Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurasi väri  (Luettu 66558 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #15 : 26.10.2005 15:19:58 »

Mukavaa nimmaria minunkin puolestani Ninalle!  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #16 : 26.10.2005 15:30:00 »

Vaude sentään!    Shocked  Kiitti tiedosta, sillä en noita karmapisteitä juurikaan ole seuraillut muuten kuin nyt, kun sen sanoit.  Cheesy 
Ja jos sinä näet minussa Äiti Teresan niin kukahan SINÄ sitten Olet?  angel
Sillä minähän olen vain se peili.  coolsmiley

Rakkaudella Kehosi  smitten
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #17 : 26.10.2005 18:34:50 »

Kiitos paljon onnittelijoille.
Tarjoaisin kaffit kaikille, mutta se ei taida onnistua täällä... joten lähetän lämpimiä ajatuksia jokaisen jokaiseen päivään
 smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #18 : 26.10.2005 18:45:22 »

Mun aurani värit oli ainakin viime vuonna (tokihan ne nyt on voineet muuttua...)
Violetti, liila, punainen, keltainen ja magenta

Tarkoittaako nuo auran värit jotain? Vai ovatko ne vain? smiley6600
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #19 : 26.10.2005 19:30:45 »

Dark Rock, kyllä auran väreillä on merkitysensä. Ne voivat muuttua sen hetkisten elämäntilanteiden mukaan. En osaa tarkemmin kertoa väreistä valitettavasti mutta yritetäänpä löytää netistä tietoa  Smiley
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #20 : 28.10.2005 15:30:02 »

Värien selitykset löytyvät ainakin maikkarin helmi -sivuilta eli osoitteesta www.mtv3.fi/helmi, jossa myös pääsee tekemään tuon kyseisen testin.

Minun aurani pääväri on vihreä ja muita vaikuttavia värejä on sininen. Jos tuohon testiin nyt siis on uskominen.
tallennettu
sininen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #21 : 28.10.2005 16:44:44 »

Unehtui mainita, että kun auraa katsoo/ harjoittelee katsomaan, pitää olla rento ja silmiä ei saa räpäyttää, sitten se alkaa aukeamaan. Toinen juttu on kaveria katsoa 4 m päästä hieman pään yläpuolelle, vaaleaa taustaa vasten, ensin näkee aina sellaista valkeaa suttua, jonkin ajan päästä tulee värit ja jos ne ei tule aura voi olla valkea, mutta myös jos siinä vaiheesa suljet silmät, värit voi tulla sinne.... Onnea buck2
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #22 : 28.10.2005 17:20:43 »

Nyt en ole varman auran värin ja sielun värin erosta; Mutta minut on nähty indigon ja/tai koboltin sinisenä smitten

Kaakki

Ps kertokaa ero, siis sielun ja auran värien ero. Ja indigon ja koboltin sinisen ero.
Ja please, ei värikarttaa 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 28.10.2005 17:23:25 kirjoittanut kaakkimarjatta » tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #23 : 28.10.2005 21:01:56 »

Ja please, ei värikarttaa 2funny 2funny 2funny
Haa, vahingosta olet viisastunut!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

taimi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #24 : 29.10.2005 01:53:42 »

keltainen vesta vesta vesta
tallennettu
taimi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #25 : 29.10.2005 01:56:27 »

lempiväri on keltainen. Olen Käynyt chakra kurssin sekkä joskus chakratansissa Vaasassa; oliskiko jotain opittavaa keltaisesta !!!!!!!!!!!!! vesta vesta vesta
tallennettu
meiju
Vieras
« Vastaus #26 : 29.10.2005 22:26:39 »

Heh.. olen huomannut poikaystäväni seurassa, että kun olemme yhdessä, ja olemme lähekkäin jotenkin aistin jos hän pitää jostakin..  Grin Se on aika jännä tunne.. Lisäksi jos äitini on pahalla tuulella saatan vahingossa tulla huonolle tuuelle itsekin, vaikkei hänen kiukkunsa minuun kohdistuisikaan  Sad.
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #27 : 31.10.2005 15:24:00 »

Olisipa ihana tietää! Smiley

Uskon kyllä että auran näkemiseen voi harjaantua. Mutta ei varmaankaan kuka tahansa.

Joistakin ihmisistä tuntuu kyllä säteilevän jotakin eikä välttämättä tarvitse olla sen kummemmin tekemisissä - jonkinlaista magnetismia. En silti ole koskaan nähnyt mitään outoja valoilmiöitä.

Jos joku tietää Savossa jonkun joka näkee auroja mielelläni haluaisin tietää.

VAAAAUUUUU! Hieno väri Athalla - lempivärini tulinen oranssi - en ollenkaan tiedä mitä merkkaa - upea kuin mikä.

Lulin muutenkin että aura on paljon pienempi  angel vain "sädekehä" hiukan ylävartalon ympärillä, mutta tuohan on ihan loisto!
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 31.10.2005 15:40:24 »

Kyllä kuka tahansa voi harjaantua näkemään auran, kunhan on päässyt henkisessä kehityksessä tarpeeksi pitkälle ,) Toiset tietysti näkevät ja oppivat näkemään auroja helpommin, toisilta se ei tunnu luonnistuvan millään. Minä itse en näe auroja, mutta jotkut ihmiset vain ovat jonkun "värisiä". Heistä tulee tietynlainen väri mieleen ^_^

Itsekään en ole kuullut mitään kummempaa tulkintaa aurastani, olin itse asiassa aika hämilläni, kun se näyttää tuollaiselta "pyhimysauralta", jossa 7:stä kultaisesta pallosta puuttuu kaksi ja toinenkin näistä kahdesta on jo muodostumassa hiljalleen auraani! Kultainen väri viittaa korkeaan henkiseen ikään ja oranssia tavataan paljon parantajilla, sen enempää en tiedä. Itseäni parantaminen ei tosin kutsu, enkä moista taitoa vielä osaakaan.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #29 : 31.10.2005 15:50:54 »

... Kultainen väri viittaa korkeaan henkiseen ikään ja oranssia tavataan paljon parantajilla, sen enempää en tiedä. Itseäni parantaminen ei tosin kutsu, enkä moista taitoa vielä osaakaan.

Niinkö? Parantajan työ on juuri sitä, mitä teet: kirjoitat täällä foorumilla ihania, kohottavia asioita - hellästi ilmaiset mielipiteesi siten, että vanhat, luutuneet mielipiteet kyseenalaistuvat, ja avaudumme herkemmin uusille energioille. Eikö se juuri olekin parantamista? smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: