Mikä on aurasi väri?
Näetkö sen itse vai onko joku nähnyt ja kertonut?
Itse olisin kiinnostunut tietämään omani, mutta en ole kohdannut sellaista henkilöä, joka sen näkisi. Maikkarin helmen sivuilla olen tehnyt muutaman kerran auratestin, mutta siihen on vaikea luottaa koska se on niin manipuloitavissa... ensimmäisellä kerralla kun sen tein, niin vastaukseksi tuli kristalli. Nyt kun taas viimeksi tein ja yritin olla objektiivinen, niin tuli kristalli. Olisi mielenkiintoista tietää, että onko se totta, koska kristalli on...kristalli. :
Totta on, että esimerkiksi jos on paljon ihmisiä ympärillä, niin tunnen itseni ahdistuneemmaksi kuin jos on vain pari kolme ihmistä. Lisäksi aistin herkästi toisen sen hetkisen mielenlaadun, että olenko toivottu vai ei-toivottu seuraan. Tämä aistimus vaikuttaa myös siihen, että haluanko tutustua johonkin ihmiseen vai en. Aistin tavallaan heti ihmisestä onko tämä vilpitön vai ei. Jätän tämän tunteen kuitenkin taka-alalle vaikuttamaan. Oma mielenlaatuni on ailahtelevainen ja monesti riippuu seurasta, millä tuulella olen. Olen tavallaan aina taistellut sitä vastaan kuinka muut ihmiset vaikuttavat minuun. Onko näillä sitten mitään tekemistä auran kanssa?
Uskon kyllä, että suurin osa ihmisistä pystyy aistimaan lähipiirinsä fiilikset, vai?