Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aarteita roskiksesta  (Luettu 3720 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 18.11.2007 03:20:36 »

Omien unien tulkkaaminen on aina niin hankalaa, joten käännyn teidän puoleenne. Eli jos tulee jotain mieleen uniteemoistani, niin antaa kuulua! laugh Tuntuu, että sillä on minulle sanottavaa.

Löysin viime yönä roskapöntöistä kilokaupalla uutta tavaraa. Tavarat olivat jonkun asuintaloihin kuuluvan perheen tavaraa, joka ei ollut mennyt kaupaksi kirpputorilla, joten perhe oli heivannut kamat roskiin. Kaikki tavarat olivat täysin uudenveroisia ja käyttämättömän oloisia. Löytyi vaatteita, bikineitä, kauhoja, astioita, DVD-elokuvia, leluja, antiikkia.... Olin pöyristynyt siitä, että joku heittää niin hyvää kamaa roskiin ja mietin pitäisikö minun viedä niistä osa esimerkiksi SPR:lle, jotta ne päätyisivät sellaisille, jotka niitä tarvitsevat.

Itse keräilin sieltä mukaan tavaroita, joista pidin ja ajattelinkin jonkun toisenkin pitävän (vähän lahjoja Cheesy) Erityisesti mieleeni jäi antiikkinen puurasia, jonka päällä reunoissa oli kullatut lehmäkoristeet. Koristeet olivat irronneet rasiasta, mutta tiesin heti, että minun pitäisi viedä se ystävälleni tästä huolimatta. Löysin sen viimeiseksi ennen pois lähtöäni.

Unen ympäristö oli keltainen.

Mitä siis tarkoittaisivat roskista löytyvät uudenveroiset tavarat, puinen rasia, lehmät ja keltainen tässä yhteydessä?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2007 12:28:20 »

Unesi muistuttaa hyvin paljon untani vyosta-jota kaikki tallasivat ja mina nain siina jotain vihreaa.
Eli varmasti tassakin unessasi on symbolikkaa kyvyistasi hyodyntaa asioita-jotka muut ovat valmiita panemaan roskikseen.
Huolehtia ystavista ja toisaalta kierrattaa, antaa muidenkin hyotya teoistasi.
Mita symbolisoi keltainen chakra-en nyt muista, mutta varmasti joku kertoo, mielestani se symbolisoi valoa, aurinkoa ja niiden voimaa joka kasvaa sinussa hitaasti, mutta varmasti.
Antiikkinen puurasia kuvaa sinun alitajuntasi muistilokeroa ja sinne sailynytta sisaista viisautta.
Hyvin myonteinen uni.
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #2 : 18.11.2007 18:01:57 »

Onko sinussa itsessäsi puolia tai ominaisuuksia, jotka olet "heittänyt roskikseen"?

Kun lapsi ei tule nähdyksi omana itsenään, kehittyy ns. valeminä. Luulisin, että näin tapahtuu kaikille jossain määrin. Tuskin kukaan tulee nähdyksi, kohdatuksi ja hyväksytyksi täydellisesti. Aina jää jotain...

Ominaisuuksia, lahjoja, tunteita, joita ei lapsessa nähdä, lapsi ei näe itsekään. Niille ei ole käyttöä. Ne voi laittaa vaikka roskikseen.  Smiley Tosin tämä on siitä kiva roskis, että se on meissä sisällä, eikä sitä koskaan tyystin tyhjennetä. Sinne voi sitten aikuisena mennä penkaamaan, ja katsoa mitä aarteita löytyy!

Voisiko olla, että nyt olisi aika tulla tietoiseksi itsestäsi vielä syvemmällä tasolla?

Emmie mittää tiiä, kuha vuan tässä tuumailen... Cool

Siunausta, AthaMaarit
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: