Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi skorppareita, mitä opin  (Luettu 46869 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 06.01.2006 15:56:27 »

Jouskarilla ei ole mitään tekemistä pikkumaisuuden kanssa, mistäs sen kuvan olet saanut.

Skorpparit nimenomaan tarttuvat pikkuasioihin, mutta toisaalta, vika noususkorppari nyt ei ollut ehkä ihan normaalien kirjoissa. Huomenna kun tapaan kauriin eikä skorpparin jonka nousu on tuli, onkin mielenkiintoinen tuttavuus. (olen tuntenut tuli+maa, vesi+ilma, maa+vesi tolleen tarkemmin ja nyt sitten maa+tuli, kun vielä tulisi se ilma+tuli niin olisin oikeila jäljillä)-

Henk koht on käyty läpi tuli vesi maa, nyt vois olla seuraava vakava "ilmaa" (ainakin duunissa sellainen pomo tosiaan "toimii"). Jutuissa voi olla ilmaa se on kai niissä joku juttu. Vesimerkit on ihme tunteilijoita.

Luulen että vesimerkkiin voi liittyä ton noususkorpparin sukellusvouhotus, kun ei ole minuun iskenyt toistaseks.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2006 15:58:32 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 06.01.2006 16:01:11 »

Jouskarilla ei ole mitään tekemistä pikkumaisuuden kanssa, mistäs sen kuvan olet saanut.

Siitä, että tuntemani jouskarit ovat pikkumaisia. Suuttuvat naurettavista jutuista ja vihoittelevat pitkään ja syyttävät kaikista vaikuksista lähinnä sitä toista osapuolta.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 06.01.2006 16:09:51 »

Erikoista, minulle aivan vierasta käytöstä. Katselen aina laajasti asioita ja tulevaisuuteen pitkälle. Mikään pieni ja detalji ei edes voi kiinnostaa.  Kiss

Skorpioineilla nimenomaan kätkeminen, vihoittelu ja ilkeys ovat kummallisia asioita. No riitatilanteessa minä joka menen aina tulen keskelle, saan varmaan kokea kaiken suoraan mahdollisimman raakana.

Oikeesti mitä opin? Että ne on kiihkeitä sängyssä kun ovat sillä tuulella?  Puhuvat mystiikasta kun ovat sillä tuulella?

Huominen tapaus on onnex nousu-tuli tosiaan.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2006 16:12:01 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Värikkö
Vieras
« Vastaus #33 : 06.01.2006 17:06:17 »

Skorpparit tulevat elämääsi, jotta tunnistaisit pelkosi.  knuppel2
Itse noususkorpparina tiedän tuon kerrasta poikki -systeemin.  Vuosien jälkeen tajusin, että olin pistänyt poikki, koska pelkäsin, että ihana suhteeni alkaisi huonota ja sitä en olisi kestänyt. Niin - ja miksi oli aihetta pelätä suhteen huononemista? Omalla kohdallani se johtui mm siitä, että en osannut ottaa omaa tilaa ja pitää asiallisesti puoliani ja niin olisimme joutuneet kammoamiini erimielisyyksiin. tickedoff

Rohkeutta sinulle kohdata kaikki tiellesi tulevat Skorpit smitten, sillä välien selvittelyssä tunteet vahvistuvat ja vasta pelkojen voittaminen antaa eväät todelliseen RAKKAUTEEN, mutta pelkojen voittaminen edellyttää tietty niiden tunnistamista ensin! smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 07.01.2006 08:38:05 »

Pelot hmm.... ehkäpä.

Eikö skorppariin liity kuitenkin myös se vallanhalu (ehkä liittyen myös kauriiseen eräässä tapauksessa tekee tästä niin hankalan kokemuksen) - eli että jos vaikka suostuisikin ihanan suhteen muuttumiseen ystävyydeksi niin pitää käyttää valtaa. Tällaisen takia en voi olla kovasti skorpparivaikutteisen ystävä vaan on parempi rankasti katkoa välit - mutta valtaa käyttäen skorpparivaikutteinen yrittää päättää siis siitäkin ensimmäisenä.

Minulle ystävyyteen ei mitenkään liity valtapeli ja salailu. Ei toimi! Että minulta udeltaisi "ystävänä" mitä teen ja kerrottaisiin osittain mitä itse tekee. Olen tosiaan miettinyt asiaa nyt, että en pysty tuollaiseen yhteydenpitoon ollenkaan vaikka mitä kiintoisaa henkilö muuten tekisi. Jollainhan tällainen käytös on selitettävä, Saturnus ja Pluto on tulleet nyt tutuiksi, Saturnuskoulua käyty 7v välein eli -98 ja 2005. Suhteet osoittautuneet mahdottomiksi millään tasolla.

Olen vaaka-jouskarina liian viaton tollaisiin valtapeleihin, ne aiheuttavat ikävän olon.  Angry
« Viimeksi muokattu: 07.01.2006 08:40:16 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 07.01.2006 18:07:01 »

Pitää myös aina huomioida, että kukaan meistä ei ole täysin puhtaasti aurinkomerkkinsä edustaja, eivätkä kaikki ihmiset ole kehityksessään samalla tasolla. Jousimiehissä on eroja kuten skorpioneissa.

Olen törmännyt ihmisiin, jotka pitävät kaurista rahanahneena työnarkomaanina, mutta läheskään kaikki tuntemani kauriit eivät ole sellaisia. Koskaan ei siis voi leimata koko merkkiä muutaman esimerkin valossa.

Olen itse saanut pahasti takkiini vesimiehien taholta ja kammoan uusia vesimiestuttavuuksia. Silti tiedän reagoivani vesimiehiin nousuleijonani kautta ja niiden piirteiden jotka minua vesimiehissä ärsyttävät olevan juuri niitä, joista minun tulisi ottaa opiksi. En voi sietää vesimiesten omaan napaan tuijottelua ja itsekkyyttä, mutta itsekkyyttä minun juuri olisi opittava, sillä itse en osaa koskaan sanoa ei.

Voi siis olla, että sinun tulisi itse oppia karsimaan elämästäsi sinua rassaavat ihmiset kerralla pois tms. Se mikäs inua eniten skorpioneissa ärsyttää voi siis olla taito, jota sinun tulisi opetella omassa elämässäsi. Laahaatko ehkä itse perässäsi suhteita, jotka jo ovat käytännössä kuolleet, mutta joita pidät kasassa vain velvollisuuden tunnosta?

Voihan myös olla, että sinulla on käynyt huono tuuri ja olet tavannut kypsymättömiä ihmisiä, skorpioneja tai ei. Ymmärrän erittäin hyvin, että olet saanut huonon kuvan skorpioneista, mutta juuri noiden omien vesimieskokemuksien pohjalta uskallan sanoa, että sinulla saattaa olla reaktioissasi mukana jotain oppiläksyjä, kuten itsekin epäilet juuri oikein  smitten
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 07.01.2006 18:20:36 »

Enpä ole paljoa tavannut skorpiooneja.

Yksi tuttavuus minkä tunnen on mennyt ihan kieroon.
Pyrkii kontroillomaan muita oikuillaan ja on aina sen näköinen
että alkaisi vaahtoamaan jostain pikkuseikasta.
Vieläpä aina pelkää että pihistäisin häneltä jotain. (kehtaakin kuvitella varkaaksi! pöh)
Sekä hakkaa koiraansa huvikseen välillä... tai no.. "leikkii"
Kurittaa piskiä ja mätkyttää sitä sit sen jälkeen sanoo "mjaaha, nyt
ulos" =/

onpa ollut mielenkiintoista tekstiä täällä...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
enska
Vieras
« Vastaus #37 : 07.01.2006 18:34:56 »

edellinen kuvaus aivan kuin ex! Hänkin siis skorp.
Varmaan muuten tuo skorpparius pitäsi katsoa tiimalasin alla, sillä osa heistä on niitä kärmeksenkantajia. Jospa he ovat kuitenkin vähän myönteisempiä siinä jouskarin läheisyydessä..

Mutta ne jotka ovat niitä aitoja skorppareita ( sehän oli tosi lyhyt jakso) ovatko he sitten ne ite pirut? ( Ainakin ex on syntynyt siihen lyhyeen väliin )
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 07.01.2006 19:41:37 »

Nii, eivät taida skorpit ja jouskarit vaan sopia yhteen sitten millään.

Tässäkin ketjussa on väitetty skorppien olevan valehtelijoita - läheskään kaikki skorpit eivät sitä ole. No jos ovatkin niin sen mukana tulee kyky tunnistaa toiset valehtelijat kilometrien päähän, eikä skorpitkaan valehtelijoista tykkään. Näin skorpionin näkökulmasta jousimiehet ovat valehtelijoita, tai vähintään kyvykkäitä suuresti liioittelemaan mitä tahansa asiaa, ja usein vielä opportunistisin motiivein. jouskarit huijaavat samalla usein myös itseään, eli eivät it edes tunnista tätä liioittelun piirrettä. Samoin elämässäni olleet jouskait ovat itse pyrkineet valta-asemaan suhteessa versus tuntemani skorpionit joista osa suorastaan kaihtaa 'perinteistä vallankäyttöä' korkean virka-aseman tms. kautta.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 07.01.2006 20:01:42 »

Yhelle söpölle skorpille annan vielä mahiksen mut nyt olen yhtä ovela - en kerrokaan ihan kaikkea. Se vois loukkaantuakin -  smitten smiley6600 tai kaksintaistelu-
tallennettu

CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #40 : 07.01.2006 20:13:17 »

On niitä salailevia jousimiehiäkin, joita on mahdoton saada antamaan rehellistä vastausta juuri mihinkään. Itse vastaan heillekin suoraan vaikka mihin ja hämmästyneitä ovat. :Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 07.01.2006 20:30:25 »

Onhan niissä jousimiehissäkin taipumusta varasteluun sekä
valehteluun. Omasta mielestäni sen merkin "Totuudellisuutta" on jossain
määrin liioiteteltu, useinhan he ovat totuudenmukaisia vaan ei itselleen.
Saarnaamista kylläkin taitaa löytyä jokaisesta jouskarista

Eipä mene paljoa väärin tuo skorpionin ytimeen pistävä
arvio.
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 07.01.2006 20:54:46 »

Lainaus

Pitää myös aina huomioida, että kukaan meistä ei ole täysin puhtaasti aurinkomerkkinsä edustaja, eivätkä kaikki ihmiset ole kehityksessään samalla tasolla. Jousimiehissä on eroja kuten skorpioneissa.

Olen itse saanut pahasti takkiini vesimiehien taholta ja kammoan uusia vesimiestuttavuuksia. Silti tiedän reagoivani vesimiehiin nousuleijonani kautta ja niiden piirteiden jotka minua vesimiehissä ärsyttävät olevan juuri niitä, joista minun tulisi ottaa opiksi. En voi sietää vesimiesten omaan napaan tuijottelua ja itsekkyyttä, mutta itsekkyyttä minun juuri olisi opittava, sillä itse en osaa koskaan sanoa ei.

Lainaus

Samat sanat, Faery. En ihan tunnista niitä kaikkia negatiivisia piirteitä, joita skorppareihin on tässä ketjussa liitetty. Itse olen nousu-skorppari, ja olen omasta mielestäni katsellut moniakin vääryyksiä ja loukkauksia läpi sormieni, joihin joku toinen olisi reagoinut lyhytjännitteisemmin ja kiivaammin. Ainoastaan ex-vesimies-miehelleni en anna koskaan joitain asioita anteeksi tai - taisi olla muuten Tony Halme jolta tämä lentävä lause on peräisin? - Jumala armahtaa, minä en.

Kuitenkin pari vanhinta parasta ystävääni ovat vesimiehiä, joten merkeissä on eroja... En siis yleistä kaikkia vesimiehiä k***-päiksi...
tallennettu
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 07.01.2006 21:09:02 »

ja olen omasta mielestäni katsellut moniakin vääryyksiä ja loukkauksia läpi sormieni, joihin joku toinen olisi reagoinut lyhytjännitteisemmin ja kiivaammin.

Mutta tuossahan sitä skorpparin vaikutusta näkyy kun otetaan
kaikki liian henk. kohtaisesti?
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 07.01.2006 21:47:01 »

ja olen omasta mielestäni katsellut moniakin vääryyksiä ja loukkauksia läpi sormieni, joihin joku toinen olisi reagoinut lyhytjännitteisemmin ja kiivaammin.

Mutta tuossahan sitä skorpparin vaikutusta näkyy kun otetaan
kaikki liian henk. kohtaisesti?

Ai miten niin ´"otetaan kaikki liian henkilökohtaisesti"? Jos loukkaus koskee sinua itseäsi, niin eikö se ole henkilökohtaista? Emme kuitenkaan todennäköisesti puhu samoista asioista nyt, Puma, vai tiedätkö sinä, mistä yksityisasioistani minä puhuin? Niin, ja teflonia on vain vesimies...
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: