AUTTAJA
|
|
« Vastaus #225 : 09.12.2007 07:31:51 » |
|
Olen aina ollut kärsimätön anteeksi paheeni yritän meditoida tuota pahetta. [/colo
Täytynee palata sinne sähölle tai YV:lle >
Yleisesti ottaen KAIKILLE arvon kyselijöille :
Yrittäkää päästä oivalluksien tielle, ymmärrän hyvin tämän vaikeuden, ylipääsemättömän sellaisen = USKOKAA KOHTALOON > silloin ei tarvitse muuta kuin lähteä kohti ELÄMÄN polkuja, murehtimatta mistään, kiirehtimättä, Rakastaa vain kaikkea elämää täällä, kaikkea elollista, autat, että elollinen elää, et saastuta, etkä satuta - vain ja ainoastaan näin voit palvella
Luojaasi > JUMALAA
Ei kirkossa käymiset ole Jumalan palvelemista - vaan Jumala palvelee siellä Sinua = saat sieltä PYHÄN HENGEN ENERGIAA.
Totuuden ja Luojan olemassa olon rehti ilmaisu ääneen, jopa julistaen = hyve, joka tuo elääsi onnellisia "sattumia", vaikka sattumia ei olekkaan ollenkaan olemassakaan - eikä "tuuria", kaikki = ennalta suunniteltu, jotta tapahtuisi niinkuin Luoja kaiken = tarkoittanut ja LOPUSSA Jumalan tahto täyttyisi >>>>> ei mitään tulisi, jos saisimme täällä mellastaa miten tahtoisimme - tämä kaaos = täysin Luojan hallinnassa, vaikka muulta tuntuisikin >>>>
Mitään erillistä Helvettiä ei ole olemassakaan, SE = jo täällä maan päällä monen kohdalla täyttä totta,
Totaalista Kuolemaa ei ole, vaan menemme "putkesta" kohti kirkasta valoa, niin kirkasta, ettemme näe kuin sinistä usvaa, niin pehmeää, ettei sanotuksi saa, niin haltioitunut tila, ettei sanoja siihen ole, niin hauskaa, että vain hymyilee ja nauraa ylistäen Jumalaa, niin hyviä ja lempeitä ihmisiä tapaat siellä, tuttuja, läheisiäsi, kaikki = niin seesteistä >
SE = TAIVASTEN VALTAKUNTA
olen siellä hetken "vieraillut" = Tiedän > minut palautettiin takaisin, ainakin 2012 asti > siitä edespäin minuakin tuntematon odottaa = uusi tehtävä > siihen asti pitää vain AUTTAA >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #226 : 09.12.2007 09:15:19 » |
|
Moi Timppa! Syystä tahi toisesta päädyin Sinuun: Oletko ystävällinen ja kerrot tuleeko meille muutto keväällä 2008. Minulle on tunne siitä, haluaisin saada tämän asunnoon myyntiin hyvällä hinnalla, saas nähdä. Toivon , että pääsemme muuttamaan kesämökille keväällä 2008. [/colo
Kaikki = kohdallasi kunnossa, tulee eteesi, tekemättä mitään sen eteen suuremmin, asut juuri siellä jo hyvinkin pian, aivan oiva aika myydä ylimääräinen "krääsä" pois - kaikki vain ja kierroksia pois koneesta, elimistö pitää saada nyt hetkeksi lepoon, meditoi, ole hiljaisuudessa, mieti ja ole miettimättä, selipaattikin tekisi hyvää, pääsisit lähemmäksi Luojaasi = olosi "murjoituisi"= henki majoittuisi Sieluusi - nyt = Sielun hoidon AIKA >
AHO >>>> puhelinkin välillä hiljaiseksi ja sitten SE SEKSI VASTA >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Enkulii
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #227 : 09.12.2007 19:34:01 » |
|
Laitoin viime viikolla sinulle yv:tä.. ajattelin muistuttaa jos pian olet jo unohtanut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vedenneito
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #228 : 10.12.2007 00:03:22 » |
|
Moikka Timo, kyselisin ensi vuodesta, onko muuttoa tulossa?? Kysyin jo kuukausi sitten, mulle et vastannut ollenkaan, onhan se luvallista olla vastaamatta jollekin, mutta miksi aina mininulle käy niin ?? sain kyllä töitä ilman kyselyjäkin, mutta tuo muuttaminen vaivaa vähän.... terv. vedenneito
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #229 : 10.12.2007 12:10:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #230 : 10.12.2007 14:55:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #231 : 10.12.2007 15:17:31 » |
|
Kiitos vastauksestasi Timo! Vai että seksiä vielä. Pelleilet mokoma! Ikävuosia on kymmeniä takana ja avioliittoa samoin. Tässä iässä on tärkeintä se kädestäpitäminen. Muutummehan vanhana lapsiksi jälleen Toivon hyvää joulunalusaikaa kaikille. Heitetään pieni rukous heikompiosaisten avuksi jos itsellämme on asiat suht hyvin. Kyllä elämä kantaa jos vaan jaksamme uskoa. [/colo
Kiitos hienosta - humorisesta vastauksesta - tiedän hyvin tarkkaan, = kuuntele nyt sydäntäsi, se hakkaa oikein Rakkauden puolesta, puolesta muiden Rakkauden, haluat - kaikkien - Rakastavan toistaan = kaikkia = kaikki kun Rakastavat toisiaan = ME teemme tästä pallostamme PARATIISIN, mutta, mutta, JUMALA = toisin säätänyt ja suunnitellut SIKSI, ettekö vieläkään YMMÄRRÄ, ymmärrä moista = eihän TAIVAITTEN PARATIISIA olisi, jos SE jo täällä olisi = eläkäämme täällä Luojan Luoman elämän ja sitten siirrymme sinne TAIVAITTEN PARATIISIIN = sinne missä mikään ei ole mitään >>>>>>>>>>>>>>>>>
IKUISEEN TODELLISUUTEEN = IKUISEEN ELÄMÄÄN >
muistakaa tämä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Armollisuus = Auran näkeminen = portti Pyhään Henkeemme >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #232 : 10.12.2007 16:42:52 » |
|
Voi että ossaat vastata niin mukavasti, että tullee hyvä mieli , kiitos Timo jälleen Juu, toki on pitäny kattoa peliin monta kertaa ja kyllähän minussa varmaan on vähä vikkaa aiheuttamaan mustasukkasuutta... Ja ehkä sitten olen ihaNAINEN ......enkä aio heittä hanskoja tiskiin vielä. Hyvä tästä tulee. Kiitos sinulle [/colo
Niin, Sinussa = jotain MAALAUKSELSISTA >>>
Oletko arvoituksellisesti hymyilevä Pariisin Lady`S vai Raamatun Leidi, jotain vain Luoja heitti tähän minun varjokseni, arvoitukseksi = olet "ERITYISEN" näköinenkö?
NIIN KATSOISIN - kun näen AURASI aukenevan, aaah >>
Vastaatko minulle armollisesti, että pääsen "pahasta" ajatuksesta, että olisitkin "toinen" Lady = tyttöLady`s Toijalasta >>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Enkulii
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #233 : 11.12.2007 17:39:38 » |
|
Näitkö minulle enää mitään vai olenko kokonaan unohtunut? : Kysymystä löytyy yksäristä, jonka aiemmin olen laittanut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #234 : 11.12.2007 20:04:09 » |
|
Näitkö minulle enää mitään vai olenko kokonaan unohtunut? : Kysymystä löytyy yksäristä, jonka aiemmin olen laittanut [/colo
Kuules - SINÄ - arvoisa LADY en kai muuta näe kuin >
tule luokseni = Kuvaan sinut Poaroidilla - maalaan Auran kuvasi = samaan kuvaan ja laitan Tekstinä Kaiken mitä Sinussa Näen ja kaikki maksaa vain :: 0 - 200 + kulut -
eiks ooooo halpaa tietää mitä = tulossa ?
Tosin en teidä kaikille --- se --se --rajoitus ELI
EI mikään takuu tuote, kuten esim. kortit =
mitenkään väheksymättä = KYLLÄHÄN HEKIN TIETÄÄÄ =
tapahtui 1996 vuonna = ennen uudestisyntymästäni >>
minulle ilmoitettu - tämä AUTTAMINEN - tuli ainoalla ja mahdollisella viimeisellä kontaktilla - mutta oikeaan osui >
JEES >>>>>>>>>>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #235 : 11.12.2007 20:59:43 » |
|
Heippuli Timo! Näetkö mihin olen jemmannut tarot-korttini, olisi jo ikävä niitä? Kiitos ja hyvää illan jatkoa Milona
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #236 : 12.12.2007 09:02:12 » |
|
Joo-o, eipä näillä ohjeilla kortit löytyneet, ei... Ootko sie, Timo, kunnossa ollenkaan?? Siunausta sinulle!
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|