Esmiralda: hyvä tietää, että en ole ainoa laatuani..kyllä mä pikkutarkka olen, mutta siivous pääse tähän kategoriaan mukaan ollenkaan. Ei siinä, ettenkö haluais olla siisti, mutta en pysty..
Hyvä selitys.
Mietin aina välillä sillai, että jos joku mulle tän kämpän nyt siivoais ja laittais kuntoon, niin sitten mun olis helppo jatkaa siitä eteenpäin :
paskan marjat! sitä hyvässä lykyssä kämppä pysyis siistinä ehkä pari-kolme päivää! Mä en voi käsittää, kuin se on niin vaikeaa.
Ja sillai hauskaa,kun välillä laitan siivoamattomuuteni fyysisesti raskaan työn piikkiin, että en vapaa-ajalla enää vaan yksinkertasesti jaksa siivota..Siihenkin on sanottava mun itelleni, että paskan marjat! Olin tässä puol vuotta takaperin pari kuukautta työttömänä. Joten kaikki voimat olis voinu sitten käyttää siivoukseen, niin voitte uskoa, että yhtä sotkunen mun kämppä oli. Keksin aina jotain muuta tekemistä, kun siivota..
paljon on visioita siisteydestä, mutta ne harvoin toteutuu. Olen jo 26 vuotias, kohta 27...muuttuukohan tämä asia koskaan..
Onhan se tietty positiivista, että sitten kun vihdoin alan siivota, niin tuloksen ainakin huomaa heti.
Tästäpä sainkin kimmokkeen, että ehkäpä tänään otan omaa sisäistä kauristani sarvista ja siivoan täällä!
Katotaan miten käy