En sitä mitenkään kritiikkinä ottanut Aamunkoitto!
Kunhan vaan vertasin tuohon astrologiaan,joka toisaalta kiehtoo,mutta johon minulla ei tosiaankaan ole pitkäjännittyneisyyttä.
Kuten olen useasti kirjoittanutkin,olen enemmän etsijä ja kokija tyyppiä.
Toki harkitsen minne menen ja alkuun tuo meediolla käynti tosiaan lähti 80-luvulla,kunolin menettänyt isäni.
Usean istunnoin kuitenkin koin,ennenkuin isäni minulle viestiä toi.
Ensimmäinen oli niin kaukainen ja vieras hahmo,että piti äidiltä kysyä ja äiti sen kyllä suvusta sitten tunnistikin.
Olenkin huomioinut,että monelle ensikertalaiselle tulee vieraampi viestin tuoja.
Mitenkä viestit tulevat,,
Aloitus tapahtuu aina rukouksella ja meediona toimiva henkilö "vaipuu" sen jälkeen toiseen tilaan.Omilla kokemuksillani uskon,että hän menee toiseen ulottuvuuteen.
Keskittyy ja ottaa vastaan ensimmäisen viestin tuojan.
Hän kertoo onko kyseessä sukulainen ja kummalta puolen sukua.
Kuvailee tulijaa kunnes vastaanottaja tunnistaa ja alkaa kertoa mitä viesti sisältää.
Ovat hyvin kauniita ja koskettavia ja tulijoilla on mukanaan jokin mahd.esine tmv,jonka kautta tulee sitten symbolinen sanoma.
Viestit sisältävät myös paljon tietoa,miten edetä henkisellä tiellä,ja menneisyydestäkin.
Nämä etenemiset kerrotaan yleensä henkilöille,jotka ovat muutenkin henkisellä polulla "työssä".
Muuten kertovat rakkaudesta ja siteestä joka ei ole poikki,vaikka emme voi enää heitä niin konkreettisesti nähdä.
Kuulla ja aistia kyllä,jos haluamme.
Aihe on niin laaja,että tässä sitä ainakin yhdeltä istumalta on vaikea kuvata.
Kannattaa ensin kokeilla noita yleisiä istuntoja,joissa näkee kuinka homma toimii ja saattaapi niissäkin jo viestin saada.
Lopussa hiljennytään ja meedio palaa taas tähän hetkeen.
Sen jälkeen kiitos ja loppurukous.
Tässä pähkinänkuoressa.