Rohana
|
|
« Vastaus #75 : 19.11.2007 11:37:29 » |
|
Jos niin on tarkoitettu, niin varmaan tavataan jossain. Mä kun uskon näihin sattumattomiin sattumiin elämässä. kaikella on tarkoituksensa/opetuksensa jne.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #76 : 19.11.2007 11:45:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
indigonsininen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #77 : 19.11.2007 12:55:34 » |
|
Hei Timo! Mitenkähän minun talveni laita? Onko romantiikkaa tulossa? Entä luuletko että ongelmani itseni suhteen jo helpottaisivat?
terv.indigonsininen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #78 : 19.11.2007 13:20:20 » |
|
Hei Timo! Mitenkähän minun talveni laita? Onko romantiikkaa tulossa? Entä luuletko että ongelmani itseni suhteen jo helpottaisivat?
terv.indigonsininen
[/colo
Uskallanko uskotella Sinulle täällä uusi/tuore ja värinenkin vielä itsesi tuuletusta uskalliaasti, vaikka tuntuukin senkin hiljattain tapahtuneen, pappa ei Sinua pysty neuvomaan/ auttamaan, kun sellaista et hyväksy/alistu...
Romantiikka tulee, kohan saat itsesi kuosiin ja hyväksyt sen romantiikan, romantiikka ei ole mikään itsenäinen olio, se on kylläkin muussakin kuin ihmisessä, se vaatii vaativat olosuhteet = vain harvoin ihminen voi kokea "romantiikkaa", saatikka onnea, eikä niitä pitkään voi "ottaa" kuin aurinkoa, SE = RASKASTA hommoo, "sinisein"...
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Enkulii
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #79 : 19.11.2007 14:18:56 » |
|
Laitoin sulle lisää utelua yv:nä kun en oikein ymmärtänyt Jos jaksaisit vähän selittää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rubiinitar
|
|
« Vastaus #81 : 19.11.2007 15:07:30 » |
|
Loistavaa, Timo Todellakin, tämä "uusi" on tosiaankin tuhansia vuosia vanha juttu, täällä metsälässä vain uutta ja ihmeellistä Mutta että uusi koti ihan NURKAN takana...ei tajua...selviäisi vain arvoitusleikki nopeasti ennenkuin voimat loppuu. Voima siis = usko, you know
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sinituuli1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #82 : 19.11.2007 15:26:49 » |
|
Muutanko lähiaikoina pois nykyisestä asunnostani? Nouseeko mieleesi mitä muuta erityistä? Kiittäen Sinituuli Muutat, katso - kaikki - vaihtoehdot tarkkaan, vaikka olet mielessäsi jo päättänyt, valtakatu tai tie läheisyydessä olisi hyvä valinta, voi olla ettet tätä vielä tiedäkkään. Tämä "valtatie" näyttää suunnan muullekin elämällesi. t.timo Uskon intuitioon, mikä johdattaa minut uuteen kotiin, vaan surullinen olen, koska tässä maisemat = taivaan värinäytelmä on parasta, mitä ikinä. Mielenkiintoista tuo TIE. Tässä runo eräältä taivastien näyttäjältä minulle (sain runon pari vuotta vuotta sitten): "Minä olen TIE, sanot, kun pyydän näyttämään TIETÄ. Minä olen totuus, sanot, kun kysyn, mikä on oikein. Minä olen elämä, sanot, kun kysyn, onko tässä mitään järkeä. Minä olen polku, tienviitta ja maa jalkojesi alla. kuljen kanssasi koko matkan kotiin asti, avaan portin ja vien perille, Kannan silloin, kun et jaksa kulkea. olen mukanasi joka hetkessä ja odotan iankaikkisuudessa. Rakkauteni on ikuista."
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
|
|
|
Eila
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #83 : 19.11.2007 17:17:12 » |
|
Heippa.Palattiin kihlattuni kanssa yhteen 5kuukauden eron jälkeen.Kuinkahan meidän tulevassa käy?Pysytäänkö loppuelämä yhdessä?Hänellä eron aikana seurustelusuhde vaaleaan naiseen ja minulla vaaleahkoon mieheen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kerri
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #84 : 19.11.2007 19:28:19 » |
|
miten avioliitto jatkuu? huonosti on mennyt nyt liian pitkään. saanko mistään työtä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #85 : 19.11.2007 20:30:23 » |
|
Hei Timo!
Ehtisitkö ja jaksaisitko katsoa minullekin?
Lähinnä kiinnostaisi työ ja avioliitto.
Lämpimästi kiittäen,
May
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #86 : 19.11.2007 21:04:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #87 : 19.11.2007 21:14:44 » |
|
Turpeesi tarkoittaa metsäistä suota, jossa kohtailette, tapailette, tapoihinne kuuluu istua mättäällä ja nauttia "kahvia".
t.timoJopas oli vastaus olen niin kaukana metsäsuolta kuin olla voi! No jospa sitä joskus eksyis vaikka metsään ja se rakas pelastais ihmisten ilmoille Kiitos yrityksestä, vaikkei aina osu nappiin [/colo
Totanoinaas, tairan kohta mennä "turpeen" kanssa "kahville", mulla = ainakin lähellä hellä turve = turvakin = huoletija???
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #88 : 20.11.2007 10:09:04 » |
|
Ardith - kyllä se löytyy. Vaikka muusta maasta-
Itse en valitettavasti usko timon juttuihin enää, koska on niin monta kertaa kutsunut työttömäksi, aaveeksi ja vaikka miksi, en tiedä onko tarkoitus vitsailla vai onko koko juttu vitsi
samoin kuin puolen palstan kanssa flirtti?
Tässä on jotain tuttua..
osaan itse päättää milloin en saa jostain jutusta irti ja lopetan.
Tänään onkin kunnon kiemurat! Onneksi 3/5 on pelistä pois heh.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #89 : 20.11.2007 10:09:51 » |
|
miten avioliitto jatkuu? huonosti on mennyt nyt liian pitkään. saanko mistään työtä?
[/colo
Työtähän tavallaan teet nytkin, haluaisit ko "oikean" työ, totta maar,,,,,sekin = tavallaan jo järjestetty, palkka ei tosin ole "tehyjä", mutta kuitenkin tärkeää työtä ja toimintaa - TOIMINNALLISTA TYÖTÄ.
Liitossasi en näe muutoksia muunlaisesta kuin, muututte molemmat parempaan suuntaan, tosin näkyy kriisi kohtia aina kun tuntuisi menevän "hyvin" eli aivan hyvin meidän ihmisten mittapuun mukaan - SE Paratiisihan sitten odottaa meitä kuitenkin ja mitä enemmän kärsimme, sitä "mukavampaa SIELLÄ =).
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|