Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oho: Kaikki tärkeät mieheni kaksosia  (Luettu 8034 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.11.2007 22:25:24 »

Koin viime kesänä hämmästyksen hetken, kun tajusin, että kaikki elämäni tärkeät miehet ovat olleet kaksosia.

Jopa kolme entistä hellua ja tämä nykyinen kovasti rakastettu poikaystävä. Ja syntyneetkin parin viikon ajanjaksolla, toukokuun ja kesäkuun vaihteessa, vaikka eri vuosina.

Ihmettelenkin tässä, miten kummassa niitä on juuri siihen aikaan vuodesta syntyneitä kaksosia piisannut??

Sain tietää poikaystäväni syntymäpäivän vasta sen jälkeen, kun olimme jo alkaneet seurustella. Mutta kaksosmagneettini toimi jälleen. Vaikuttaisi siltä, että kaksonen se minulle olla pitää. Onnea on riittänyt ja toivottavasti riittää jatkossakin. Tätä kannatti odottaa.

Vastaavia kokemuksia? Smiley
tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 04.12.2007 21:56:42 »

Wau. Sillä täytyy olla jotain tekemistä sen kanssa. En ollut koskaan ajatellut, että minulla olisi jotain kaksosmagnetismia, kunnes tapasin nykyisen mieheni ja tajusin. Nauroin ääneen kun kuulin hänen syntymäpäivänsä. Smiley Mies ei ole erityisen innostunut astrologiasta, joten hän nauroi myös. Mutta ei se mitään.

Jaahas, minä en osaakaan katsoa niitä onnenpisteitä. Mutta jos haluat, katso pois, oon syntynyt 16.08.1981 10:55 Kajaanissa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2009 21:35:49 »

itselleni ei kukaan kaksosmies ole ollut tärkeä - paitsi eräs pomo! no odotellaan työkuvioissa lisää mielenkiintoisia merkkejä. ihme että edes kysyin ne tähtimerkit siellä - heitä kiinnosti enemmän automerkit - jännä kokemus. oinaskin oli silloin kuviossa.

rapu/kalatkombinaattia kokeiltu tiiminä, ei ei..

leijonanainen/leijonamies ok..

kaksosmiehen / jouskarinaisen välillä voi olla ainakin räiskyvää kommunikointia mutta arvomaailma tuntuu olevan aika erilainen, kaksonen tuntuu parin esimerkin mukaan joko pinnalliselta tai flirtiltä tai molemmilta. vastapoolit kuitenkin pystyvät toimimaan.
.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 21:37:38 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2009 14:25:08 »

kaksosmiehen / jouskarinaisen välillä voi olla ainakin räiskyvää kommunikointia mutta arvomaailma tuntuu olevan aika erilainen, kaksonen tuntuu parin esimerkin mukaan joko pinnalliselta tai flirtiltä tai molemmilta. vastapoolit kuitenkin pystyvät toimimaan.
.

Heh, näin kyllä on Cheesy Exä oli tuplakaksonen, vetovoima oli alussa ihan käsinkosketeltavissa, mutta loppupeleissä olimme liian erilaisia ja elämänpolkumme erosivat toisistaan ratkaisevassa mielessä. Ja se erilaisuus johti teiden eroamiseen, viimeinen vuosi oli ihan pelkkää riitelyä ja yhtä helvettiä Cry

Kaksoset ovat kyllä flirttejä, olen huomannut! Cheesy  Mutta pidempää suhdetta ajatellen kaksosmies on liian tuuliviiri ja pinnallinen (exä oli pinnallisuuden perikuva). Syvällisempi suhde on enempi mun makuun, Kaksonen sopii enempi bilekaveriksi ainakin mulle Smiley  Nyxä on siis Vaaka, Nousu-Neitsyt, vahvaa Skorpionia taustalla ja tätä herraa ei voi pinnalliseksi sanoa. Vähän salamyhkäinen ja vaikeasti selkoa otettava ajoittain Smiley

Mutta se on muuten jännä, kuinka Kaksosten ja Jouskareiden välillä tuntuu olevan jännitettä enemmän kuin Las Vegasin korkeajännitelinjoissa, enemmän kuin muiden polaarimerkkien välillä tuntuu olevan..

Mutta mulla myös on ilmamerkin edustajat niitä, jotka voimakkaimmin herättävät mielenkiinnon. Ihastusten joukossa on useampi Vesimies (tosin jääneet pelkiksi ihastumisiksi, ei sen kummempaa), exä oli Kaksonen ja nyxä siis Vaaka. Ovelaa Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.06.2009 15:19:18 »

KissaKuu, pikainen vilkaisu karttaasi ei selittänyt Kaksosmagnetismiasi millään lailla. Onko lapsuudenperheessäsi/suvussasi paljon Kaksosia tai muuten kaksosmaisia ihmisiä? Monesti tämä magnetismi on selitetettävissä eräänlaisen leimaantumisen kautta.

mc82, Kaksosen ja Jousimiehen välillä voi todellakin olla aivan erityislaatuista kemiaa, eikä aina hyvällä tavalla. Näin Kaksosen näkökulmasta Jousimiehessä on hyvää sellainen rempseys, humoristisuus, optimistisuus, tiedostavuus ja seikkailunhalu, mutta negatiivista on tekopyhyys, hyökkäävyys, mielipiteiden jyrkkyys (eikä mielipiteitä ole perustettu tiedolle vaan pikemminkin luulolle), menevyys (ei koskaan kotona!), saarnaaminen, tärkeily ja tietynlainen kylmyys, vaikka ensialkuun Jouskari saattaisi lämpimältä vaikuttaakin.

Tuo negatiivinen litania koskee lähinnä hieman kierotuneita tapauksia, en nyt halua koko palstan Jousimiehiä kimppuuni saarnaamaan..  :Smiley Mutta näin Kaksosena voin kyllä sanoa, että juuri nuo edellä mainitut ominaisuudet ovat nostattaneet niskavilloja pystyyn.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 03.06.2009 15:33:37 »

Lilli vei sanat suustani kirjoituksellaan. Smiley

Tosin humorististisuudestaan huolimatta,
Jouskarit ovat mielestäni loppuviimein varsin tosikkoja
ja niiden huumori on jäykkää, jopa teennäistä
-ainakin minun tuntemillani Jouskareilla.

Ja koska en myöskään halua saitin Jouskareita, -myöskään kieroutuneita- kimppuuni, eikä kenenkään tarvitse ottaa Sepolta suihin,
että saa jäädä saitille kirjoittelemaan,
niin kritisoin varmuuden vuoksi Kaksosiakin. :Smiley

Meillä Kaksosilla on ihmeellinen kyky ihastuttaa ja vihastuttaa
-joskus molempia yht'aikaa. Tongue

Johtuen kai, että Kaksonen omaa joka ainoassa puolessa(an)
ne kolikon molemmat puolet niin selkeästi
-jopa avoimuus/salaperäisyys-puolessaan-
ja käyttää niitä tilanteesta riippuen miten vain,
joka puhuttaa, saa asioiden eri puolet näkyville,
mutta joka taas saattaa muista ihmisistä olla kaksinaamaisuutta,
jos ne ensin ovat nähneet sen toisen puolen, sen jälkeen sen vastakkaisen.

Tämä Kaksosen kaksinaamaisuus elää vain sen toisen ihmisen silmissä;
Hän tod.näk. ei omaa (vielä) älyllistä/henkistä kykyä
nähdä Kaksosen molemmat (kaikki) puolet saman arvoisina. Wink Tongue
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 15:40:27 kirjoittanut Sasha » tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.2009 15:53:27 »

Aika jännä kuvio sinulla, KissaKuu ! En ole mitenkään perehtynyt karmiseen astrologiaan , tai edes välttämättä siihen usko, mutta en sulkisi ollenkaan pois sitä, vaihtoehtoa, että sinulla on jonkinlainen karma kaksosmiesten suhteen. Minulla ainakin on, selkeämmin kuin oikeastaan minkään muun merkin edustajien kanssa.  Tehtävänäni tuntuu olevan olla miespuolisille kaksosille jonkinlainen isosiskohahmo, henkinen ja emotionaalinen opettaja ja tuki. Toimii aivan konkreettisestikin, sillä sekä biologinen pikkuveljeni että muutamaa vuotta nuorempi serkkuni, jonka kanssa olin poikkeuksellisen läheinen hänen ensimmäisinä vuosinaan, ovat kaksosia.

Myöhemminkin olen tullut aivan loistavasti juttuun tapaamieni kaksosmiesten kanssa. Mutta: Vaikka minulla onkin sekä  mars että  venus 3., kommunikaation huoneessa, ja noin niinkuin yleisesti ottaen miehet, jotka osaavat ilmaista itseään vetoavat minuun, jostain syystä nimenomaan kaksosten kanssa jutut ovat aina pysyneet platoonisina. Jos jotain seksuaalista jännitettä onkin ollut, niin juttu on aina jäänyt sellaisen pikkuisen flirtin tasolle, josta kummallekin on jäänyt vain hyvä mieli. Muiden ilmamerkkien miesten kanssa on tupannut käymään niin, että tunteet eivät ole olleet tasapainossa, jompi kumpi on ihastunut toiseen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 07.12.2009 10:01:11 »

vain kaksosmies, ulkomaalainen piristää! koska ne haluaa puhua koko ajan, viihdettä piisaa! ja kutsuja. puhuu kuitenkin asiaa, vaikka menee vähän overiksi.. silti parempi kuin saamaton rapu. tai jopa oinas.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 07.12.2009 11:36:10 »

Elämässäni ei tiedettävästi vaikuta kaksosmiehet, ehkä lillun itse niin tönkkökaksosliemessä, että liika olisi jo liikaa. Grin

Tunnen kuitenkin muutaman  kaksoset miehen vuosien takaa työkuvioista.

Säkenöivää seuraa. Aivan loistavaa tilannetajua, heittäytymistä ja se huumori.. smitten

Kaksosmiehet ovat epäilemättä flirttejä, mutta harvoin tarkoittavat mitään tuolla flirtillään. Se on kuin elämäntapa eikä siihen sisälly mitään sen vakavampaa. Elämä on kait kevyempää niin. Harvoinpa olivat naama näkkärillä kaksoset.

Kun tiukka paikka tuli, oli kaksosmiehet juuri niitä jotka lohkaisivat jotain yllättävää ja sarkastisen nerokasta tilanteesta ja saivat omalla asenteellaan muutkin rentoutumaan.
Kaikki kauriit eivät toki ymmärtäneet ollenkaan ja leijonia ärsytti kun joku muu olikin parrasvaloissa, muuten kaksoset nauttivat kaikkien suosiosta.

Kaksosten tyttöystävät toki tunsivat aivan toisenlaisen puolen miehistään... Eikä aina niin imartelevankaan. Vastuuttomuus tietyissä asioissa sekä puhumattomuus(!) tuottivat eniten vaikeuksia näiden kaksosmiesten parisuhteisiin.
Pinnallisen kuvan heistä saattoi kepeydessään tosiaan saada, mutta seurustelukumppanit kertoivat miesten olevan erittäin herkkiä ja tunteellisia.. Shocked

No joo, ehkä aiheen vierestä, mutta pakko mainita että etenkin työyhteisössä kaksoset ovat korvaamattomia positiivisen asenteensa ja kepeytensä ansiosta. Kiss
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 07.12.2009 13:22:45 »

jep, ei suhteeseen; mutta eikö ole hassua miten  oinas mies piristi kun  kauris mies hankala; ja  kaksoset mies kun esim  rapu mies hieman hankala; ketä näitä nyt ottaa todesta muutenkaan.  Wink > lapsia tuossa porukassa siunaantunut 3 miehelle-

oinas-kauris on kai aika kunnianhimoisia ja rahakuvio; kaksosilla ja ravuilla sellaista.. huolettomuutta tai ihan eri kamaa.. kuitenkin kun vertaa. hmm. kaikilla siis oma tehtävänsä kun ilmestyvät. kyllä kaksonenkin voi tehdä paljonkin duunia, mutta on liikkuvainen, enempi kuin rapu.. päättelenkö tuosta että väärät merkit edelleen tielläni kun oikeammat olisi kiinnostuneet, ja silti ei nekään sovellu  knuppel2  laugh

kaksonen saa tuntemaan itsensä viehättäväksi, mies siis, nainen yleensä vaikea.

jousimies  kaksoset polarity.

puhuin aikanaan yhdelle  leijona miehelle vähän liikaa;  kaksoset mies tykkää avautua ja puhua mistä vaan. itsellä  merkurius 2
« Viimeksi muokattu: 07.12.2009 14:48:47 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #10 : 07.12.2009 14:56:23 »

Mua taas ei kaksoset sytytä pätkääkään- siis SIINÄ mieles.  Parikin kaksosmiestä on ollu tyrkyllä, mutta ei vaan sytytä, ei.

Sen sijaan oon jonkinasteisella kauhulla todennut, että neitsyt-miehet ei anna mun mielelle rauhaa.  Ex on neitsyt- no, seksi oli hyvää mutta ei sitten juuri mikään muu.  Parikin neitsyttä on ollu kuviois, ja oon ihastunu korviani myöten.  Nyt järkytyksekseni totesin, että yks mies, joka on koittanu vikitellä meikäläistä, mutta jolle en oo lämmenny SIINÄ mieles- kaverina kyllä ok- on kans neitsyt, helekatti!

Pistänkö säkin päähän jossa lukee: ei neitsyitä, kiitos!

Mulla siis  aurinko jousimies ja  askendentti kaurismars on kans  jousimies, eikös se naisella meinaa vähä niinku miesihannetta?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 07.12.2009 17:42:22 »

kaksosmies kirjoittelee privana samaa kamaa kuin Sasha konsanaan, peileistä sun muusta! miten jouduin tähän, heh! mutta onhan se heterolle "kiinnostavampaa" kuin naisten jutut  laugh Grin
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 11.12.2009 12:38:53 »

Ei kaksosmiestä minulle kiitos  Grin
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 12.12.2009 10:46:28 »

Aa, Sasha omaat varsin hyvän merkin. Minä en ole koskaan edes tietoisesti tavannut kaksosmiehiä, mutta kuullostaa varsin tutulta meiningiltä. Kaksosissa on todellakin aina kaksi puolta, tosin minussa on jostain syystä nykyisin kolme puolta.

Niin ehkä toisten silmissä me kaksoset vaikutamme flirteiltä ja ehkä joskus sitä jopa olemme. Myönnetään, joskus vain on kiva häkellyttää ihmisiä vaikka nykyään pyrin toimimaan asiallisesti.

Siihen en aina nuorempana kyennyt. Muistan yhdenkin kerran, kun aikoinaan hieman innostuin liikaa ja flirttasin todenteolla ja kun sitten tuo mies kiinnostui minusta melkoisesti ja luuli jo saavansa vaikka mitä niin ilmoitin, että kuule, minulla on jo viisi miestä (se oli totta, jos kaikki karvaisetkin lasketaan, mutta en minä sitä hänelle kertonut), en jaksa enää kuudetta. Oli kiva tavata, mutta nyt täytyy mennä. Okei, minä olin melkoisen ilkeä, ehkä sen takia en enää viinaa juuri juokaan. Se voi saada kaksosen toimimaan melko arvaamattomasti.

Mutta kaksosissa vaikuttaa todella paljon myös nousumerkki, mutta kai se kaikissa vaikuttaa. Minä tunnistan ravun itsessäni todella selkeästi ja vuosia myöten sen vaikutus itsessäni vain korostuu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: