Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Antti Taipale  (Luettu 14892 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.11.2007 13:34:17 »

Millaisia kokemuksia ks. henkilön ennusteista? Onko kellään?  smitten
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2007 18:47:55 »

Hmm...todella lyhyt informaatio suhteutettuna hintaan. Olen samalla rahalla saanut muilta sivukaupalla kanavointia. ja tähän varmaan nyt taas joku sanoo, että sitä saa mitä tarvitsee, mutta silti näkijöiden välillä on tässä mielessä valtavia eroja.
tallennettu
urbania
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.02.2008 18:23:16 »

Mulla tasan tarkkaan sama kokemus. Todella yleisiä vastauksia mun monimutkaisiin kysymyksiin, ja jotenkin tuli sellainen olo ettei se ihan ollut sen rahan arvoista puuhaa. Tuntui kuin hän olisi voinut lähettää sen saman viestin muillekin. Se on tietysti vain mun kokemus.
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 06.02.2008 20:07:27 »

Joo, kyllähän se tulkinta lyhyt oli. Mutta toisaalta siinä oli sellaista "asiaa" mikä vaikuttaa juuri oikealta tulkinnalta minulle. Pientä epävarmuutta ehkäpä haivaittavissa.
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.2008 13:49:28 »

Minusta Taipaleen tarotulkinta vuodelle oli hyvä. Se oli tarpeeksi pitkä, asiallinen (ei luvattu kuuta taivaalta ja sanottiin myös ei niin mukaviakin asioita). Aika yksityiskohtaisia juttuja oli myös, joten ylimalkaisena sitä ei voinut pitää.

Maisa
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2008 17:32:14 »

Yhdyn Maisa71:n mielipiteeseen Antin tarottulkinnasta koko vuodelle. Koko vuoden 2008 tulkinta oli erinomainen! Ensin hän parilla sanalla sanoi koko vuoden teeman ja sen jälkeen yleisemmin jokaisen vuosineljänneksen ja jokaisen vuosineljänneksen alla vielä jokaisen kuukauden tarkemmin. Tulkinta oli juuri MINUN elämäntilanteeseeni sopiva eikä missään tapauksessa ylimalkainen. Suosittelen lämpimästi!
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2008 21:02:55 »

Kiinnostaisi tietää, mitä tämä vuositulkinta sitten maksoi, kun muutama rivi ylimalkaista ennustusta maksoi kolmekymppiä? (kysymyksiä oli minullakin useita)

Samalla hinnalla olen saanut muilta näkijöiltä yksi-kaksi sivua kanavointia, joissa on hyvin yksityiskohtaisia neuvoja ja  tulkintoja.
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 08.02.2008 21:56:13 »

Vuositulkinta eli 12 kuukauden tulkinta maksoi 35 euroa. Tarkennuksena sanottakoon, että kuukausien kohdalla Antti ei puhu tarotkorteista eli hän ei sano, että esim. maaliskuulle nousi se ja se kortti, vaan hän kertoo suoraan, millaisia asioita mikin vuosineljännes ja kuukausi tuo tullessaan. Hän saattaa mainita jotain ihmisistäkin, esim. että jossakin kuussa tulee mies/nainen menneisyydestä jnejne. Hänen tulkintansa sisälsi myös hyviä neuvoja eli varsin yksityiskohtaisiakin juttuja. Mielestäni hänen tulkintansa on henkinen, kannustava ja neuvoa-antava, ja sivuillaanhan hän mainitseekin, että tarottulkinnassa hänen apunaan on myös kysyjän henkiopas.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2008 17:44:22 kirjoittanut kastanja » tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 08.02.2008 22:32:50 »

No yksityiskohtia minäkin olisin kaivannut, edes jonkinlaisia.

Ehkä hänen ruutinsa palaa sitten noita 12 kk:n kanavointeja tehdessä, ja me muut olemme saaneet jämät ;-)) Ja ero vain viisi eukkoa.
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 08.02.2008 23:07:23 »

Olen myös sitä mieltä (siis vain minun mielipiteni!), että jos näkijä ei jollekulle näe, niin ei ole kauhean eettistä myöskään rahastaa. Olen itse törmännyt muutamiin, jotka ihan selkeästi eivät ole nähneet mitään, siis eivät YHTÄÄN MITÄÄN: mennyttä, nykyistä tai tulevaa.

Tällaista voi toki tapahtua, mutta miksi siitä kuitenkin rahastetaan?

Olen käärmeissäni senkin takia, että olen myös viime aikoina törmännyt muutamaan täydelliseen huijariin, siis jotka vain haluavat rahat tililleen mutta eivät vaivaudu kanavoimaan ollenkaan (eivät siis edes huijausmielessä!!). Rahasta kanavoiminen on muutenkin aika huikeasti lisääntynyt muutaman viime vuoden aikana, ja ihan röyhkeitä huijareita näyttää olevan joukossa useita...ehdotan rajua karsimista tämän bisneksen saralla -tavalla tai toisella- universumin taholta  Angry knuppel2 uglystupid2
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2008 10:56:53 »

Minäkin sorruin heikkona hetkenäni kirjoittamaan Antille..

Vastaus oli todella lyhyt, mutta nyt näyttäisi tapahtuvan jotain mitä hän sanoi... Katson siis vielä ja teen vasta sitten päätelmän siitä, että näkikö hän mitään vai ei...

Yksi Antin vastauksisita meni niin kauas tulevaisuuteen, että siitä ei voi, kuin katsoa miten asiat etenevät ja toivoa parasta...

...Mutta kyllä jostain syystä odotin pidempää vastausta, koska oma kirjoitukseni kuitenkin oli melkoisen pitkä vuodatus... ja kyllähän siitäkin vastauksesta olisi voinut sanoa, että näin voisi sanoa monelle muullekin...
tallennettu
urbania
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 09.02.2008 16:53:35 »

Hei taas. Minä maksoin muistaakseni 25 euroa ja olin todella pettynyt Antin tulkintaan. Se oli todella lyhyt ja yleinen ja täynnä kliseitä. Mukaan oli liitetty mun henkioppaan viesti (lyhyt sekin ja täynnä kliseitä) skannattuna. En saanut kaikista sanoista selvää (se oli käsin kirjoitettu huonolla käsialalla), ja pyysin Antilta selvennystä mutta hänestä ei koskaan kuulunut mitään.

En todellakaan suosittele häntä muille.

Toinen vähän epäilyttävä on Anneli Fagerlund, teki pimeästi töitä ja puhui kokonaisen tunnin kahdesta eri aiheesta mun elämässä, selitteli eri sanoilla samoja juttuja. Aina kun yritin suuntaa kysymykset jotenkin tai kysyä jotain, hän puhui päälle. Väitti ettei osaa kontrolloida puhetulvaa siinä mielessä ettei hän tiedä mistä ne tulevat ja ettei hän myöskään jälkikäteen muista mitä on puhunut. Hän puhui kyllä joissakin määrin asiaa, mutta miksi pitää jankata samasta asiasta?  Eikö "universumilla" ole enempää sanottavaa, vai eikö hän itse "keksinyt" enempää? Todella kallis käynti oli.

Iiris Roine oli ainut hyvä ja rehellinen näkijä minkä olen kokenut. Hän ottikin vain vapaaehtoista maksua, ja ihmiset maksoivat rehellisesti mitä kykenivät. Jos joku tietää jonkun joka oikeasti on rehellinen ja hyvä, otan mielelläni vinkit vastaan.
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2008 17:56:42 »

Te, jotka Antilta tarotvuositulkinnan tilaatte, antakaa tänne palautetta, jookos? Smiley

Kävin Iris Roineen luona, muistaakseni, -96. Minulle hän näki kyllä ihan hyvin. Silti se hieman häiritsi, että hänen luona ollessani hänen puhelimensa soi koko ajan ja joka kerta hän vastasi puhelimeen, hyvin kärttyisästi ja kiukkuisesti, kun oli taas häiritty. Olisihan sen luurin voinut nostaa ylöskin vastaanottoajaksi.

Kaverini kävi hänen luonaan 2000-luvulla, noin vuosi ennen Roineen kuolemaa. Roine sanoi hänelle kaikki päin mäntyä. Kehotti mm. kaveriani astelemaan alttarille tyypin kanssa, jonka kanssa hänen ei todellakaan ole tarkoitettu naimisiin mennä. Ystäväni on kaveri edelleen tämän miehen kanssa mutta häitä heille ei todellakaan ole tarkoitettu.

Kokemukseni mukaan yksikään ihminen ei ole niin täydellinen, että pystyisi toimimaan 100 %:n PUHTAANA kanavana. Voi tietysti olla, että ne harvat ihmiset, jotka ehkä pystyisivät toimimaan täydellisen puhtaana kanavana, käyttävät aikansa johonkin muuhun kuin rahastanäkemiseen. Harvoin näkijät silti tahallisesti huiputtavat, useimmitenhan he vaan sanovat sen tiedon, mikä heille kanavana toimiessaan välitetään. Näkijäthän eivät tiedä kysyjän elämäntilannetta koskaan täysin, ja siten he eivät voi myöskään koskaan tietää 100 %:sti, onko heidän välittämänsä kanavointi oikea neuvo vai väärä neuvo. He uskovat olevansa puhtaita kanavia mutta käytännössä eivät sitä pysty olemaan. Näkemisessä on siis aina läsnä se ongelma, että yksikään näkijä ei voi olla 100 %:n varma siitä, onko hänen kanavoimansa tieto oikein vai ei.
tallennettu
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2008 23:34:39 »

Rehellisyys/epärehellisyys näkyy kyllä siitä, ottaako maksua jos ei näe tai jos näkee täysin väärin (esim. menneen ja nykyisen). Tällä alalla kun voi SELITELLÄ loputtomiin, ja aina tämä "tyhmä ja rajoittunut" asiakas on väärässä!!  Lips Sealed

Olen aivan yhyen ajan kuluessa törmännyt jo kahteen totaalihuijariin, jotka siis vain ottavat rahat, mutta eivät vaivaudu vastaamaan riviäkään. Olen siis idiootti, KYL-LÄ, mutta mistäpä sen etukäteen olisi osannut "ennustaa", että huijarille maksaa. Toinen nimittäin näistä huijareista on katsonut mulle ennenkin ja olin oikein tyytyväinen. nyt yhtäkkiä: ei mitään!

Karmivin kokmus on ollut eräs erittäin tunnettu miesnäkijä, joka ei nähnyt mitään, puhui kuin papupata höpöhöpöjään ja rahasti kylmän rauhallisesti sonnan jauhamisesta. Minkäänlaista kontaktia ei minulla häneen ollut eikä hänellä minuun, hän ei ymmärtänyt edes sitä mitä yritin sanoa, mentiin metsään niin että rytisee.

Pakko laittaa tähän yksi erittäin  positiivinenkin kokemus, sellaisia kun on harvassa (olen muutaman kerran ollut asiakkaana): Minna alphaetomegasta! Paneutuva, pitkiä kanavointeja, yrittää vastata kaikkiin kysymyksiin, kerto jos ei jotakin näe jne. Ja näkee ihan oikeasti tulevaa, siitä minulla on todisteita  Smiley
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 10.02.2008 12:52:07 »

Minäkin olen tilannut "Minna Alphaomegalta" tulkinnan ja minuun se ei kyllä tehnyt vaikutusta. Olihan se pitkä ja kauhean kehuva se oli tyyliin olet ihana sitä sun tätä. Tyyli oli aika ylimalkainen. Ennustukset eivät ainakaan vielä ole toteutuneet. En itse ole mikään ennustaja, joten en kuitenkaan näe kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Tulevaisuus sen näyttänee. Tosiasia on kuitenkin että asiallinen teksti puree minuun paremmin kuin vuolas ja ylistävä.

Maisa

ps. olen minäkin törmännyt ennustajiin joilta ei ole vastausta kuulunut astroauttajalistan kautta. Kannattaa ilman muuta ottaa yhteyttä ylläpitoon jos näin on! Poistavat kyllä nämä vastaamattomat ennustajat ja sehän on meidän kaikkien etu!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: