Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi skorppareita, mitä opin  (Luettu 46870 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #60 : 10.01.2006 09:13:01 »

Ai niin totta se tuttu noususkorppari salaa bisneksensä minulta, olette oikeassa, mutta niin minäkin häneltä eli melko tasoissa ollaan. Mulla vaan on paremmat kontaktit rahamaailmaan hahaa. Mikä häntä ehkä kauriina saattaapi potuttaa. Siirtelinpä juuri rahoja.  angel angel Autan mukavia ihmisiä, ei kaikki ole mukavia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 10.01.2006 10:47:14 »

Ex au skorpparilla oli mielenkiintoinen maailmankuva; Luoja vaan alkaa tiputtaa vaurautta kaikille "näinä aikoina" ja oli kyse ihan konkreettisista rahastoista, jotka ei auenneet, mutta jätti minulle jännän uskon siihen että vauraus on jossain, ja sieltä se sitten on alkanutkin etsiytyä luokseni.

Kokeile visualisointikirjoja, Raha ja elämäntehtävä jne.
 angel smitten
Ja taas jouskari avokätisesti auttamassa (kaikki palautuu Itselle)..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mirjam
Vieras
« Vastaus #62 : 10.01.2006 11:13:33 »

aurinko--------- tv: ilmavapalloinen matkalla jonnekkin

Smiley
Tee jotain mitä eniten haluat ja mikä on tuntunut vähiten 'henkistä kehitystä' tukevalta halun toteutukselta...jotain minkä olet kieltänyt itseltäsi jonkin varjolla... :Smiley

vesimies aurinko

Pst. Jotain tunteisiin ja haluihin liittyvää...ei välttämättä rahaan ja sijoituksiin...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #63 : 10.01.2006 11:23:24 »

Mmmm kielletyt hedelmät ovat erityisen lähellä sydäntäni   smitten

Eihän kiellettyjä hedelmiä olekkaan kuin 'murtamattomassa mielessä' !  Wink
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 10.01.2006 11:28:48 »

Miten niin veskarit tuijottaa omaan napaan?
Minusta ne on henkeviä ja avaramielisimpiä kaikista miehet tai naiset, ei niitä raha kiinnosta mut menestystä siunaantuu ihmisläheisyyden takia.

No rahasta ja suhteesta siihen en tiedä. Se mitä tarkoitan vesimiesten omaan napaan tuijottelulla liittyy enemmän elämäntapaan. Kaikki tuntemani vesimiehet ovat tehneet tasan ja tarkaan siten kuin ovat itse halunneet. Tämän uskallan sanoa yleistyksenä kaikista vesimiehistä! Vesimiehet ovat itsenäisiä oman tien kulkijoita.

Ihmisläheisiä tuntemani vesimiehet ovat olleet minusta lähinnä suhteessa yhteisöön tai tuttavapiiriin eivät yksilöihin. Vesimies on viimekädessä ehdottomasti vain ja ainoastaan vastuussa itselleen ja kulkee omaa polkuaan yksin. Hän ei tarvitse tai halua seurakseen ketään! Hänen rinnallaan voi kulkea, mutta tietyn etäisyyden tai välimatkan vaistoan aina jollain tasolla kuin ilmassa riippumassa.

Tuntemani vesimiehet ovat olleet täysin kyvyttömiä näkemään tekojensa seuraukset muiden näkökulmasta. Ehkä he ajattelevat "yhteistä" hyvää niin laajasti, että yksilöitä ei tule huomioitua. Avarakatseisia vesimiehet ovat kyllä, sydämellisiä kyllä, mutta ystävinä tai sukulaisina viimekädessä tekevät ratkaisut vain omista lähtökohdistaan! Niin ja nämä vesimiestuttuni ovat myös mielestään aina oikeassa ja heillä on asiantuntijalausunto asiasta kuin asiasta.

Kuitenkin aurinko oinaana ja nousu leijonana minun tulisi olla vähintään yhtä riippumaton ja itsekäs, joten voin kääntyä katsomaan vain peiliin ja miettiä miksi tämä Vesimiesten itsekkyys minua riepoo... Ehkäpä olen itse samanlainen ja tiedostan tämän "huonon" ominaisuuteni alitajuisesti heijastaen sen muihin ja siksi kiipeilen seinille kun kohtaan sen vesimiesten elämässä.

Minusta ei ole olemassa "hyviä" tai "huonoja" merkkejä, on vain peilejä ja kaikki mikä todella loukkaa tai raivostuttaa meitä muissa ihmisissä on jotain jota emme ole käsitelleet itse omassa itsessämme. Mutta olen oinas, ehkäpä siksi voin lausua näin vankan mielipiteen, jota pidän itsestään selvänä totuutena. Jos vesimies sanoisi tämän luultavasti ärsyyntyisin 2funny
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 11:33:14 kirjoittanut Faery » tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 10.01.2006 11:32:26 »

No huh, vesimieshän kuulostaa täysin tuntemaltani KAURIILTA. Omat polut ja yhteinen hyvä, ei huomata lähimmäisiä millään (naiset,lapsi).

Mielenkiintoista!

Katsotaan käytännössä sitten, tuli/ilma yhdistelmän kans mutta en jaksa hullaantua enää.  Cheesy Cheesy Cheesy

Hei hei kuule, minun ystäväparini ulkomailla on just vesimies-leijona ja sanovat että se on niitä harvoja toisilleen sopivia vastapooleja!  angel
tallennettu

Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #66 : 10.01.2006 11:36:51 »

No jaa olen naimisissa kauriin kanssa ja en ole kauriiden suhteen saanut samanlaisia kolauksia kuin vesimiesten Cheesy
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #67 : 10.01.2006 11:55:14 »

Tuntemani vesimiehet ovat olleet täysin kyvyttömiä näkemään tekojensa seuraukset muiden näkökulmasta. Ehkä he ajattelevat "yhteistä" hyvää niin laajasti, että yksilöitä ei tule huomioitua. Avarakatseisia vesimiehet ovat kyllä, sydämellisiä kyllä, mutta ystävinä tai sukulaisina viimekädessä tekevät ratkaisut vain omista lähtökohdistaan! Niin ja nämä vesimies tuttuni ovat myös mielestään aina oikeassa ja heillä on asiantuntijalausunto asiasta kuin asiasta.

Tästä tuli mieleeni, koska itse olen kyseisen asian kanssa tahinut vuosia veskarina.  Wink Mielelläänhän me veskarit otettaisi kaikki mukaan tähän muutokseen (omaan sisäiseen muutokseemme), mutta se ei onnistu niin, että yrittää muut saada kokemaan omalla tavallaan, vaan niin, että itsekkäältäkin tuntuvalla tavalla, elää omaa kokemustaan omalla tavallaan. Ja juuri ne tunteet, joita se herättää ja nostaa muissa, tekee sen, että muutos tapahtuu juuri sillä yhteiskunnallisellakin tasolla, joka veskareille on läheinen.  Ja samalla se antaa vapauden muiden kokea sillä omalla tavallaan yksilötasolla. Sillä näin he saavat läpikäydä 'tunteita', joita haluavat kokea. Ulkoisia mitaleita näin ei saa, eikä tunnustusta, mutta ne onkin yhdentekeviä siinä vaiheessa.

Oikeastaan voin sanoa, että väkisinkin olen toiminut ikäni 'veskarin lailla' (höysettynä muilla puolillani), mutta kärsinyt siitä tunnon tuskia ja yrittänyt jopa tukahduttaa sitä, että muut sillä tapaa hyväksyisivät valintani ja tapani elää. (että ulkoiset säännöstöt voisi täyttyä) Sitä kautta olen ohjautunut todella suuriin ja mullistaviin elämän kolhuihin ja tragedioihin, oikein rankalla kädellä. Draamaa vaikka muille jakaa.  Wink Ja sitä kautta olen nyt vasta heräämässä siksi, mikä olen ja tulisi olla nyt.

Uskokaa tai älkää, kun veskari saa elää kuin veskari, ilman 'tuomioita', että on yksilötasolla välinpitämätön, voitte saada kurkistaa, mitä siellä 'pintaviileyden' alla on!  Smiley
Eritoten veskari lasten vanhemmat...ei kannata väkisin ohjata lasta yksilö-nippeli-mielen tason toisten huomioon ottamiseen, sillä se on jo niin selvää veskarille, ettei sitä tarvitse erikseen nihruttaa.
 smitten meni vähän kai ohi otsikon...mutta kun kerran puheeksi tuli... Wink
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 10.01.2006 13:29:27 »

"Mielelläänhän me veskarit otettaisi kaikki mukaan tähän muutokseen (omaan sisäiseen muutokseemme), mutta se ei onnistu niin, että yrittää muut saada kokemaan omalla tavallaan, vaan niin, että itsekkäältäkin tuntuvalla tavalla, elää omaa kokemustaan omalla tavallaan. Ja juuri ne tunteet, joita se herättää ja nostaa muissa, tekee sen, että muutos tapahtuu juuri sillä yhteiskunnallisellakin tasolla, joka veskareille on läheinen.  Ja samalla se antaa vapauden muiden kokea sillä omalla tavallaan yksilötasolla. Sillä näin he saavat läpikäydä 'tunteita', joita haluavat kokea. Ulkoisia mitaleita näin ei saa, eikä tunnustusta, mutta ne onkin yhdentekeviä siinä vaiheessa."

Totta puhut Mirjam. Kyllä ne vesimiesten oppiläksyt ovat tuleet tarpeeseen ja niin kipeää kuin ovat tehneetkin en tässä olisi ilman niitä Smiley Vesimiehiltä olen juuri oppinut, että ihmisiä ei voi muttaa ja jokaisen on kuljettava sitä omaa polkuaan, jonka on valinnut. Sinäpä sen sanoit.
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #69 : 10.01.2006 21:25:04 »

Totta puhut Mirjam. Kyllä ne vesimiesten oppiläksyt ovat tuleet tarpeeseen ja niin kipeää kuin ovat tehneetkin en tässä olisi ilman niitä Smiley Vesimiehiltä olen juuri oppinut, että ihmisiä ei voi muttaa ja jokaisen on kuljettava sitä omaa polkuaan, jonka on valinnut. Sinäpä sen sanoit.

Itsellä ainakin meni niin, että niinkauan kun itse yritin sopetua olemaan 'kuin muut odottaa', olin aina vaatimassa myös samalla muita elämään samoin kuin itse sisälläni kaipasin elää. Kädenvääntöä ja kaikki kärsii.
Sittemmin kun olen alkanut enemmän elää niin, kuin koen omakseni, olen aina vähenevässä määrin vaatimassa muilta samaa. Tosin ei se helppoa ole...katsella kun muut kärsii ja kiertää mutkien kautta... Grin
Mutta tosiaan uskon, että kun itse uskaltaa elää omalla tavallaan, niin vähenee samalla tarve kontroloida ja ohjailla muita. 'Ulkokautta ei palloa voi kullata sisäpuolelta'.
*siinäpä vielä siis työsarkaa*  Wink
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 21:48:32 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #70 : 10.01.2006 21:46:48 »

Lainaus
Vesimies on viimekädessä ehdottomasti vain ja ainoastaan vastuussa itselleen
Lainaus
ystävinä tai sukulaisina viimekädessä tekevät ratkaisut vain omista lähtökohdistaan!
Höh!
No eiköhän tuolla tavalla olisi paras kaikkien elää ja kyllä se joka tapauksessa omaan nilkkaan tuulee kuitenkin, mitä on tullut tehtyä.
Ja en ikinä ala kyllä sukulaisteni mieliksi omia ratkaisujani tekemään, haloo?Huh
Eiköhän kannattaisi jokaisen ihan omaa elämää elää.
Taidan olla tosi veskari ja niin kyllä p*****e aion ollakin.
Eikä nuo kyllä ketkään muutkaan ole omia ratkaisuja tehdessään, sukulaisten mieliksi ruvenneet elämään, ainakaan ketkään järkevät omaa elämäänsä elävät ihmiset.
Erään naisen tunnen joka sieti alkoholisti miestä miehen kuolemaan asti, siis ihan vanhoille päiville ja kesti ja nöyristeli.
Nytpä onkin niin katkera ja kateellinen jopa omalle jälkikasvulleen, heidän menestymisestään...
Että oliskohan kannattanut sitä omaa elämää jo hieman aiemmin alkaa elämään?

police
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #71 : 10.01.2006 21:49:16 »

Lainaus
Mutta olen oinas, ehkäpä siksi voin lausua näin vankan mielipiteen, jota pidän itsestään selvänä totuutena.

Niin, voihan olla, että sinua jurppii, kun et ole onnistunut lannistamaan veskaria talutusnuoraasi! Ei veskarista mitään lapatossua saa....    2funny
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 21:51:09 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #72 : 10.01.2006 21:54:31 »

Moraali, lait, etiikka, käytössäännöt, uskonnot, käskyt, opit, valmiiksi laaditut tanssiaskeleet...
Mitä ne on ihmisen ulkopuolelta tulleina ohjaavina tekoina?....Tekopyhyttä ja pinnallisuutta. Wink
Mutta sisältäohjautuen, ne on kunnoitusta elämää kohtaan!  angel
Siinä välissä, ollaan mitä ollaan. Eikä yritetä olla jotain.

*karrikoi* tai sitten ei....  Wink
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #73 : 10.01.2006 23:41:21 »

Lainaus
Vesimies on viimekädessä ehdottomasti vain ja ainoastaan vastuussa itselleen
Lainaus
ystävinä tai sukulaisina viimekädessä tekevät ratkaisut vain omista lähtökohdistaan!
Höh!
No eiköhän tuolla tavalla olisi paras kaikkien elää ja kyllä se joka tapauksessa omaan nilkkaan tuulee kuitenkin, mitä on tullut tehtyä.
Ja en ikinä ala kyllä sukulaisteni mieliksi omia ratkaisujani tekemään, haloo?Huh
Eiköhän kannattaisi jokaisen ihan omaa elämää elää.
Taidan olla tosi veskari ja niin kyllä p*****e aion ollakin.
Eikä nuo kyllä ketkään muutkaan ole omia ratkaisuja tehdessään, sukulaisten mieliksi ruvenneet elämään, ainakaan ketkään järkevät omaa elämäänsä elävät ihmiset.
Erään naisen tunnen joka sieti alkoholisti miestä miehen kuolemaan asti, siis ihan vanhoille päiville ja kesti ja nöyristeli.
Nytpä onkin niin katkera ja kateellinen jopa omalle jälkikasvulleen, heidän menestymisestään...
Että oliskohan kannattanut sitä omaa elämää jo hieman aiemmin alkaa elämään?

police

No ainakin viestistäsi saa erinomaisen kuvan vesimiesmäisestä asenteesta Cheesy ua näyttää pistävän vihaksi jos edes keskustellaan vapautesi rajoittamisesta  Wink

En kuitenkaan sanonut viestissäni, että kenenkään pitäisi tehdä ratkaisuja minun mielikseni, kuten ilmeisesti Selkälokki asian ymmärsit, vaan tarkoitin sitä, että muut on hyvä ottaa huomioon päätöksiä tehdessä.

En nyt jaksa oman elämäni takaiskuja ruotia tässä julkisella foorumilla. Tyydyn nyt ainoastaan toteamaan, että Selökälokki puhut terveestä itsekkyydestä ja riippumattomuudesta. Olet ehkä itse vesimies, joka on ihmisenä kehittyneempi kuin nämä henkilöt joista puhun.

Voi jopa olla, että puhun vesimiehistä joiden sikamaisuus ei liity heidän aurinkomerkkiinsä mitenkään. Ehkäpä minulla on vain ollut huono tuuri ja olen törmännyt todella itsekkäsisiin ihmisiin, jotka sattumalta ovat olleet vesimiehiä.

Terve itsekkyys on siis mielestäni oppimisen arvoista mutta sairaalloinen omaan napaan tuijottelu kyllä ottaa minua aivoon yhä edelleen. Voisin jopa sanoa, ttä se hatuttaa olipa kyseessä vesimies tai vaikkapa rapu (tämä siksi etten tunne ainuttakaan rapua) osaksi se ärsyttää koska pyrin itse aina huomioimaan muut ja minun pitäisi oppia ei-sanan käyttöä ja osaksi siksi että se ei ole hyvää käytöstä...

Varmasti vesimiehissä on itsekkäämpiä ja epäitsekkäämpiä ihmisiä, kuten kaikissa merkeissä. En siis tarkoittanut viestiäni niinkään hyökkäykseksi kaikkia palstan vesimiehiä kohtaan kuin esimerkiksi siitä, että joku saa kakkaa niskaan skorpionien puolelta joku vesimiehiltä.

Näitä yleistyksiähän on helppo tehdä. Olenkin kaikissa viesteissäni yrittänyt korostaa sitä, että jokaisessa merkissä on hyvät ja huonot puolensa. Niin jousimiehissä, skorpioneissa, oinaissa kuin vesimiehissäkin.
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #74 : 11.01.2006 08:14:36 »

Lainaus
No ainakin viestistäsi saa erinomaisen kuvan vesimiesmäisestä asenteesta  ua näyttää pistävän vihaksi jos edes keskustellaan vapautesi rajoittamisesta 

No, en kyllä ajatellut, että millään tavalla voisit minun vapautta rajoittaa,
mutta miulla nyt vaan oli asiasta yhtä vahva mielipide kuin itselläsikin.
Olen tottunut oinaitten kanssa vahvaan keskusteluun, ja uskon, että jos toinen vastapuoli antaa vahvan mielipiteen, niin hän kestää sellaisen myös ottaa vastaan...Tai ainakin tuntuisi loogiselta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: