Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päämääränä savuttomuus  (Luettu 71184 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #45 : 10.01.2006 15:31:23 »

Elämänilo, kyllä minä lopetin, jos tätä nyt lopettamiseksi voi sanoa... Kun olen aina n. kahden-kolmen päivän välein polttanut yhden tupakan. Ainakin olen vähentänyt radikaalisti. Jotain positiivista siis... Kamalinta tässä on se, että nyt tekee vaan koko aika mieli suklaata... Ja siitä tulee finnejä! buck2

Koulussa on kaikista vaikeinta, kun rakkaat tupakoitsijatoverini saapuvat tupakkipaikalta ja kertovat minulle yksityiskohtaisesti kuinka "ihanan aromikkaat savut rentouttivat ja tekivät niiiiiiiin hyvää"... Pirullisia ihmisiä! knuppel2

Mutta perskules... Näytän niille vielä!!!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #46 : 10.01.2006 16:07:24 »

Koulussa on kaikista vaikeinta, kun rakkaat tupakoitsijatoverini saapuvat tupakkipaikalta ja kertovat minulle yksityiskohtaisesti kuinka "ihanan aromikkaat savut rentouttivat ja tekivät niiiiiiiin hyvää"... Pirullisia ihmisiä! knuppel2

Mutta perskules... Näytän niille vielä!!!

Hei "valonkantaja"

ONNITTELUT HIENOLLE PÄÄTÖKSELLESI

coolsmiley

Luokkatoverisi ovat sinulle kateellisia. 
Näytä heille, että sinussa on SISUA pysyä päätöksesi takana.   knuppel2
Et tule päätöstäsi katumaan.

coolsmiley

Kävitko katsomassa suosittelemiani sivuja Tupakoinnin koukusta irtipääsyyn?

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
hurma
Vieras
« Vastaus #47 : 15.01.2006 14:47:00 »

Olen vähentänyt alkoholin juontia ja ulkona kavereiden kanssa oleskelua tiedostamatta kun en polta...

Kumma yhtälö...

Eipä tuo juopottelun väheneminen haittaa minua yhtään!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 15.01.2006 15:33:45 »

Olen vähentänyt alkoholin juontia ja ulkona kavereiden kanssa oleskelua tiedostamatta kun en polta...

Kumma yhtälö...

Eipä tuo juopottelun väheneminen haittaa minua yhtään!

Hei"hurma"

Hieno asia.  Olet ottanut askeleen kohti terveempää elämäntapaa.   coolsmiley

ps. Onks "booboosta" kukaan kuullu mitään uutta 
"Onko TUPAKOINNIN LOPETTAMISPÄÄTÖS pitänyt" 

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #49 : 23.01.2006 20:50:02 »

Mulla sama päämäärä, mutte kun en jossai tasolla halu päästä siitä tupakasta eroon, en nii millään ,,, Pitää olla sen verran vahva ja haluta , niin se onnistuu  Smiley miksköhän näin ?
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 24.01.2006 01:21:05 »

knuppel2 knuppel2 knuppel2
Tupakanpolton lopetus oli ainakin minulle pitkä "projekti". Kun olin aikani aivopessyt itseäni ajatuksella, että tupakka on minulle täysin tarpeeton aine ja huvitus, lopettaminen kävi sitten aika kivuttomasti.Tein itselleni suunnitelman mitä otan tupakan tilalle elämääni. tickedoff tickedoff tickedoff
Ostin myös apteekista Nicotinel-tuotteita ja niitä imeskelin aluksi useammin sitten vähitellen harventaen.Ko. sarjan inhalaattori oli minulle mukava "korvike" alkuaikana.
Kun vähän ajan päästä yritin maistaa tupakkaa, se maistui tosi pahalle ja tuli muutamasta henkosesta paha olo , polttaminen loppui siihen.
Eikä tosiaankaan enää tule mieleenkään aloittaa tupruttelua!!! angel
Sittemmin olen palkinnut itseäni mm. vaihtamalla auton hieman uudempaan.
Olen todella tyytyväinen päätökseeni.
TSEMPPIÄ KAIKILLE LOPETUSTA HARKITSEVILLE, KYLLÄ SE ONNISTUU!
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
KristinA
Kohtuuastroilija
**

Elama on ihanaa<33

Profiili
« Vastaus #51 : 24.01.2006 09:21:19 »

Ostin myös apteekista Nicotinel-tuotteita ja niitä imeskelin aluksi useammin sitten vähitellen harventaen.Ko. sarjan inhalaattori oli minulle mukava "korvike" alkuaikana.
Kun vähän ajan päästä yritin maistaa tupakkaa, se maistui tosi pahalle ja tuli muutamasta henkosesta paha olo , polttaminen loppui siihen.

Itekki kokeilin tota inhalaattoria, ja ihan totta et tupakka maistuu sen jälkeen pahalle,, mutta en tiiä "pakotin" kait itseni polttamaan tupakkaa ku oli pakko ..  :Smiley Nytki ostin askin vaikka päätin aamulla että lopetan tänään. Aina sama juttu, mut kyl jokupäivä sitte.. toivottavasti pian, , Muuten kesällä on hyvä lopettaa koska silloin on kuuma ja ei tee mieli tupakkaa nii paljoo kuin nyt kylmällä säällä.  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
boboo
Kohtuuastroilija
**

Keltainen Resonoiva Soturi

Profiili
« Vastaus #52 : 24.01.2006 09:43:16 »

Minulla on teille hyviä ja huonoja uutisia...
tupakkalakko ei kestänyt anopin yllätys yövierailua, kävi puolentunnin välein tupakalla ja sen päälle aamukahvin aikaan VIISI kertaa.

juu seli seli...mutta ei ollut hauskaa ja henkilö vielä tiesi että toinen yrittää lopettaa...no ne anopit niin.....

Hyviä uutisia onkin tieto siitä että seuraava irtautumisyritys lähetyy...
en lannistu siitä että lannistuin.

Mutta mistä ihmeestä sitä tahdonvoimaa keräisi kun ei sitä tunnu olevaan millään saralla?  Embarrassed

Boboo
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #53 : 24.01.2006 10:55:03 »

boboo, sellaista se elämä on! buck2

Minä olen kuukauden päivät varmaan polttanu joka kolmas päivä... Yritän siis edelleen lopettaa, en pelkästään vähentää. No tottakai on positiivista,  Smiley miten paljon on pystynyt vähentämään. Ja anna sinäkin itsellesi anteeksi tuo yksi hairahdus ja jatka, kuin mitään ei olisi tapahtunut.. Vai ootko vielä polttanut sen jälkeen..?
coolsmiley

Onnea lopettamiselle!
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #54 : 24.01.2006 14:31:26 »

Olen pysynyt savuttomana. Ihana olo! Ja kahvinkin lopetin.

Tekee sitä silti mieli niille hermosauhuille, mutta toisaalta ei se varmaan niin hyvältä maistu.

Kesällä pitää olla vahva kun olen seurapolttaja. Tulee aina istuskeltua ja poltettua!  tickedoff
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #55 : 24.01.2006 14:54:08 »

Kesällä pitää olla vahva kun olen seurapolttaja. Tulee aina istuskeltua ja poltettua!  tickedoff

Sama juttu. Jotenkin se savu on niin kiehtova elementti että se spaddu menee joskus huuleen kuin automaattisesti vaikkei mitään syytä polttaakkaan olis.
Liekkö se sit kanssa menneitten eläimien perua tai jotain utuisuuteen liittyvää en tiedä..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
hurma
Vieras
« Vastaus #56 : 24.01.2006 14:57:32 »

Niinpä..

Jotenkin se makukin on ihana.. Kun on lämmin ja saa laittaa patukkaa suuhun..
'
Se liike on myös addiktoiva..  Angry
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #57 : 24.01.2006 14:59:22 »

Liekkö se sit kanssa menneitten eläimien perua tai jotain utuisuuteen liittyvää en tiedä..

Ihanan lohdullinen ajatus... angel
Peruja intiaani tuprutteluista, ennen 'transsia'... Grin
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #58 : 24.01.2006 15:14:39 »

Se liike on myös addiktoiva..

V Valo sano että se muistuttaa äidistä. Varmaan siinä on joku imemisjuttu takana taas kerran   2funny
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 24.01.2006 16:55:50 »

Hyviä uutisia onkin tieto siitä että seuraava irtautumisyritys lähetyy...
en lannistu siitä että lannistuin.

Mutta mistä ihmeestä sitä tahdonvoimaa keräisi kun ei sitä tunnu olevaan millään saralla?  Embarrassed

Boboo

Hei "booboo"   Shocked

Auttaisiko jos ajattelet tupakkaa polttaessasi,
että se maistuu jollekin tosi "ällölle",
jollekin sellaiselle jota et ikinä laittas suuhun.   buck2

tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: