Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 17.04.2006 12:42:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #78 : 19.04.2006 20:29:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 20.04.2006 09:16:20 » |
|
Kesäkään ei pelota, eihän. Hei, "Elämänilo"!
Kesäkään ei pelota, kun sain ajan varattua Sundellille. Eilen illalla pinna kärähti, omaan saamattomuuteen ja piti ihan kaksi kessua polttaa.. yäk, tuli pahaolo ja (huulia nyki pahan kerran) Siispä "peikko" tekee hyvää työtä ja päivä kerrallaan ajatuskin tupakasta alkaa tuntua ällöttävältä.Oikku67
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #80 : 20.04.2006 09:37:31 » |
|
Siispä "peikko" tekee hyvää työtä ja päivä kerrallaan ajatuskin tupakasta alkaa tuntua ällöttävältä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 20.04.2006 11:29:45 » |
|
Enpä ole taas tänne pitkään aikaan kirjoittanut... Tuo oma lopettaminen kun meni silloin viimeksi mönkään. 2 viikkoa olin savuttomana...
Mutta en lannistu. Yrittänyttä ei laiteta! Elämässä on niin monia asioita, joita ei olisi uskonut milloinkaan saavuttavansa, kuten ylioppilaslakki, ajokortti, puolentoista tunnin juoksulenkin juokseminen... Niin miksei sitä voisi lopettaa tupakointia?
Siihen ei ole mitään loogista syytä!!!
Elämänilo, tajusin juuri, että minulla on ollut pitkään tosi huono rahatilanne, mutta silti pistän lähemmäs 40€ kuussa tupakkaan. Se on aika iso summa, kun pitää elää pelkällä opintotuella. Nyt kun lopetan, palkitsen itseni laittamalla joka kuukausi 25€ säästöön... :
Haaveilen siitä, että muuttaisin ensi syksynä yksiöön, nyt asun kahden hengen solussa. Rahaa siis tarvitaan huonekaluihin (jotka tod. näk. ostan halvalla kirppiksiltä) ym. sisustamiseen... Siitä tulee ensimmäinen ikioma KOTINI!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #82 : 20.04.2006 12:30:37 » |
|
Nyt kun lopetan, palkitsen itseni laittamalla joka kuukausi 25€ säästöön... : Haaveilen siitä, että muuttaisin ensi syksynä yksiöön, nyt asun kahden hengen solussa. Hei "valonkantaja"
Sit ei muuta kuin tuumasta toimeen.
T U P A K A N V A S T U S T A J A P E I K K O
(http://forums.france2.fr/images/perso/7/folavoine.gif)
tulee tukemaan sinuakin.
- joka kerta, kun tupakin suuhusi laitat, peikko sylkäisee siihen - peikon sylky on ällöttävän limaista ja erittäin pahan makuista ja hajuista. - lisäksi se näykkäsee huuliasi muistutukseksi, että lupasit LOPETTAA TUPAKOINNIN. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #85 : 20.04.2006 18:30:45 » |
|
Onnittelut hyvästä päätöksestä lopettaa tupakointi! Itse käytin nikotiinipurkkaa kaksi viikkoa, sen jälkeen pärjäsin ilman. Nyt olen ollut ilman tupakkaa jo viisi vuotta. Vaikeaahan se oli, mutta minua helpotti ajattelutavan muutos; en päättänyt lopettaa tupakointia kokonaan vaan olla polttamatta "tänään". Seuraavana päivänä sama juttu, tänään en polta jne. Edelleen sanon itselleni (ja niille jotka asiaa tiedustelee), että nyt en polta, huomisesta en vielä tiedä. Annan siis itselleni luvan polttaa jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.
Tsemppiä!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Vaaka Aurinko Neitsyessä Kuu Kauriissa Merkurius Vaa'assa Venus Neitsyessä Mars Leijonassa Keltainen resonoiva tähti Tuli-hevonen Oliivipuu
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 20.04.2006 18:35:08 » |
|
Kiitos tsemppauksesta!!
Savuttomana minä olen terveempi, kauniimpi ja energisempi, niin henkisesti kuin fyysisesti rikkaampi. Olen vapaa. Arvostan ja rakastan itseäni enemmän.
Minä ansaitsen sen! Ja niin kaikki muutkin ihmiset ansaitsevat!!
Oikku, me pystytään siihen, hyvä me!! Hei, valonkantaja!
Oikeassa olet, olet ansainnut savuttoman elämän, kuten me kaikki. Yhdessä onnistutaan varmasti. Itse olen yrittänyt irti monta kertaa, mutta tulos HUONO! Pari päivää menee hyvin ja sitten hyvät päätökset kaatuvat rytinällä, keksin kaiken maailman tekosyitä . Esim. "Kun on yskä, niin pitää polttaa, että pystyy hengittämään"..HAH, itseään sitä huijaa typerillä syillä.
Kuten totesit, me pystytään siihen! Pikaista paranemista sinulle toivon!!Oikku67
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #88 : 21.04.2006 17:27:54 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 06:25:27 kirjoittanut Oikku67 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #89 : 21.04.2006 19:48:26 » |
|
Vaikka sairaanhoitajiksi opiskellaan, niin meidän luokkalaisista tupakoi yli puolet! Todella huolestuttavaa... Välituntitupakointi on ennen kaikkea SOSIAALINEN TAPA, siksi siitä on niin vaikea luopua...
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 21:05:52 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|