Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoksut  (Luettu 67999 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 01.08.2009 11:10:41 »

Tästä tuoksuasista tulikin niin mieleen eräs asia...

Voi mun pääparkaa... :Smiley olikohan se muinaisen Egyptin vai jonkin intiaanikulttuurin rituaaleissa jossa naiset laittoivat hiuksinsa balsamointiin karhun rasvaa ja sen annattiin valua hiuksia pitkin alas ihan kasvoille asti. Tuoksu oli tarkoitus huumata miehet... buck2 Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 01.08.2009 11:25:13 »

Mut kieloa en siedä ja joulukukat on kammotus  Sad

Haisevat pahalle. Yäk! Ja sypressi ruukussa eiks se ole kanssa joulukukka, hyi kuinka paha haju. buck2

Hajusteista ehdottomasti parhaat ovat kookos-ja vaniljaöljyt joita sivelen iholleni päivittäin smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #17 : 04.08.2009 09:49:37 »

Hmmm.. Nuorempana retkahdin helposti kundeihin, jotka käyttivät jotain trendikästä tuoksua (CK, Boss tms.). Kyllä nyttemminkin haistelen, jos jollakulla kundilla on joku kiva tuoksu, muttei se tarkoita sen kummempaa huumaantumista Smiley  Tuoksussakin kohtuus kaikessa, mies joka haisee siltä, kuin olisi tipahtanut Mennen-pulloon, on aika  buck2  Tosin myös hienhaju ja pesemättömät vaatteet on  buck2 buck2 buck2  Kunhan mies käy suihkussa, käyttää dödöä (dödön tuoksu ei yleensä ole niin ylitseampuva kuin muiden tuoksujen) ja vaihtaa vaatteet säännöllisesti, niin se riittää Smiley

Itse rakastan vanilijantuoksua, mulla on useampia ranskalaisen vanilijan tuoksuisia kynttilöitä makuuhuoneessa. Sekä vanilijantuoksuisia suitsukkeita, joita ajoittain polttelemme miehen kanssa. Saunassa minttu- tai eukalyptustuoksu löylyvedessä on aika ehana smitten  Välillä tuoksuttelen myös sitruunaa, se piristää. Vihreän omenan tuoksu on myös aika kiva.

Rasvoista puheenollen, mulla on passionhedelmä-vartalovoi, aivan ihanan tuoksuinen ja oikein hellii ihoa vartalonkuorinnan jälkeen smitten  Samoin käsivoide on passionhedelmää ja jalkarasva tuoksuu piparmintulle, nuuskuttelen välillä näidenkin tuoksua suoraan pullosta Smiley

Juhlissa ja joskus arkenakin käytän hajuvesiä. Mulla on nyt muistaakseni käytössä Nina Riccin Premiere Jour ja Hugo Bossin Woman-tuoksut. Boss on enempi päivätuoksu ja Nina Ricci iltatuoksu.

Miehekkeen ihossa on sellainen juuri ja juuri havaittavissa oleva myskinen aromi. Rakastan nuuskutella miehen ihoa nukkumaanmennessä. Nukahtaa takuuvarmasti nopsaan Smiley  Lisäksi joku kerta haistelin miehen eräilyfleeceä, se tuoksui ihan nuotiosavulle - ihanaa! Tuoksu oli niin lämmin, kotoisa ja OMA tuoksu, että oli pakko pukeutua herran fleeceen (jumalauta, olisi herra varmaan vetänyt herneet nenään, jos tietäisi, että mä käytän hänen fleeceään! Miehelle metsästystavarat ovat PYHÄT ja niihin ei kukaan muu koske!) smitten

Muita hyviä tuoksuja.. Hmmm.. Rakastan alkukesäisinä, vähän viilenneinä iltoina sireenin tuoksua. Se kuuluu vain niin siihen hetkeen, ihanaan kesäiseen iltaan, johon vielä yhdistetään kirskuvat tervapääskyjen äänet ja alkava rusotus horisontissa smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 04.08.2009 10:07:44 »

Täällä on kans toinen joka tykkään savunhajusta; nuotio/saunanlämmityssavu smitten Ja yks aromaattisimmista tuoksuista on myös piipputupakan tuoksu... smitten

CK-miesten tuoksu on yks parhaimmista hajuvesistä mitä tiedän olevan miehillä; se on se harmaapullo smitten

Käytän myös vaniljan/suklaan tuoksuisia kynttilöitä tuoksuttamaan asuntoani smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 08.08.2009 17:32:58 »

Sain kerran lahjaksi Chanel 5 ja täytyy sanoa, että on kyllä keski-ikäisten naisten tuoksu. Raskas, ei sensuellinen hedelmäinen ja pistäväkin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 09.08.2009 06:51:48 »

Mun pää ei enää kestä ollenkaan hajuvesiä, ei omia eikä muiden...
Toisekseen, jotkut hajuvedet mun mielestä ei edes tuoksu vaan haisee lähinnä hyttysmyrkylle, ihmettelen kuinka joku voikaan niitä päällensä suihkia...

Paras tuoksu on suihkunraikas, josta vielä aavistuksen erottaa jotain tuoksua.
Oma pää kestää miedosti hajustettuja vartaloöljyjä tai voiteita.
Kumma kyllä, päänsärkyä en saanut Bulgariasta ostetuista ruusutuoksuista, ehkä se juju oli siinä yhdessä ainoassa ainesosassa!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 09.08.2009 10:08:59 »

Katsoin eilen videolta 'Parfyymi'-elokuvan. Olette varmaan katsoneet. Sen ydin on 'herra Nenä' joka aistii hajuaistillaan kaikki eri aromit maailmassa. Ja hänelle kaunein on naisen tuoksu. Hän murhaa naisia, ajelee heidän tukkansa ja yrittää ihosta säilöä heidän tuoksunsa rasvaan ja siitä vangitsee keittämällä tuon tuoksun. Elokuva loppuu kun hänet aiotaan hirttää, mutta kun hän avaa sen pullon, siitä leijailee yleisön keskuuteen ihmeellinen naisen tuoksua ja elokuva päättyy hurjaan joukkorakasteluun.

Se mitä elokuvassa ei näytetä toisin kuin kirjassa, on juuri naisen emättimen tuoksu, se ihmeellinen myski. Eikä kirjassakaan kerrota sitä, että sekin haju muuttuu, kun nainen pelkää. Vain onnellinen nainen voi 'tuoksua'.

Mutta herättää kyllä ajatuksia sekä kirja että elokuva.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 09.08.2009 10:19:47 »

Ystäväni menetti pariksi vuodeksi kaatumisen takia hajuaistinsa, hän sanoi kokevansa maailman ilman tuoksua erittäin surulliseksi paikaksi.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 09.08.2009 10:56:35 »

Itse rakastan vaniljan tuoksua ja piipputupakkaa ja kanelia ja neilikkaa-Jasmin on kukista mielituoksuni
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 09.08.2009 11:31:17 »

Onko sun saippua ja dödö hajuttomia, Kato Vega?

Ei, mutta tuskinpa joku Rexonan sport-saippua ja Adidaksen dödö käy hirveästi vastaantulijan nenään.

Noi dödöt on ihan pahimmsta päästä, siis hajuissaan. Kuin ötökkä myrkkyä  buck2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #25 : 11.08.2009 12:48:27 »

Täällä on kans toinen joka tykkään savunhajusta; nuotio/saunanlämmityssavu smitten

Tästä tuli mieleen, kun mies viikonloppuna maalasi piha-aidan tervalla, niin tervan tuoksu imeytyi tehokkaasti herran vaatteisiin/hiuksiin/ihoon. Mä nuuskuttelin sitten ihan onnessani illalla tervantuoksuista miestäni, herra tuoksahti ihan Tervaleijona-pastilleille, aah smitten

Saunassa diggailen ihan tajuttomasti piparmintun, eukalyptuksen ja havun tuoksuisia löylytuoksuja smitten  Havusta puheenollen tuore joulukuusi (oikea!) tuoksuu ihanalle Kiss

Ja vanilja on edelleen suosikkini mun, vaniljaa tulee säännöllisesti tuoksuteltua kotosalla kynttilöissä tai suitsukkeissa, kun tuo mieskin nauttii suuresti vaniljan tuoksusta (esteettinen  aurinko venus vaaka ).

Erittäin mausteiset, raskaat tai itämaishenkiset naisten hajuvedet taas saavat mut voimaan pahoin Lips Sealed  Pidän keveistä, raikkaista tuoksuista, jotka eivät saa olla kuitenkaan liian imeliä.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 11.08.2009 12:53:46 »

Hei hyvä mc82 kun muistutit tervan-tuoksusta. Pidän kanssa ihan tavattoman paljon. Nyt on tilauksessa terva- ja laventelisaippuat. Kokeilkaapas joskus! Voi sitä tuoksua smitten

Ja tykkään kuule kanssa tervaleijona-pastilleista ja tervatusta puuveneen tuoksusta. En lähtis sitten minnekään esim mökiltä vaan juuttuisin ihan kiinni ja vain nuuhkuttelisin buck2 smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #27 : 26.08.2009 11:05:29 »

Puhtaat pyykit  smitten smitten

On muuten kova. Mun pitäisi kokeilla kanssa, saisi ehkä samalla kirputkin hengiltä. laugh
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #28 : 27.08.2009 17:23:24 »

Mistähän löytäisin Cardin de Pierre Cardin'in  :Smiley smitten Oli muinoin IHANA tuoksu  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #29 : 06.09.2009 14:17:22 »

Se pitää todeta, että olen saunatuoksujen (terva, kuusi) fani. Niiltä olisi kiva tuoksahtaa ihan eau muodossakin, tosin mitähän työpaikalla tykätään jos joku löyhkää tervalta?  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: