|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #196 : 27.11.2007 17:33:22 » |
|
Kiitos "Atha" - olenko huolimattomasti sitä yrittänyt aikaisemmin, (kaksi kertaa) kun nyt pysyisi, voisin hetken vielä koittaa jotakin laittaa, maittaako se, sen näkee sitten - muutoksia = tulemassa, niin Sinullekin Arvon Mode - ATHANI Rakas pimpula Hyvää työ talvea ja kesää sekä valoisaa syksyä > t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #197 : 27.11.2007 23:17:40 » |
|
Kerrohan mitä minulle näet? Rakkaus? Työ / opiskelu? Asuminen? Taloudellinen tilanne? Lapsi?
Kyselin aiemmin jo, mutta en ole saanut vastausta Pettynyt olen
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #198 : 28.11.2007 06:43:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #199 : 28.11.2007 08:08:31 » |
|
Hei Timo! Löysinpä sinut täältä ja hirmuista työvauhtia oletkin yllä pitänyt! Eipä ihme jos akkujen lataus välillä tarpeen. En lukenut noita toisten kysymyksiä,mutta asetun omineni tänne jonon hännille. Osaatko kertoa minulle,milloin tämä vaikeuksissa rypeminen loppuu? Joko vapaudun kahden asian suuresta ja pitkään kestäneestä taakasta? Toinen on erittäin vaikea ihmissuhdejuttu,jota puidaan nyt perjantaina. Jokohan tulee päätös ja onko se minulle vapauttava?Siis energiaa vapauttava.Jokos voin tunkiolle heittää mokoman energiasyöpön? Toinen on raha asioita koskeva,johon liittyy petos. Ensin yritettiin potilasvahingon kautta,mutta tunnetustihan sieltä ei mitään heru.Nyt on sitten mentävä käräjille. Näetkö tuleeko nyt oikeudenmukainen päätös? Ja kestääkö TAAS vuosia. Haluaisin jo saada kehoni ja mieleni kuntoon ja rauhaan.Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-manna-
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #200 : 28.11.2007 21:50:57 » |
|
Kiitos taas! Lohduttaa ajatella että elämä jatkuu..ts. asiat muuttuvat vähitellen. Lapsi parka sai silmätulehduksenkin vielä molempiin silmiin, eilen aamusta alkoi rähmiä. En voi kuin ihmetellä tuota tarmoa ja innostumista taas niiin ku ruuan laitostakin tänään..miten jaksaa. Lämpimältä tuntui ja limaa piti aamusta oksentaa, räkä valuu ja silmiin luulisi sattuvan. Enhän juuri muuta voi kun aikaa antaa, niistää nenän aina uudelleen ja pitää sylissä. Eihän se ruokakaan maistunut mutta oli oma ohjelmansa tehdä se, kun ei perhekerhoonkaan päästä ja leikkimään kun on niin flunssaa. Meni päiväunet iltaan ja nyt täytyy mennä lukemaan satua ..ja laittamaan rasvaa nenän pieliin. Siunausta sinulle Timo! -tiedänkin että terveiset tulivat perille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #202 : 03.12.2007 09:37:10 » |
|
MITÄ itse näet, Ardith?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #203 : 03.12.2007 13:25:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #204 : 03.12.2007 13:37:02 » |
|
Hei Timo! Löysinpä sinut täältä ja hirmuista työvauhtia oletkin yllä pitänyt! Eipä ihme jos akkujen lataus välillä tarpeen. En lukenut noita toisten kysymyksiä,mutta asetun omineni tänne jonon hännille. Osaatko kertoa minulle,milloin tämä vaikeuksissa rypeminen loppuu? Joko vapaudun kahden asian suuresta ja pitkään kestäneestä taakasta? Toinen on erittäin vaikea ihmissuhdejuttu,jota puidaan nyt perjantaina. Jokohan tulee päätös ja onko se minulle vapauttava?Siis energiaa vapauttava.Jokos voin tunkiolle heittää mokoman energiasyöpön? Toinen on raha asioita koskeva,johon liittyy petos. Ensin yritettiin potilasvahingon kautta,mutta tunnetustihan sieltä ei mitään heru.Nyt on sitten mentävä käräjille. Näetkö tuleeko nyt oikeudenmukainen päätös? Ja kestääkö TAAS vuosia. Haluaisin jo saada kehoni ja mieleni kuntoon ja rauhaan.Kiitos! [/colo
Jo kumma tyyppi olet, Sinä, kun minut tunnet, kun itsekkäänkään itseäni tunne mitenkään täysin "varmasti" >
OLiko SE oikein kirjoitettuna "Chandra", vai, tuntuuko siltä, olemmeko tavanneet, olemme monastikin ja Rakkaudella, emme seksi kavereita ole olleet, niin nomasti ME Rakaat muutkin ystävämme, emme SITÄ halua, vaan TOSI RAKAUTTA >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #205 : 03.12.2007 15:44:54 » |
|
Mitä pelkäät? Pahin mitä tapahtuu on että suhde alkaa, ja loppuu, mutta esim pehmeästi - kaikki ei tapahdu aina raa´asti. Mitä sitä enää suremaan.. minulla mies pelkäsi aloittaa ja nyt mennään jo aika lujaa, mutta vaistoan milloin pitää hieman hidastella. Meinasi päivä alkaa alavireisesti ja sitten kuitenkin hän yllätti positiivisesti-
Ei kukaan omista ketään eikä kokemista voi välttää.. tai voi, mutta onko se elämää-- vai pelottaako maanosa..-
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.12.2007 15:48:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #206 : 03.12.2007 16:02:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #207 : 03.12.2007 16:05:47 » |
|
Mitä pelkäät? Pahin mitä tapahtuu on että suhde alkaa, ja loppuu, mutta esim pehmeästi - kaikki ei tapahdu aina raa´asti. Mitä sitä enää suremaan.. minulla mies pelkäsi aloittaa ja nyt mennään jo aika lujaa, mutta vaistoan milloin pitää hieman hidastella. Meinasi päivä alkaa alavireisesti ja sitten kuitenkin hän yllätti positiivisesti-
Ei kukaan omista ketään eikä kokemista voi välttää.. tai voi, mutta onko se elämää-- vai pelottaako maanosa..-
[/colo
NO, saikko SEN miehen?
Marraskuussa Sulla oli neljäkin vaihtoehtoa, minkä valitsit, et kai vaan LIIPARIA ?
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #208 : 03.12.2007 16:14:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #209 : 03.12.2007 17:13:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|