Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoksut  (Luettu 67958 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 27.10.2009 16:48:59 »

Härkämiehen valinta: Police Uomo. smitten
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 30.10.2009 11:31:52 »

Uusin löytöni laivalta on Ren sarjan naamarasva  smitten. Näytti olevan purkkia ja purnukkaa ihan joka lähtöön. Juuri sopivan paksua tököttiä(ainakin tämä normaalille iholle tarkoitettu) tähän vuodenaikaan. Eikä välttämättä tarvi laittaa edes joka päivä. Iho hengittää eikä kirvele. Loistavana bonuksena ruusun tuoksu  smitten . Ei testattu eläimillä, hyvä juttu sekin. Maista en ole löytänyt  Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 03.01.2010 23:09:12 »

Mä rakastan kynsilakkoja ja tekis mieli tilata amerikkalaisia O.P.I.:n kynsilakkoja netistä, ne kun maksaa Suomessa 15,50 pullo ja netistä tilattuna (kuten myös Yhdysvalloissa) vain jotain 4 euroo ! Ja Suomessa värivalikoimat on surkeet, alkuperämaassa satoja ihania, ihmeellisiä värejä - aivan hurmaavia vaaleita helmiäisiä joissa pieniä kimmeltäviä liiloja, sinisiä ja kultasia hileitä.
Myös China Glaze-sarjassa on upeita erikoisia värejä.

En oo netistä koskaan mitään tilannu, vähän huolestuttaa antaa sinne luottokortin numero enkä pay palia oo koskaan käyttäny, onks tällanen nettitilaaminen ulkomailta turvallista tai vaikeeta?

Myös Japanissa on erikoisia ja houkuttelevia meikkisarjoja, niitäkään en oo Suomessa nähny. Ja tosi mielenkiintonen on kosmetiikkasarja LeMar Cosmetics joka valmistaa kestomeikkitusseja, joilla voi tehdä esim hyvin pysyviä "tatuointeja", täysin turvallisia, tiedän koska käytin niitä 90-luvun puolivälissä jollon niitä sai vielä Stockalta mut eipä saa enää ei.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 04.01.2010 22:31:54 »

Kiitos Elwyn! Yritän opetella/tajuta jotain siitä PayPalistä. Mitäs se 45 e:n raja tarkottaa, niinkö paljon pitää tilata?

Mistä sä oot täällä Junttilandiassa noita NfuOh-lakkoja löytäny?

Mä laitan tähän yhden jolla jolla on pitkät kuvaluettelot O.P.I.:n lakkapulloista

www.nailpolishdiva.com/opi_nail_polish.htm

tallennettu

.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 04.01.2010 23:33:18 »

Parhaalta tuoksuu sade ja kostea kesäaamu, tai ukkosen jälkeen, kun ilmassa tuoksuu sellainen sähkö, vai mitenköhän sitä kuvailisi. Eteerisistäöljyistä tulee käytettyä lähes päivittäin eukalyptystä, mikä pitää nenän kunnossa, ei kovin helposti tule kipeäksi, tai jos on kipeä olo, niin sillä se lähtee poies. Hajuvesistä olen nyt ihastunut Armanin Mania tuoksuun ja kestoklassikkona löytyy aina Bossin Deep Rediä, vähän mielialasta riippuen. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 07.01.2010 12:20:11 »

Voiko kuoleman läsnäolon haistaa?

Tällä hetkellä en haista kun vauvakissan hajun, kun se nuolee tässä kirjoittaessa suunympärystääni ja on poski poskea vastaan. Mutta asiaan.

Minä olen mielestäni neljästi haistanut kuoleman. Äidistäni viikon ajan ennen hänen kuolemaansa, kerran ystävästäni, jonka omasta mielestäni pelastin, kerran eläimestäni, joka oli vakavasti sairas, mutta se selviytyi, kerran itsestäni, mutta omalta kohdaltani sain asiat selvitettyä. Sen verran tuo on jäänyt vaivaamaan, että voiko todella kuoleman haistaa, tiedän, että haistan sairaudet perheenjäsenistäni, se on ihan luonnollinen juttu, mutta voinko luottaa tuohon kuoleman hajuun aivan yhtälailla. Ainakin se pistää hälytyskellot soimaan ja lujaa, joka ikinen kerta.

tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 08.01.2010 11:07:40 »

Voi.
Ei mikään hyvä tuoksu ja soittaa kyllä kelloja kovastikkin. Oman kokemuksen mukaan, luonnollisen poismenon tekevän tuoksu voimistuu, makeutuu.
Toisinaan tuoksu voi olla myös vihje/suunnan näyttö, tyyliin:"Jos jatkat näin tulee piste..."
Kuoleman tuoksu ja kuolema eivät siis välttämättä mene ihan yksi yhteen-onneksi  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #52 : 14.01.2010 18:31:54 »

Löyhkään Adidakselle. :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #53 : 15.01.2010 14:21:54 »

Voiko kuoleman läsnäolon haistaa?

Meillä oli aikoinaan undulaatteja muutama kappale lapsuudenkodissani, ajan kuluessa sitten jokainen niistä kupsahti, mutta vanhempani sanoi että joka kerta kun joku undulaateista oli kuollut oli kodissa omituinen haju jonka haistoi jo oven avatessa. Itse olin pieni enkä muista kyllä mitään hajuja.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 15.01.2010 18:51:37 »

Tuli mieleen tuosta kuoleman haistamisesta, tänään tuli puheeksi äitini kanssa, että kuolleen hiiren tai rotan haju on sellainen makeahko, itse en sitä kyllä tunnista, mutta kuulemma äitini tunnistaa. Eli kuolema tuoksuu varmaan aina makealta, oli se sitten ennakoitua tai jo tapahtunutta. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 17.01.2010 17:53:13 »

Myös http://www.fragrancex.com/ on semmoinen paikka josta saa tilattua hajuvesiä ja meikkejä melko lailla halvemmalla. Olen tuolta joskus tilannut ja aion myös seuraavan hajuveden hankkia tuolta.
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 17.01.2010 23:28:42 »

Löyhkään Adidakselle. :Smiley

Tänne asti haisee....  buck2
tallennettu

.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 21.01.2010 19:04:18 »

Tuo be delicious tuoksuu kyllä pullossa ihanalle, mutta minun ihollani se muuttuu sellaiseksi pistäväksi. Ois muuten ihana tuoksu.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 26.01.2010 13:31:55 »

Nyt tahtoo käyttää vaan joululahjaksi saatua Marc Jacobsin Lolaa.  Smiley Kaveri osti kun se tykkäs pullosta.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 03.02.2010 23:49:54 »

Itse olen himoinnut viime aikoia tuoksujeni joukkoon Armanin Aqua di Gio tuoksua. Taivaallisen syvä, mutta silti raikas =)

http://www.giorgioarmanibeauty-usa.com/_us/_en/fragrances/for-her/acqua-di-gio.aspx
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: