Elämänilo
|
|
« Vastaus #15 : 25.11.2007 22:29:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #16 : 25.11.2007 22:34:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #17 : 25.11.2007 22:45:58 » |
|
Se, mikä jarruttaa sitten noissa muutoksissa ja uusiin asioihin tarttumista, on tuo voimakas maan elementti (21). Kun taas tuli on 6, ilma 5 ja vesi 4. Vesi virtaa hitaasti kuin kuivalla kaudella ikään ja se jumittaa sinun elämistä ja tekee joskus olotilan sietämättömäksi. Et varmaan aina ymmärrä mitä on tapahtumassa. Se miten 'maa pitää sinua otteessaan' voi joskus tuntua orjuuttavalta. Puhalla väliin happea tuleen ja käänny vesi-ihmisten puoleen! Tottapa turiset, ystäväni, kiitos siitä. Että pitääkin olla niin maassa kiinni, että oikein ottaa päähän väliin. Siispä vettä janoan... maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #18 : 25.11.2007 23:02:42 » |
|
Vai värähtelevät . Jopas haastoit! Onneksi en ole edes vielä noviisi, vain harjoittelijanharjoittelija, joten kaipa sitten rauhassa värähtelen ihan omiani. Pikkuisen katsoin vähän pitkään....kun on tuota leijonaa niin että melkein karjunnan kuulen. Tosin pehmenet sitten hyvin äidillisen helläksi aidon tuntee edessä. Näen laskuissani hyvin voimakkaan persoonan, räiskyvän ja tunteikkaan. Tulta ja tappuraa ja voimakasta tahtoa. Polariteettisi on + yang 20 ja - jin 16. Sen suhteen pärjäät, sinua ei määräillä, mutta kuuntelet kiltisti myös toisia ja harkitset. Ominaisuuksista tuo kiinteä (17) ja tulielementin (18) keskinäinen kumppanuus ovat kuin paita ja peppu. Eli olet ahkera siinä mitä teet ja kuljet päämäärään jopa hinnalla millä hyvänsä (toivottavasti terveytesi kestää), keskityt tehtävääsi. Tulen avulla säteilet ja hurmaat ja voitosta ja tuloksista riemuitsevat muutkin. Suuri nautintosi. Näenkin onneksesi tuon veden aika vapaa virtauksen (13) sillä osaat purkaa ilosi kuin murheesikin ja se vapauttaa sinua välillä tuosta sitkeästä puurtamisesta. Mutta välillä toivot varmaan siipiäsi itsellesi, että voisit vapaana päästä lentoon, jopa karata välillä. Ilma on vain 2. Toivottavasti olet oppinut myös hellittämään. Ainakin muuttuva ( 10) ominaisuus on aika hyvä, joustoa löytyy. Johtava osuus ei sekään jälkeen jää (9). Samoin äiti-maa itkee välillä sinun perääsi, sillä käytännön asiat voivat välilla takkuilla. Maa-elementti on vain 3. Luonto kaikkinensa tekisi sinulle todella välillä hyvää. Ja kaksosen ilonpitoon ehkä myös hakeudut mielelläsi.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
seku
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 25.11.2007 23:14:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
|
|
|
apache
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 25.11.2007 23:21:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #21 : 25.11.2007 23:23:40 » |
|
Heippa! Ilolla saat käyttää minua harjoittelumateriaalina myös. Ehkä myös itsellenikin avautuisi asiat enemmänkin. Tässäpä näitä: , , , , , , , , , , , . Kiitoksia Sinun polariteettijakauma on + yang 21 ja - jin 15. Sinun ominaisuutesi heijastuvat näin: johtava 23, kiinteä 12 ja muuttuva 1. Katselin tuota aktiivista yangia ja johtavaa lukuasi ja tuumailen, että helposti otat asiat hoitoosi, ehkä myös sanelet missä kaappi seisoo. Mutta johtavat merkit ilmaisevat myös kehitystä, halua etsiä uusille kanaville ja toteuttaa itseään. On halu muuttua. Mutta siellä on myös negatiivisinä puolina kärsimättömyys, joustamattomuus ja se että jakaa omia voimavarojaan vähän sinne tänne ja ehkä siitä kärsivät myös läheiset. Sanelin näitä ominaisuuksia tuolta myös sen vuoksi, että tuo muuttuva on noin pienesti esillä. Nyt voisit itsekin lukea astron tietopaketista, mitä tuo muuttuva ominaisuus olisi eli mikä on vähissä. Kun sen tietää, sitä voi kasvattaa. Ja toisaalta sinähän haluat juuri kehitystä. Tuossa varmaan pullonkaulasi. Se mikä näyttää hyvältä, on nuo elementtisi, joilla tässä maailmassa työskentelet, eli energiasi lähde ja liikkuvuus. Tuli 10, ilma 11, vesi 6 ja maa 9. Aika tasapainoista. Ilman elementti varmasti auttaa sinua miettimään kanavia purkaa lahjojasi ja tuli vauhdittaa sitä. Olet vahva kauris. Etsiydy viisaiden ja kosmisia voimia tavoittelevien kalojen ja jousimiesten seuraan! Avoimena ja ennakkoluulottomana.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #22 : 25.11.2007 23:36:54 » |
|
Hyvä osuma, Esmiralda - Maan ja ilman välillä horisontti, jossa rulaa tulisen toiminnan suhde herkkiin tunteisiin - kiehahdus, haihdutus vai lempeä lämpö
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #23 : 25.11.2007 23:40:44 » |
|
Hei Sekuretto! No tässäpä olen laskenut sinulle näitä juttuja: Sinulla on polariteetti + yang 24, - jin 12 Ominaisuudet ovat johtava 11, kiinteä 10 ja muuttuva 15. Elementit tuli 12, ilma 12, vesi 2, maa 10. Silmäni kiinnittyi tuohon yangiin, muuttuvaan ja veden elementtiin. Tulkitsen sitä äkkiseltään ja hienokseltaan intuitiivisesti siten, että näen siinä tietyn ristiriidan. Yang kertoo ulospäin suuntautumisesta, innostunut ja ehkä välillä sokeastikin ryntäilet tekemään asioita ilman että kuuntelet kaikkia. Tuo vahva muuttuva laatu vahvistaa sitä. Haluat muuttaa maailmaa, törmäilet ja sitten ihmettelet mitä tapahtuikaan ja miksi. Veden heikko elementti aiheuttaa sitten jonkinlaisia lukkotilanteita helposti, menetkö kipsiin, sulkeudut etkä itsekään tunne itseäsi. !? Voi, voi! Muista, että tässä harjoittelen ja kaikki tämä on vasta alkua tulkinnoille, jossa moni muu seikka sitten vahvistaa tätä pohjaa tai kumoaa täysin. Joten älä ota liian vakavasti. Mutta näin sanovat tähtien kaiut. Nuo muut elementit ovatkin sitten tasapainottamassa ja vähän laittamassa järjestykseen tuota edellistä. Ja elämä koulii, pehmentää ja opettaa itkemään. Veden ääreen voit muutenkin hakeutua, sillä se on parantavaa ja lohduttavaa ja tuo mielenrauhaa. Älä pelkää tunteita, äläkä ainakaan rakastumista!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #24 : 25.11.2007 23:49:08 » |
|
ASC = :pluto:VIERESSA JOULUKUUN VIIMEINEN PAIVA JA VENUS ON OINAASSA DC ON 6:NNEN HUON. LOPULLA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #25 : 26.11.2007 00:13:44 » |
|
Enpä tiedä, ymmärsinkö oikein tai mitään, Kaarina.
Mutta jäin miettimään tuota maa-elementtien vähäisyyttä näissä laskelmissa mitä olen tehnyt ja
myös edellisen elementtitutkielman johdosta. Sielläkin on maa-elementti selvästi vähemmistönä.
Siihenkö kiinnitit huomiosi?
Taikka en tiedä puhummeko nyt ollenkaan saman tason asioista. Minulla nämä jutut ovat sellaisia tutustumisia johonkin, josta en tiedä itsekään vielä mitään ja mihin ne ovat minua viemässä.
Selittäisitkö vähän lisää?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #26 : 26.11.2007 00:28:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #27 : 26.11.2007 00:50:40 » |
|
oikeesti minä sanon tähän väliin sen verran, vähän samoilla linjoilla tuon Kaarinan kanssa, ensinnäkin kuvauksesi osui kyllä vaikken tajunnut laskelmistasi höykäsen pöläystä miten ne tapahtuuu, ja koska reagoin tuohon -oletko unohtanut Äiti-maan niin että karvat nousi pystyyn ja sen myötä aattelin ettei tämä laskelma oikeesti näytä/kerro koko totuutta ja koska noissa muissa kartoissa minulla on maata 5 ja vettä vain 2 enemmän,mutta ei siitä sen kummemmin todisteeksi mutta käytännössä Äiti maa unohdettu?? oon saanut elantoni Äiti maasta 45 vuotta, ehkä se unohtuu päiväunien ajaksi aamu- ja iltalypsyn välillä.. ehkä saan siitä vieroitusoireita pitkällä sairaslomalla? kosmisten planeettojen käännän Äiti-maan kielelle , olen vihkiytynyt puhumaan Äiti-maan puolesta, , etsin maajussille morsianta, , kaikki stelliumissa, melkeinpä uskontona 9 huoneessa, että happi kyllä voipi loppua muttei mullan tuoksu!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #28 : 26.11.2007 01:15:12 » |
|
Enpä tiedä, ymmärsinkö oikein tai mitään, Kaarina.
Selittäisitkö vähän lisää?
Oikeastikin kyllä ajattelin ihan vain sitä, ettei olekaan tarkoituksenmukaista enää tutkailla taivaskarttoja noin monimutkaisella tavalla, koska vastaukset on saatavilla suoraankin eli omasta sydämestä. Eli olet kuitenkin sellaisella taajuedella jo sinäkin, Esmiralda, etten oikeastikaan ymmärrä sitä, miksi et luota sydämesi ohjauksella toimimiseen, kuten minä? Sillä saat teoistasi suoraankin jo vastauksia siihen aivojesi osaan, joka tuottaa ymmärryksen siemeniä, joten siinä mielessä tähän kyselyysi vastailin, sillä olethan sinäkin se minä. Ja minänikin on vaille joitakin sellaisia vastauksia, joihin vain sinä olet avaimena ja odotan sitä hetkeä, jolloin sinäkin olet se minä. Voi ystävät kalliit! Ehkäpä sitten olen vähän väärillä poluilla, sitäkö nuo oppositiot sitten tuolla tähtikartassani, että 'tökkii väärät asiat'. Mutta sittenhän tökkisi aikalailla koko oppositiot! Ja miksi sitten koskaan olemmekaan täällä astroilemassa? Onkohan se sitten se 'leikkivä ihminen' joka etsii iloa symbolien kielileikeistä? Kun ei aina jaksa niin syviä miettiä. Pitää välillä iloitella tai puhua 'eri kielillä'. Jokin kai merkitys tälläkin, pitää vain saada kokea sekin. Sekin taajuus, missä lie sitten kulkenenkaan. Sitä lepattelee kuin perhonen hämärässä valoa kehden sinne tänne. Mutta kiitos huomiosta! Olen kuitenkin luottavaisin mielin. Uskon 'tönimisessä' eteenpäin. Vaikka teenkin mutkia monenmoisia ehkä ihan omasta tahdostani ja valinnasta. Ehkä ne mutkat ovat tarpeen.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #29 : 26.11.2007 01:30:32 » |
|
oikeesti minä sanon tähän väliin sen verran, vähän samoilla linjoilla tuon Kaarinan kanssa, ensinnäkin kuvauksesi osui kyllä vaikken tajunnut laskelmistasi höykäsen pöläystä miten ne tapahtuuu, ja koska reagoin tuohon -oletko unohtanut Äiti-maan niin että karvat nousi pystyyn ja sen myötä aattelin ettei tämä laskelma oikeesti näytä/kerro koko totuutta ja koska noissa muissa kartoissa minulla on maata 5 ja vettä vain 2 enemmän,mutta ei siitä sen kummemmin todisteeksi mutta käytännössä Äiti maa unohdettu?? oon saanut elantoni Äiti maasta 45 vuotta, ehkä se unohtuu päiväunien ajaksi aamu- ja iltalypsyn välillä.. ehkä saan siitä vieroitusoireita pitkällä sairaslomalla? kosmisten planeettojen käännän Äiti-maan kielelle , olen vihkiytynyt puhumaan Äiti-maan puolesta, , etsin maajussille morsianta, , kaikki stelliumissa, melkeinpä uskontona 9 huoneessa, että happi kyllä voipi loppua muttei mullan tuoksu! Kiitos Nikki rehellisesta huomiostasi! Vaikka taidat olla vähän ärsyyntynytkin. Äiti Maan puolesta. Elementithän ovat vain pieni osa kait siitäkin kokonaisuudesta, mitä tämä tähtien symboliikka yrittää kertoa. Ja tässä yksi hyvä näyttö siitä. Olisikin nyt mielenkiintoista kuulla miten tämä astrologian ohjaajani tämän tulkitsisi. Voin kertoa sinulle hänen antaman laskutavan. Hän siis ottaa huomioon vain päämerkit, kuun (5 pist.), ascendentin (5 pist.) Mc:n. (4 pist.) Aurinkomerkki on 6 pist. saavat 3 pist., 2 pist. ja loput yhden pisteen. En tiedä mistä hän on tullut tuollaiseen pistelaskentaan. Ehkä kyseessä on syntymäkartan osviittaa antavat energiavaikutukset, ei varmaankaan mikään arvojärjestys eikä tuollainen symboliikka, millä sinä kaikkea tutkailet. Näistähän on mielenkiintoista keskustella. Joten tarkastin pisteytyksen uudestaan ja ainakin sinun antamiesi tietojen mukaan lasku oli tehty oikein. Siis missäs tässä oikein mennään ja kuinka vakavasti?! Mihin tässä törmätään?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|