Chandra
|
|
« : 17.11.2007 16:32:08 » |
|
Minä siivoan,kuten kuvasta näkyy. Voi rähmä! Miten jotkut sen niin sutjakkaasti hoitavat,itse kun saan vaan kauhean kaaoksen aikaan. Nytkin vaihdan verhoja.No,se homma tarpeen,MUTTA!! OLEN RAAHANNUT KAAPEISTA KAIKKI "TARPEELLISET"ROJUT,JOS VAIKKA TARVITSEN. Pöydällä on työkäluja,koukkuja ja kiinnittimiä,ruuvinväännintä ja jos mitä. Kirves on ainoa,joka puuttuu.Ehkä sitä tarvitsenkin,tuhoamaan hävityksen,jonka olen saanut aikaan. Näkisittepä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #1 : 17.11.2007 17:44:41 » |
|
Heh, mä siivoan siten, etten voi siivota ennen kuin on siistiä. Jos joku kaappi on sekainen sisältä on todella vaikeaa siivota vain "pintaa". Mieluiten teen vaan SUURSIIVOJA. Tosin olen pakon edessä siitäkin tavasta jo oppinut luopumaan. Muuten meillä olisi aina sekaista. Nypin ja hypin ja sieltä täältä. Kaikki tavarat on kuitenkin oltava ulkoisesti ja pinnoilta paikoillaan ja sitten voi vasta alkaa se OIKEA siivous. Mieluiten kyllä yhdistän siivoukseen aina jotain huonekalujen siirtoja tai taulujen siirtoja ja verhojen vaihtoja... Ja jos tiedän, että lähipäivinä aion vaihtaa huonekalujen järjestystä, en kykene pintasiivoukseen, vaan sitten odotan sitä hetkeä, että voin heittää täyden hullunmyllyn päälle ja vetää kaikki tavarat kaapeista ja laatikoista ulos ja siivota perusteellisesti koko huoneen.... JOHDOT, niitä inhoan..... niitä joutuu aina vetelemään uudelleen, jos vaihtaa järjestystä.... ja ne kerää pölyä ja ne on RUMIA.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2 : 17.11.2007 19:01:44 » |
|
Kuullostaapi tutulta. Nyt joku leikkii laiva on lastattu sängylläni ja yhtä ainutta ei taatusti ole jäänyt pois!! Valokuvia ja muistoesineitä,sun muuta paperia kun vielä katselen sivussa tuntitolkulla,niin ,,, Eikä mene kaaliin,ei mene kovaan kaaliini,,, *poistuu jatkamaan ikuisuusprojektia* Onneks ootte täällä lepohetken verran!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #3 : 17.11.2007 19:18:51 » |
|
Minä siivoan aina silloin kun tiedän että vieraita on tulossa! Eli muuten eletään varsin "vapaasti", tosin huomaan että kummallakaan lapsellani ei ole mitään sairauksia, nuhaa tai allergiaa, eli kaipa teen kaiken oikein... Jos nyt sitä teoriaa ajatellaan että jos lapsi elää liian steriilissä ympäristössä niin hänelle ei kerry vastustuskykyä. Tai jos elää liian likaisessa niin pölypunkit jyllää. Meillä ollaan ja eletään! Kaikki terveinä!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4 : 17.11.2007 19:36:25 » |
|
Meillä siivotaan harvase päivä imurilla kuutioittain santaa lattialta pois Keittiössä rätti heiluu päivässä useaan, mutta missään se ei näy ja vaikka kuinka olen keräävinäni sarjakuvia, sukkia, leluja, mukeja nje pois... jostakin niitä tulee lisää Toivon, että sitten kun lapset kasvaa tämä sotkukin tasaantuu ja saan siistin, puhtaan kotini takaisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sekhmet
Kanta-astroilija
Nil novi sub sole.
|
|
« Vastaus #6 : 17.11.2007 21:30:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #7 : 17.11.2007 21:50:48 » |
|
En millaan kerkia siivoomaan koko kamppaa kertaheitolla-siihen menee ainakin viikko, joten teen sen patkittain-kaapit, jaakaappi, hellat, mikrot-sitten ikkunat...lopuksi lattiat-eika ikina ole tarpeeksi puhdasta ja kierros on alettava alusta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #8 : 17.11.2007 22:02:11 » |
|
Voi kun olisikin siistiä ja puhdasta. Huoh, saahan sitä haaveilla. Minä en PIDÄ siitä, etten KYKENE huolehtimaan riittävästi kodistani Suoraansanottuna minä minä minä grrrr................ Soriiiiiiiiiiiiiiii. Ehkä tilaan siivoojan
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #9 : 17.11.2007 22:10:28 » |
|
Eipä ole Ikiaika (kuis tummonen nikki sitten) tainnut koskaan istunnossa vierailla,,, : Vaikka tokkopa tuolla aseenteella kukaan mitään viestejäkään viitsisi tuoda. Kannattaa ottaa kerran pienen piirin kotiinsa ja ihan kokeilumielessä koittaa edes olla hyväntahtoinen.Voisi se pyssy tipahtaa käsistä. Vai etkö tiennyt,ettet voi olla tuntematta tulijaa,koska se niin tarkkaan sinulle kuvataan. Ja valitse vieras meedio,niin et voi sanoa,että on läheisesi tuntenut. Vahinko kun lähdin tuohon provoosi,mutta ketuttaa ihmiset jotka puhuvat asioista,joita eivät ole kokeneet. Kävi selväksi,miten siivoat.Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sekhmet
Kanta-astroilija
Nil novi sub sole.
|
|
« Vastaus #10 : 17.11.2007 23:03:59 » |
|
Eipä ole Ikiaika (kuis tummonen nikki sitten) tainnut koskaan istunnossa vierailla,,, : Vaikka tokkopa tuolla aseenteella kukaan mitään viestejäkään viitsisi tuoda. Kannattaa ottaa kerran pienen piirin kotiinsa ja ihan kokeilumielessä koittaa edes olla hyväntahtoinen.Voisi se pyssy tipahtaa käsistä. Vai etkö tiennyt,ettet voi olla tuntematta tulijaa,koska se niin tarkkaan sinulle kuvataan. Ja valitse vieras meedio,niin et voi sanoa,että on läheisesi tuntenut. Vahinko kun lähdin tuohon provoosi,mutta ketuttaa ihmiset jotka puhuvat asioista,joita eivät ole kokeneet. Kävi selväksi,miten siivoat.Kiitos! Tässä sinulle selvennys, mikä on villakoirahaulikko, joka ilmeisesti on sinulle vieras väline. : : : Toiset jotka tunteevat "aseen", ei selvitystä tarvinneet. P.S. Ja hittovie, joka viikko otan "pyssyn" esille, ja myös käytän sitä. Joten villakoirat varokoot.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.11.2007 23:25:28 kirjoittanut Ikiaika »
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #11 : 17.11.2007 23:39:02 » |
|
"villakoirahaulikko"
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Sekhmet
Kanta-astroilija
Nil novi sub sole.
|
|
« Vastaus #12 : 17.11.2007 23:44:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #13 : 18.11.2007 02:12:20 » |
|
Kimppakämpissä asuessa siivoaminen jää huonommalle tolalle - ainakin nyt tähän mennessä kämppikseni ovat olleet HYVIN huoletonta sakkia, joka ei siivottomuudesta pelästy Ei siinä oikein jaksa ryhtyä siivoamaan, jos toinen ei jaksa välittää siisteydestä. Ottaa vaan rennon asenteen itsekin! ^_________^ Omaa huonetta voi sitten puunata ja järjestää siistiksi ihan mielin määrin. Yksikseni asuessani siivoan kerran viikossa eli imuroin ja pyyhin pölyt, sekä putsaan tiskapöydän astioista, jos niitä on siihen päässyt kertymään. Olen järjestelmällinen ja pidän siitä että tavarat ovat oikeilla paikoillaan ja huushollissa on siistiä. Ei se nyt haittaa, jos on jotenkin siivotonta, kunhan tavarat vain ovat siellä, missä niiden kuuluukin olla - esimerkiksi vaatekaappini on kamalassa järjestyksessä, mutta niin kauan, kun vaatteet eivät pyöri niille kuulumattomissa pakoissa asia ei haittaa minua. Paperitavaraa tosin pääsee valloilleen hyvin yleisesti aina siihen tiettyyn kohtaan, missä nyt satunkin työskentelemään. Tällä hetkellä salin pöytä on kamalassa paperisiivossa xD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #14 : 18.11.2007 10:28:17 » |
|
Voi kun olisikin siistiä ja puhdasta. Huoh, saahan sitä haaveilla. Minä en PIDÄ siitä, etten KYKENE huolehtimaan riittävästi kodistani Soriiiiiiiiiiiiiiii. Ehkä tilaan siivoojan Tämä oli pakko lainata,, koska sanat on kuin minun suustani.. Siivojaa olen tosissani harkinnut, kun enää en koskaan ehdi siivota kunnolla.. Pintapuolisia siivouksia ja lähinnä kun vieraita tulossa.. onneksi kisu "hiekottaa" huushollia ahkeraan, joten imuria on kaivettava kaapista tasaisin välein tai muuten kotimme olisi oiva hiekkalaatikko Ennen lasta kaikki paikat olivat tiptop.. Kuitenkin näin parempi.. sanotaanhan "Mitä vahvempi lääkitys, sitä suoremmat pinkat", olen mieluummin lievällä "lääkityksellä" ja "suloisessa sekamelskassa"..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|