Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoksut  (Luettu 67975 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 25.11.2007 14:04:42 »

Hmmm... Sanoisinko että "päivän polttava aihe" Cheesy Olin valitsemassa tuoksua miehelle... Yhtä sitten kokeilin ihan omalle kädelle asti, kun se tuoksui purkista niin kivalle. Mut kotona sitten... Eiköhän vaan hittolainen ollut yhden "pika-exän" käyttämä tuoksu...! Ja niin monen vuoden takaa, että miten tuon voikin muistaa..! Pitänee vielä jatkaa etsimistä  Grin
Ihmeellinen kapistus tuo nenä... Mitä teillä tulee aiheesta mieleen? Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2007 14:56:40 »

Nyt vasta huomasin tän sun kysymyksen, Tulitirppa  Wink Mulle kovin tärkeitä tuoksut  Kiss
Saanko udella mikä tuoksu oli kyseessä ? Mä ostin rakkaalleni Calvin Kleinin uutuustuoksua joululahjaks, toivottavasti se sopii hänelle ..
Mä en kanssa voi ostaa exien käyttämiä hajuja , kumma juttu  Cheesy
Mieluisin haju muistojeni varrelta on YSL:n Jazz ..Se haju on varmaan kaikesta paras miesten hajuista joka jääny mieleen   buck2
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 15.12.2007 20:43:53 »

Nyt vasta huomasin tän sun kysymyksen, Tulitirppa  Wink Mulle kovin tärkeitä tuoksut  Kiss
Saanko udella mikä tuoksu oli kyseessä ? Mä ostin rakkaalleni Calvin Kleinin uutuustuoksua joululahjaks, toivottavasti se sopii hänelle ..
Mä en kanssa voi ostaa exien käyttämiä hajuja , kumma juttu  Cheesy
Mieluisin haju muistojeni varrelta on YSL:n Jazz ..Se haju on varmaan kaikesta paras miesten hajuista joka jääny mieleen   buck2

Puolileikillään tekee mieli todeta, että voimakkaat "kehohajusteet"
voivat olla merkittävä syy siihen, miksi ihmiset tekevät epäonnistuneita
parisuhdevalintoja. Käsittääkseni jonkinmoisten tieteellisten tutkimusten
mukaan ihmisellä tärkein kriteeri parinvalinnassa on se, että hänen ominaistuoksunsa poikkeaa mahdollisimman paljon kiinnostuksen kohteen ominaistuoksusta, mikä kertoo siitä, että vastapuolen
immuunipuolustusmekanismikirjo on maximaalisen poikkeava omasta
vastaavasta, jolloin potentiaaliset  jälkeläiset ovat tilaisuudessa saamaan mahdollisimman hyvät edellytykset taistella taudinaiheuttajia
sun muita vastaan.

Kun hajusteet peittävät kehon oman vienon ominaishajun, parinvalinnan
tärkein kriteeri jää turhan vähälle huomiolle.

crazy2
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 15.12.2007 23:58:51 »

No niinhän se on, vaan mäkin kun ravintelissa olen rakastunut päätä pahkaa miehiini, niin aina niillä on ollu joku tuoksu  Wink Eri juttu sit jos vaikka töissä rakastuis ihanan hikiseen ja työnhajuseen mieheen  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 16.12.2007 12:23:27 »

Sideman muistelee ihan oikein tuota parinvalintaa nenää käyttämällä! coolsmiley Miekin olen lukenut tuosta julkaisuja ja katsonut dokumenttejä.

Minulle tuoksut ovat hirveän tärkeitä! Aistin tuoksut enemmänkin väreinä ja tunnetiloina kuin fyysisinä tuoksuina. Suitsukkeista otan aina palamaan sen, joka on oikean värinen tuoksultaan kulloiseenkin hetkeen. Kesällä meni hirmu kasa oopium-suitsukkeita, mutta nyt en pysty/tarvitse polttaa enää niitä vaan tämän hetken tuoksu on jasmiini. Sekin alkanee hiljaa jäädä taka-alalle ja kaipaan mausteisia, lämpimiä, uhkeita tuoksuja.

Siitä, miten paljon minulla on eri saippuoita ei edes puhuta Grin

Huomasin kesällä itsestäni sellaisenkin ihme ominaisuuden, että tiedän mille ihminen tuoksuu auran perusteella Grin Jos teillä on täällä valokuva esillä pystyn haistamaan teidät. Ilmeisesti tuoksu ja auran väri korreloivat keskenään niin, että tuo on mahdollista auran kautta. Pystyn haistamaan myös fiktiivisiä hahmoja heidän auransa perusteella.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 16.12.2007 16:19:31 »

Hih, tuossahan tuo ois yleistä osioon uus topicci, mille tuoksun mielestäsi...ja seuraava kuvaa edellisen tuoksun 2funny
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2007 20:45:07 »

Saanko udella mikä tuoksu oli kyseessä ?

Marketissa testailin olikohan Police -merkkinen. Mustassa pullossa... Ajoinkin sitten suoraa päätä Stockalle ja pääsyin Chanelin Homme Allureen  Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 16.12.2007 21:51:05 »

Heh mä ostin itelleni joululahjaks Chanelin Alluren  Tongue  Grin
Hyvä valinta  Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #8 : 16.12.2007 22:05:37 »

Heh mä ostin itelleni joululahjaks Chanelin Alluren  Tongue  Grin
Hyvä valinta  Wink

Aika perinteinen ja miehekäs tuoksu mielestäni. Ja "itsellenihän" sen oikeastaan hankinkin Wink  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 16.12.2007 22:09:40 »

lapsuudesta muistuu mieleen sellainen miesten tuoksu  ja erityisesti se pullo, Tabac-niminen. Se pullo oli sellainen valkoinen ja mainokset oli siihen aikaan ihan makeita tuosta tuoksusta. Ei taida olla ihan nykytuoksu enää....
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 31.07.2009 16:37:51 »

Tätä aihetta olen pohtinut tänään(kin), joten kiva et löyty  Smiley Mikähän siinäkin on, et joinain päivinä kaapista ei vain löydy tietyn värisiä vaatteita ja päivä on  Tongue ,mut jos ei voi "pukea" sitä tiettyä hajua koko päivä on  tickedoff knuppel2 police Angry Onko kukaan muu täällä yhtä  crazy2 hajuihin?

Aamulla suihkussa en millään keksiny mikä olis ollu kiva, vaikka suihkusaippuoita on 29 (laskin)  Tongue

Äskeinen rankkasade toi taas syksyn tuoksun sisälle ja tuli  Cry joten päätin piristää itseäni teellä (joita kanssa on varmaan yli 30  idiot2) -no siihen että saa mielensä balanssiin käy vain jasmiinilla maustettu vihreä tee, joka on kuin lämmin halaus ja johon thaimaassa rakastuin  smitten .

Inkiväärin tuoksu saa mut aina itkemään ja liikuttumaan ilman mitään järkevää syytä  uglystupid2

Silloin harvoin kun laitan hajuvettä, riippuu sekin fiiliksestä, vaikka kaikista mitä kaapissa on pidän..

Eteeriset öljyt varsinkin imuroinnin yhteydessä ja muuten suitsukkeet on kanssa yhtä vaikea valita  Cheesy

Äijien partavesistä en sano mitään  Wink
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 31.07.2009 17:54:41 »

Laitoin jostain syystä santelipuun hajuisen suitsukkeen..no  buck2 !! Tänään aivan väärä valinta-haisee vanhan miehen partavedelle. Pakko tuulettaa!  tickedoff Cheesy
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #12 : 31.07.2009 19:53:24 »

Miksi kenenkään pitäisi tuoksahtaa erityisesti millekään? Useimmat hajusteet ovat muille kuin käyttäjälle itselleen silkkaa löyhkää. Kyllä se riittää, että muistaa ajoittain peseytyä ja käyttää dödöä. police
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 31.07.2009 20:20:10 »

Tarkoitin kysymyksellä sitä, että miksi jotkut tuoksut ovat tärkeitä? Miksi jotkut tuoksut liikuttaa ja niistä nauttii ihan erilailla kun jostain muista?
Luulis, ettei pelkästä saippuasta ja dödöstä löyhkää kenenkään nenään  Huh ?
Onko sun saippua ja dödö hajuttomia, Kato Vega?

No okei, kukat! Orkidea, jasmiini, ruusu on nenään parhaat. (Vihreän omenan tuoksu on myös huumaava.)Mut kieloa en siedä ja joulukukat on kammotus  Sad
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #14 : 31.07.2009 20:41:45 »

Onko sun saippua ja dödö hajuttomia, Kato Vega?

Ei, mutta tuskinpa joku Rexonan sport-saippua ja Adidaksen dödö käy hirveästi vastaantulijan nenään.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: