AUTTAJA
|
|
« Vastaus #210 : 03.12.2007 17:28:59 » |
|
timo kuinka kauan vielä pitää jakaa postia? eli joko pääsen vaihtamaan työpaikkaa? millon saan läheisyyttä?
[/colo
Marix kysymys oli niin yleinen, kuitenkin niin yksilöllinen, saatan tähän jotain vastatakin >>>>>
Tämä logiiikka mitä tässä esitän . eivät päde elämään todollisuudessa = Elä kuin sikA = EINÄIN
eLÄ KUIN timo = älä kuin ELÄIN - vai tiedätkö parempaa
ELÄMÄÄ onko sitä olemassakaan?
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #212 : 04.12.2007 15:41:58 » |
|
Hei.. ajatelkaa itse.-Älkää antako näkijöiden mielipiteiden liikaa häiritä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Enkulii
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #213 : 04.12.2007 16:13:11 » |
|
Laitoin sulle muuten taas yv:tä. Ajattelin että jos jotain lisäinfoa näkisit
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
loststar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #214 : 05.12.2007 11:19:56 » |
|
Tarvisin kyllä lisää tietoa siitä mitä tulee tapahtumaan ja miksi. Laittaisitko vaikka yksityisviestinä tulemaan. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi
|
|
|
tallennettu
|
Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #216 : 06.12.2007 14:47:36 » |
|
[/colo
Hyvää itsenäistä itseäsi, kullekkin kaakattajalle ja kukoille tietty kans, kiukumaista kukuntaa kunnahilla.
Huomenna käyn "oikeustaistoa" koko päivän, katsotaan laukeaako kuudesti lauantaina, tapana = vetää "tikit", tärkee, siksi, kasvattoo järkee, vaik ei sitä niissä puuhissa tarvinnokkaan, vai?
Niin vastailen SEN/semmosten jälkeen sitten >
Jumalan Rauhaa kaikille tasapuolisesti = ottakaa rennosti, rauhallisesti, jännittämättä, makkoillaan vaan >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eila
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #217 : 07.12.2007 11:15:48 » |
|
Voi Timo,auta minua.Kihlattu jätti 5vuoden yhdessäolon jälkeen.Ei halunnut muuttaa maalle minun ja lasteni luo.Selviänkö tästä koskaan?Ahdistaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #218 : 07.12.2007 17:37:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
belle
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #220 : 08.12.2007 09:46:04 » |
|
Mihinkä se timo tarvitsi puh. numeroa ja oikeaa nimeä,kun mitään ei tule minulle päin vai onko postini mennyt bitti avaruuteen ei pitäisi varmaan odotella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #221 : 08.12.2007 10:07:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
belle
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #222 : 08.12.2007 10:50:24 » |
|
Olen aina ollut kärsimätön anteeksi paheeni yritän meditoida tuota pahetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #223 : 09.12.2007 00:12:02 » |
|
Anteeksi, mutta eikö olisi minun vuoroni kohta saada vastausta?
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #224 : 09.12.2007 06:59:13 » |
|
Anteeksi, mutta eikö olisi minun vuoroni kohta saada vastausta? [/colo
Varsinaisesta Rakkaudesta ei voida puhua - ihastus se oikeampi ja yleinen termi, hieman kiihkoilevakin, loukkuun saatava tila, antautuminen "rakkauden" saloihin, sekä onnen valoihin >
Työn ja opiskelun tiedätkin olevan määräävä tekijä, opiskeluun pitää nyt painottaa > niin elämähän = jatkuvaa opinahjoa >
Asuminen = kuin asusi, et ole koskaan tyyväinen, muutoja tulee tämän tästä, kaksi vuotta = pitkä aika - asusi saattaa muutua samana päivänäkin, joskus sekään ei riitä?
Taloudellinen tilanne pysyisi ihan hyvänä, kun muistaisit ohittaa ne vaatekaupat, tosin olet siirtynyt myös kirppari sellaisiin, vaikka UNIKIT kiinnostavat eniten, muilla ei saisi olla samanlaista >
Poika ystäväisesikin = erikoinen = osaakohan koskaan Rakastaa Sinua, mieheksi ei Häntä millään ilveellä voikaan sanoa, vehkeet = miehen - mieli poikasen, "ylhäältä laulava", testot ja estot viel' haverin vuoksi hakusessa.
Jos Sinulla = lapsi, en sitä kuitenkaan näe, mutta alullaan saattanut olla = poistunut/poistettu - nyt ei olisi lapsen aika, vaikka Rakastatkin lapsia yli kaiken ja lapsen mielisyyksiä Sielusikin = täynnänsä >>>>> tää = mullakin hakusessa vallan ?
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|