Hei, siten olen itsekin astrologiasta päätellyt...että se on aivan liian matemaattista hommaa minulle. Mutta kun on nämä tietokoneversiot, johon on jo valmiiksi tehty kaikki laskennat, niin jääpä siinä tulkinnoille tilaa.
Mutta varminta on laskelmat ja kun osaa kaavan, myös helpointa! Joten tässäpä eräs laskelma elementeistäsi:
Polariteetti: + yang 13, - jin 24
Ominaisuudet: johtava 9, kiinteä 4, muuttuva 23
Elementit: tuli 13, ilma 0, vesi 16, maa 7
Enkä voi olla vähän villiintymättä omissa näkemyksissäni, kunhan et ota liian vakavasti. Tuli heti mieleen, että sinäkin (itse myös ollut) olet niitä tämän maailman kulkureita, jotka saavat kiittää niitä, jotka tekevät sitä jähmeempääkin työtä tässä maailmassa, virastot ja ikänsä samoilla paikoilla puurtavat ahkeroitsijat....koska sitten toiset voivat 'lentää'. Eli pitää olla stabiilia ja liikkuvaa!
Kun itse tutkit noita, niin kannattaa miettiä, mikä voima sinua panee liikkeelle, unelmatko unelmien perään ja minkä verran pystyt viemään niitä perille valmiiksi asti. Tuo passiivinen jin on aika voimakas. Tosin sinulla on tuo tuli kovasti hännän alla ja laittaa sinut tekemään asioita. Ihmettelen, tiedätkö aina itsekään mihin olet menossa ja mitä tekemässä. Tunteisiin se ainakin välillä kolahtaa ja pysäyhdyttää.
Sanotaan, että se elementti mikä on vähissä, on pankissa piilossa. Näet tuon ilman eli järkeilyn ja ajattelun mahdin. Noh! Olet varmaan oppinut tililtäotot
ja tiedät että paljon on tallessa. Ethän pihistele sitä!
Aika jännittävät kuviot on perusrakennelmissasi, kun tuo muuttuva ominaisuus on noin vahvoilla. Eiköhän tuo kaurismerkki laita välillä STOP-merkkiä tiellesi?
Muistathan, että katson näitä vain hullun rohkeasti ja mielenkiinnolla astrologiaa kohtaan, olen vasta alussa ja tämäkin on pieni murto-osa sen koko alueesta.