

Kiitoksia vastauksesta Smiley tosi moneen kysymykseen vastasit sellaiseenkin mitä en edes kysynyt. Monesti olen miettinyt että olen onnekas kun olen löytänyt mieheni. Hänenlaisiaan on harvassa. Joskus toista pitää liian itsestään selvyytenä. Mukavaa että miehellä on pitempi loma joulun aikaan. Voidaan keskittyä olemaan perhe ja järjestämään myös hetkiä olla  kahdestaan. Toivotaan että tuon selän kanssa elo paranisi. Olen huomannut että kipu syö ihmistä. Elämänlaatu huononee kun kipu on kaverisi 24 tuntia. Aurinkoista keskiviikkoa sinulle.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: