Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä minusta tulee isona?  (Luettu 3290 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.11.2007 18:45:22 »

Näkyykö ammatti/ura 10.huoneesta? Onko muilla huoneilla, planeetoilla jne. tekemistä ks. asian kanssa?

Olen itse kouluttautunut melko pitkälle ja haaveissa on ollut tietty "ura". Nyt tässä lähiaikoina, mieleeni on tullut aivan muita ajatuksia tulevaisuuden suhteen. Mietinkin, että onko ne ihan utopistisia ajatuksia... Kuitenkin tunne, että nyt on oikea suunta, on voimakas. Toisaalta, itseäni pelottaa, koska suunnanmuutos ja ajatukset ovat nyt aivan erilaisia, kuin esimerkiksi vuosi sitten.

Oma 10.huoneeni on leijonassa. Huoneessa on kuunsolmu ja ceres. Miten tuota kuuluisi tulkita? Mikä olisi astrologisesti "oikea" työ? Miten kuunsolmu vaikuttaa huoneen teemaan?

Ja kiitos, jos joku taas viitsii auttaa!!! angel

tallennettu
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.11.2007 23:20:55 »

Hyvä sarese ! Uskon kyllä, että ihminen joutuu aina oikeaan tehtävään tässä elämässä. Monet perheen Äidit ovat kysyneet minulta - mikä on minun elämäntehtäväni ? he eivät ole ymmärtäneet, että juuri se tehtävä missä he juuri nyt ovat on sen hetkinen elämäntehtävä. Me olemme kaikki keskellä elämäntehtäväämme ja se joka vaikuttaa toisten silmissä vähäpätöiseltä tehtävältä onkin kaikkein arvokkain tehtävä juuri sen ihmisen elämässä.

MC kartalla kuvaa ammattia ja elämäntehtävää. MC on myös minätietoisuus. Kosmobiologiassa käytetään MC-stä  sanaa "minä olen". Katsotaan MC-n tähtikuvio, aspektit ja keskipisteet. Tästä saadaan ensikäden tietoja työtehtävistä ja elämän päämäärästä. Kuitenkin on otettava huomioon koko kartan sanoma. Merkurius kuvaa sitä miten ajattelet ja mistä olet kiinnostunut. On otettava huomioon myös Mars ja muut planeetat. Aurinko ja Asc näyttää hyvin usein sen missä sinut tapaa.

10 huone perinteisessä astrologiassa kyllä näyttää ammatin ja kuuluisuuden,mutta huonemenetelmiä on niin paljon, että riippuu siitä mitä menetelmää niistä käytät. Ammattia ja elämäntehtävää ei kuitenkaan voi jättää pelkästään 10 huoneen varaan ja siksi tarvitaan koko syntymäaikasi, että voisi vastata kysymykseesi.

Terveisin
pentti
tallennettu
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.11.2007 18:52:08 »

Sarese hei ! ilmoita jos sait vastaukseni. Olen vähän ulalla tässä Astrofoorumissa. Jouduin myös sivulle jossa olin saanut yksityisviestejä ja siellä oli minulle vanhoja kysymyksiä. Toivottavasti olen niihin kaikkiin vastannut.

Terv.
pentti
tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 24.11.2007 19:14:44 »

Viestisti tuli perille!!

SUURKIITOS SIITÄ SINULLE!!!

smitten
tallennettu