boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« : 01.01.2006 18:28:00 » |
|
Uuden vuoden lupaukseni on lopettaa tupakointi! Hyvä minä! Huomenna aloitan savuttoman elämän, toivottavasti savuttomuus jatkuisi koko tämän elämän ja seuraavan ja sitä seuraavan ja..... : Nyt jos jollain on antaa vinkkejä millä lujittaa päätöstä ja helpottaa oloa niin antaa palaa... ai niin, ja minulle SAA lähettää kannustavia voimia Nimim. Järkkymätön- Boboo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1 : 01.01.2006 18:55:07 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.01.2006 21:24:58 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 01.01.2006 20:36:59 » |
|
Oi miten hieno päätös boboo!!!! Ajatuksissan tsemppaan sinua Asenteesi on sellainen, että varmasti pystyt siihen!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #3 : 01.01.2006 23:36:40 » |
|
Uuden vuoden lupaukseni on lopettaa tupakointi! Hyvä minä!
Liikunta ja meditointi. Pidät pääsi. Annat sen idean siitä röökistä lähteä uloshengityksen mukana pois kun se ennen tuli sisäänhengityksellä.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 01.01.2006 23:39:46 » |
|
Minäkin lopetin ja olo on mahtava! kannattaa kahvinjuontikin lopettaa! upee olo kun on vapaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
salomi
|
|
« Vastaus #5 : 02.01.2006 01:29:17 » |
|
Hienoo boboo Eihän tupakoinnissa ole yhtäkään järkevää syytä jatkaa itsensä saastuttamista. Tunnen erää miehen, joka 70- vuotiaana joutui lääkäriin veritulpan takia ja 30-kymppinen sydänlääkäri sanoi ettei leikkaa sitä ellei se lopeta tupakanpolttoa, kun kuulemma ei olisi mitään hyötyä. Hän hetken mietti päätöstä, sillä olihan hän polttanut 52-vuotta sätkää kuinka sen voisi lopettaa ilman oireita. Leikkauksen jälkeen on tupakkalakko pitänyt 20 vuotta ja ikää mittarissa noin 90 vuotta ja pirteä kuin peipponen. Joten kyllä pitäisi nuorempienkin pystyä lopettamaan muutaman vuoden poskareiden tupruttelu, jos vanha tervaskantokin pystyy puhdistamaan kunnon henkosten myrkyttämät keuhkot. Tsemppiä Upeeta, että löytyy vielä niitä, jotka haluavat olla hyvän tuosuisina ja savuttomina. Miehenä voin sanoa ettei mikään muu ota päähän kuin oikein vahvalle kessulle haiseva nainen, kyllä siinä rakkaus ja erotiikka kuihtuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 02.01.2006 08:27:23 » |
|
Kiitoksia kaikille tänään se sitten alkoi . Meille taitaa tulla lähipäivinä eripuhdas asunto
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #7 : 02.01.2006 08:57:10 » |
|
Miehenä voin sanoa ettei mikään muu ota päähän kuin oikein vahvalle kessulle haiseva nainen, kyllä siinä rakkaus ja erotiikka kuihtuu. Kessun hajusta en nyt osaa sanoa, kun ei nuo sotilasarvot ole sillälailla mielessä... haisseeko miehetkään kovin herkulle vahvan kessun kourista lähteneinä Tupakanpolton lopettaminen omien tarpeiden vuoksi auttaa yleensäkin onnistumaan paremmin kuin se, että lopettaa ympäristön mielipiteiden vuoksi Tsemppiä sinulle Boboo! Olet tehnyt hyvän ratkaisun ja valinnan - tämä tulee siirtämään 'parasta ennen'-päiväystäsi myöhempään! Laittelen sinulle tässä kannustusta - sinä pystyt olemaan tupakoimatta ja yllätyt miten helposti se tuleekaan käymään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #8 : 02.01.2006 12:21:45 » |
|
Mieheni lopetti pari vuotta sitten polttamisen (hän poltti aivan järjettömiä määriä!) 30v. synttärilahjana itselleen. Hän oli etukäteen lukenut erästä kirjaa (en muista mitä, ei kuitenkaan Carrin) ja samalla miettinyt esim. niitä tilanteita missä hän useimmiten polttaa. Tapana oli sauhutella mm. ruuan jälkeen, bussia odottaessa tai oluen ääressä (pari viikkoa sen jälkeen hän sitten lopetti myös juomisen) Suurin syy aloittaa uudelleen on kai juuri se tottumus, nikotiinihan häipyy kropasta jo parissa päivässä. Yksi tärkeimmistä jutuista oli, että hän päätti olla tupakoimaton ihminen, ei ihminen joka on lopettanut tupakoinnin. Eli siis heittää täysin asian kanssa jahkailun ja "jo kolme päivää polttamatta" mietinnät, päästää täysin irti niistä energioista. Miehelläni on rautainen tahdonvoima jolla hän selvisi hankalatkin hetket. Jos kuitenkin on hieman helpommin lipsuva ihminen (kuten itse olen) voisi ehkä olla hyödyksi vaikka kirjoittaa lapulle syyt lopettamiseen, ja pitää sitä mukana. Voi sitten täpärässä tilanteessa muistuttaa itseään... Niin ja pistä heti pois kodistasi kaikki tupakointiin liittyvät asiat, sytkärit ja tuhkakupit yms. Mutta mitäpä tässä turhia neuvoja jakamaan, tupakoimattomalle ihmiselle! Sillä eihän polttaminen enää sinun elämääsi liity.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 02.01.2006 12:48:52 » |
|
Suurin syy aloittaa uudelleen on kai juuri se tottumus, nikotiinihan häipyy kropasta jo parissa päivässä.
Yksi tärkeimmistä jutuista oli, että hän päätti olla tupakoimaton ihminen, ei ihminen joka on lopettanut tupakoinnin. Eli siis heittää täysin asian kanssa jahkailun ja "jo kolme päivää polttamatta" mietinnät, päästää täysin irti niistä energioista.
Olen sitä mieltä että tupakoinnin lopettamiseen tarvitaan vain tahtoa ja ainakin yksi ihminen johon voi tukeutua kovan paikan tullen. Olen joskus lakkoillut Nikoretin avulla, eikä oikein ollut mulle tarkoitettu juttu. Ihmettelen kyllä miten joku voi lopettaa tupakoinnin niiden avulla. Sillä kun niitä popsii päivästä toiseen niin miten sitä voi koskaan unohtaa tupakkaa kun on korvike siitä kokoajan muistuttamassa ja toiseksi ne valmisteet ylläpitävät sitä fyysistä riippuvuutta. Elämäni onnistuneimman lakon olen saanut aikaa normi Jenkin avulla, siinä saatoin jopa unohtaa joskus polttaneeni. Auttaisikohan laventeli-tipat tuoksukynttilässä tasapainottamaan mielialaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #10 : 02.01.2006 14:10:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 02.01.2006 14:43:47 » |
|
Tarkoittiko tuo em. kommentti sitä, että olet tupakoinut myös sisällä. Hyi, ei, en ole polttanut sisällä. Tarkoitin tuolla siisteydellä sitä että tulee kuurattua koko kämppä lattiasta kattoon jotta unohtaisi tupakan himon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #12 : 02.01.2006 15:28:34 » |
|
Piparminttutippoja tuoksulamppuun - auttavat päästämään irti addiktioista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 02.01.2006 17:50:49 » |
|
Tee on auttanu paljon tossa lopettamisessa ja kaikki kunnia sille! Siis minun tapauksessani ainakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #14 : 02.01.2006 18:50:53 » |