Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi skorppareita, mitä opin  (Luettu 46851 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #45 : 07.01.2006 21:51:37 »

Niin, ja teflonia on vain vesimies...

coolsmiley
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 07.01.2006 22:00:20 »

Itse olen skorpioni, horoskooppimerkiltäni, tosin nousevalta merkiltäni olen kauris.. siis mikä olen.. joskus käyttäydyn kuin jousimies.. Kuitenkin mieheni sanoo, että olen joskus yhtä pisteliäs sanoissani kuin aito skorppari..

Mitään pahaa minä en kuitenkaan tarkoita.. minä vain sanon asiat niin kuin ne ovat, mitä sitä valehtelemaan, silloinhan kenelläkään ei ole mitään epäselvyyksiä kun kertoo asiat niin kuin ne on, minulla on myös paljon ystäviä.. lojaalimpaa ystävää kuin minä saa hakemalla hakea.. monesti nielen ystävieni kaikki metkutkin mukisematta, ja ihan vain sen vuoksi että minä en halua riidellä, en kenenkään kanssa..

Haluan elää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.. eli tällainen ihminen minä olen..
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #47 : 07.01.2006 22:10:38 »

Arkielämässä testaan asioita ja käsitteitä, monitoroin ja analysoin. Rikon tabuja aina kun kerkiän. Jotkut pitävät tällaista uhkaavana, mutta ilkeä en ole. :Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 08.01.2006 13:49:57 »

Ai miten niin ´"otetaan kaikki liian henkilökohtaisesti"? Jos loukkaus koskee sinua itseäsi, niin eikö se ole henkilökohtaista? Emme kuitenkaan todennäköisesti puhu samoista asioista nyt, Puma, vai tiedätkö sinä, mistä yksityisasioistani minä puhuin?

Niinno. Kaipa sitä sitten pitäisi mennä kysymään hiljaa itseltäni miksi
olen liian äkkipikainen vetämään johtopäätöksiäni.
Ehkäpä se maamerkki kartassani tuo vastavaikutuksena tai painona sitä
rauhallisuutta.
Mulla on toi Kaksonen deskendenttinä enkä oikein osaa ottaa
monia näkökantoja huomioon....
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #49 : 08.01.2006 13:59:59 »

Hienoja ajatuksia!! Jousimiehet ne vasta valehtelijoita onkin. :Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #50 : 08.01.2006 14:41:24 »

Jouskareilla on taipumusta puhua läpiä päähänsä, jotkut ovat lisäksi todella teennäisiä, siksi ne on niin epäilyttäviä. :Smiley
tallennettu
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #51 : 08.01.2006 15:09:01 »

Niin, tai sitten et vain halua lukea totuuksia jousimiehistä...? knuppel2
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #52 : 08.01.2006 15:21:33 »

Jousimiehet ovat lisäksi pikemminkin dogmaattisia kuin reiluja. :Smiley Anteliaita kyllä, mutta tulimerkkinä yhtä egosentrisiä kuin vaikkapa minä. Tongue
Olettavat asioiden menevän mielensä mukaan ja suuttuvat helposti jos niin ei käy, siinä mielessä aika lapsellisia.

Jouskarin kanssa seurustelleena ihmettelin sitä saippuaa ja soopaa (henkilökohtaista idealismia, ts.) jota se mulle parkui, epärealistisia tulevaisuudensuunnitelmia jne. Todellisuudentaju tyystin hakoteillä ja järjenkäyttö vajaata. Harvinaisen soma yksilö kuitenkin. :Smiley

Jousimiesten kanssa on lisäksi vaikea käydä syvällisiä keskusteluja, kun joko ne ei halua kuulla mitään ja laukkaa niskojaan nakellen tiehensä tai alkaa saarnata. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.01.2006 15:30:02 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 08.01.2006 16:34:46 »

Todellakin.

Jousimiehissä toi egokeskeisyys ei ehkä tule samalla tavalla suoraan
esiin mitä leijonissa, vaan pikemminkin sivuteitä koitetaan
osoittaa sitä omaa "erinomaisuutta".
Joillekkin voi jopa käydä niin etteivät he edes kehitä itseään sisäisesti
koska siitä ei ole luvassa mitään palkintoja joita voi nostaa jonnekkin
takkansa äären ja joilla ylpeillä sen jälkeen ystäville.
Mistä he niitä ns. "palkintojaan" sitten repivät, se jää meille jokaiselle
jousimiehellä hiljaa itseltä kysyttäväksi... miksei myös muillekkin? hm?

Joo, sitten vielä on myös sellaista että koitetaan omilla
saarnoillaan aivopestä toisia puolelleen, sellaista
"tarkoitus pyhittää keinot" mentaliteettia
ja liikaa itsevarmuutta omien tekojensa oikeutuksista
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
satupäivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #54 : 08.01.2006 16:40:32 »

Haluan elää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.. eli tällainen ihminen minä olen..
Lainaus

Tuonlainen kokemus minullakin rakkaasta skorppari-ystävästäni on.
Parempaa ystävää en ole löytänyt, ei ole tarvinut etsiäkkään.  laugh
tallennettu

Punainen Spektrinen Taivaanvaeltaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #55 : 08.01.2006 19:47:07 »

Meditaatioryhmän ihmiset on miellyttäviä, koska heillä on henkinen lähtökohta. Oli hyvä kokemus, ei puhuttu astrologiasta.  Tongue Lips Sealed angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #56 : 09.01.2006 18:27:15 »

Niin siihen vielä, että jouskarit on pikkumaisia, olen minäkin joskus Smiley En katso että se olisi jouskari TAI skorppariominaisuus, vaan inhimillisyyttä. Joskus mieliala on merkistä riippumatta mitä on! Ja eräs au-jouskarituttuni on erityisen vähän sitä, miksikä jouskarit yleensä kuvataan, joskaan kartallaan muistaakseni jousimies ei ole aurinkoa lukuunottamatta mitenkään vahvasti esillä.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 09.01.2006 19:09:21 »

Pikkumaisuus ei todellakaan kuulu jouskarille sanon uudelleen vaan liiankin suuri suurieleisyys. Sitä pitää hillitä vähän jos raha-asioista on kyse. Skorpparit ei piittaa rahasta ja sitä ei jouskari sitten kestäkään.. ainakin pari skorpparia jotka tiedän viittaa kintaalla rahalle, käy ne duunissa mutta.. koin olevani se perheen uratykki ja mieheks haukuttiin, joo. Se siitä avoliitosta. silloin, heh.

No jos maskotin haluais, itte kävis töissä hehehe...jos bisnekset ei niitä kiinnosta ei ne niissä onnistukaan, vai, kauriit ehkä, joilla on taas muita onkelmia. hhehe tai sitten ei.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 19:14:15 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pirre
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 09.01.2006 20:19:01 »

EternalSun, kerrot:

Skorpparit ei piittaa rahasta ja sitä ei jouskari sitten kestäkään.. ainakin pari skorpparia jotka tiedän viittaa kintaalla rahalle, käy ne duunissa mutta.. koin olevani se perheen uratykki ja mieheks haukuttiin, joo. Se siitä avoliitosta. silloin, heh

ei kaikki skorpionit ole samanlaisia.. minä esimerkiksi olen kantanut huolta raha-asioista ihan pienestä pitäen.. tämä vain ihan näin tiedoksi.. eikä kauriitkaan ole kaikki samanlaisia vaikka horoskoopit niin kertovatkin.. ihmiset ovat yksilöllisiä.. ystävä hyvä..
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #59 : 09.01.2006 22:22:41 »

Minäkin ihmettelin tuota. Ensinnäkin skorpioni salaa raha-asiansa olivat ne sitten hyvin tai huonosti. Siksi toisekseen raha itsessään on toissijaista verrattuna siihen mitä sillä on tarkoitus ostaa.

Vaikken itsekään hintaa juuri katso jos jotain haluan, kolmesta jousimiestutustani kaksi törsää kaikkeen mahdolliseen, toinen on aina veloissa oleva pummi ja toinen tekee hämäräbisneksiä rahoittaakseen valtaisat hankintansa. Minä en ole ainakaan veloissa kenellekään eikä ole ainakaan vielä tarvinnut harkita rikollisen uraa. Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: