Hmmm.. Nuorempana retkahdin helposti kundeihin, jotka käyttivät jotain trendikästä tuoksua (CK, Boss tms.). Kyllä nyttemminkin haistelen, jos jollakulla kundilla on joku kiva tuoksu, muttei se tarkoita sen kummempaa huumaantumista
Tuoksussakin kohtuus kaikessa, mies joka haisee siltä, kuin olisi tipahtanut Mennen-pulloon, on aika
Tosin myös hienhaju ja pesemättömät vaatteet on
Kunhan mies käy suihkussa, käyttää dödöä (dödön tuoksu ei yleensä ole niin ylitseampuva kuin muiden tuoksujen) ja vaihtaa vaatteet säännöllisesti, niin se riittää
Itse rakastan vanilijantuoksua, mulla on useampia ranskalaisen vanilijan tuoksuisia kynttilöitä makuuhuoneessa. Sekä vanilijantuoksuisia suitsukkeita, joita ajoittain polttelemme miehen kanssa. Saunassa minttu- tai eukalyptustuoksu löylyvedessä on aika ehana
Välillä tuoksuttelen myös sitruunaa, se piristää. Vihreän omenan tuoksu on myös aika kiva.
Rasvoista puheenollen, mulla on passionhedelmä-vartalovoi, aivan ihanan tuoksuinen ja oikein hellii ihoa vartalonkuorinnan jälkeen
Samoin käsivoide on passionhedelmää ja jalkarasva tuoksuu piparmintulle, nuuskuttelen välillä näidenkin tuoksua suoraan pullosta
Juhlissa ja joskus arkenakin käytän hajuvesiä. Mulla on nyt muistaakseni käytössä Nina Riccin Premiere Jour ja Hugo Bossin Woman-tuoksut. Boss on enempi päivätuoksu ja Nina Ricci iltatuoksu.
Miehekkeen ihossa on sellainen juuri ja juuri havaittavissa oleva myskinen aromi. Rakastan nuuskutella miehen ihoa nukkumaanmennessä. Nukahtaa takuuvarmasti nopsaan
Lisäksi joku kerta haistelin miehen eräilyfleeceä, se tuoksui ihan nuotiosavulle - ihanaa! Tuoksu oli niin lämmin, kotoisa ja OMA tuoksu, että oli pakko pukeutua herran fleeceen (jumalauta, olisi herra varmaan vetänyt herneet nenään, jos tietäisi, että mä käytän hänen fleeceään! Miehelle metsästystavarat ovat PYHÄT ja niihin ei kukaan muu koske!)
Muita hyviä tuoksuja.. Hmmm.. Rakastan alkukesäisinä, vähän viilenneinä iltoina sireenin tuoksua. Se kuuluu vain niin siihen hetkeen, ihanaan kesäiseen iltaan, johon vielä yhdistetään kirskuvat tervapääskyjen äänet ja alkava rusotus horisontissa