Nostelen..
Kävi yks päivä hassu juttu. Olin haastattelussa, ja nainen joka minua haastatteli istui valkoista seinää vasten. Katselin muualle ajatuksissani, ja kun katsoin häneen, paistoi hänen takaa iso, pinkkiin vivahtava punainen väri.
Hämmennyin, katsoin muualle ja takas, ja vieläkin näin häivähdyksen, tosin haaleampana.
No tätä ennen kävi kanssa kerran, että kun aamusella miehen kanssa vielä maattiin sohvalla.. Mulla oli silmät auki ja jotaki ajattelin, taas tuo 'haaveilu' -katse, ja näin miehen kädestä tulevan turkoosia/sinistä väriä.
Ja nyt sitten, kun olin tuossa vessassa
, jossa on valkoiset seinät, ja haaveilin taas jotakin,
niin mun jalasta tuli vihreää väriä.. Harjoittelin sitten, niin näin kädestäkin, vihreänsinistä väriä..
Ja sitten löysin tämän ketjun, jossa kirjoitan, että kaveri on nähnyt saman värin mussa aikoinaan...
en muistanutkaan väriä, mutta saman näin nytkin..
Mutta siis, mullahan on joku aika sitten tullut näköhäiriöitä, jälkikuvia, ym. rakeista näkökenttää joskus.. ne on onneksi häiritsevästi loppuneet. Mutta luin jostain, että nuo jälkikuvat ym. silmän herkkyydet olisi juurikin yhteydessä aurankin näkemiseen. Mulle on tainnut kehittyä tämmöstä näkökykyä..