Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten toimitte suuttuessanne?  (Luettu 8709 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 02.12.2007 20:21:16 »

Voisiko tuota kysymystä kääntää myös siten, että miten toimii, kun muut suuttuvat sinulle. Sillä enemmän minulle käy niin.

Usein se tulee yllätyksenä, tietämättäni mitä olen tehnyt. Toinen vain raivoaa, niin että suu on vaahdossa. Minä ymmärtämättä miten ja miksi laukaisen monesti suuttumuksen. Ja kun olen tietoisesti viaton, tiedostamatta tietenkin kamala syyllinen, niin katselen sitä silmät ymmyrkäisenä, eipä silti, niin monesti ympäristökin.

Kaikki mitä voin tehdä, olisi tietenkin suuttua takaisin, mutta sitä en osaa. Lauon kyllä suoria sanoja ja asetan toisen tilille sanomastaan. Ja siitäkäs hän vain äytyy!!!

Onko teillä tällaisia kokemuksia?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 02.12.2007 21:44:50 »

Esmiranda
Oletko koskaan kuullut, etta hyokkays on paras puolustuskeino?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 02.12.2007 23:07:10 »

En vissiin... Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 03.12.2007 01:06:53 »

Inhoan ja teen kaikkeni välttääkseni riitoja ! Kun oikein suutun, niin sydän hakkaa ja tuntuu että pakahdun. Lähden yleensä pois tilanteesta jonnekin omaan rauhaan ja kun jonkun aikaa on kulunut, niin suuttumus saa posket kuumottaan, silmät salamoimaan ja silloin minusta kannattaa pysyä kaukana. Olen yleensä rauhallinen, mutta jääkylmä ja toimin niin kuin toista ei olisikaan. Jos toinen ei lopeta, niin minä kyllä lopulta sanon rumasti mielipiteeni ja sitten kun rauhoitun, niin tulee paha mieli ja "piiskaan" itseäni jos en ollut järkevä puheissani tai iskin "vyön alle" . Vaikka toinen olisi tehnyt samoin, niin olen itselleni vihainen, koska en itse ollut viisaampi . Yleensä kuitenkin lähden sellaisesta tilanteesta pois siksi aikaa, että rauhoitun, koska sen jälkeen minuun ei enää oikeastaan voi vaikuttaa sillä ympärilleni tulee jotenkin sellainen "rauhan panssari" .
Olisin iloinen jos voisin ihan reilusti tapella tappelut ja sitten nauraa niille, koska ne yleensä puhdistavat ilmaa, mutta valitettavasti en sitä taitoa osaa .  Ainoastaan silloin kun puolustan toista minusta saa kovan vastuksen  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: