Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristallipalloista...  (Luettu 13981 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 28.11.2007 17:55:05 »

Onko täällä ihmisiä joilla on oma kristallipallo?Ottaisin mielelläni kokemuksia ja kertomuksia yms... vastaan. smitten Itse olen jo pidemmän aikaa miettinyt kristallipallon hankintaa... myös omat kortit olen ajatellut ostaa,mutta en enää tiedäkään että minkälaiset olis ne kaikken parhaat.ja riimut kiinnostais myös tosi paljon.Mutta siis jos pysytään aiheessa niin niin,se kristallipallo olisi ensimmäisenä hankinta listalla.mietityttää vaan vähäsen että onko ne ihan huuhaata. Huh Haluaisin vahvistaa omaa "selvännäkö" taitoani.(jos sellaisesta voidaan edes puhua mun kohdalla... uglystupid2)Olen mm.aavistanut hoitohevoseni kuoleman etukäteen,vaikka mitään merkkejä siihen suuntaan ei ollut ja sen kuolema tuli kaikille yllätyksenä.Tiesin myös etukäteen että entisen bestikseni vanhemmat eroavat,siitäkään ei mitään "merkkejä",sen vaan tunsi sisällään ja sitten kun kaveri sen uutisen mulle kertoi niin ei tullut minään yllätyksenä.ja monia muita samanlaisia tapahtumia ollut vuosien varrella (ihan kuin olisin jo vanhakin Grin) että tiedän etukäteen jonkun asian ja niin myös tapahtuu.Olisi siksi mielenkiintoista alkaa "vahvistamaan" sitä.Kristallipallon hankin varmaan jokatapauksessa,edes koristeeksi jos ei muuta. Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2007 23:26:33 »

Minulla ei kristallipallosta ole kokemusta, mutta jos se kutsuu eniten sinua, silloin se on sinulle sopivin katsantoväline sekä selvänäköisyyden harjoittelu väline.

Selvänäköisyyyshän ei loppupelissä ole muuta kuin oikeille energiataajuuksille virittäytymistä Smiley Riimu- tai tarotkorttimerkillä ei ole minusta mitään väliä, ei myöskään tulkintakirjalla, jos sellaista käyttää. Jokainen ottaa sen välineen, joka tuntuu itsestä hyvälle, johon muodostuu helposti ns. yhteistyöside. Jokaisessa tarotpakassakin on omanlaisensa värähtely samoin tulkintakirjoista, jotka johtuvat tarotkorttien erilaisista kuvituksista (jokainen piirros värähtelee omalla yksilöllisellä taajuudelleen) sekä tulkintakirjan kirjoittajan tyylistä. Huomaat varmaan täälläkin, miten eri käyttäjien kirjoituksista tulee erilaiset fiilikset, kun luet niitä. Ne ovat meidän energiajälkiämme, joista jokainen voi yrittää mielessään muodostaa kuvan siitä millaisia henkilöitä me olemme.

Sekin on eräänlaista selvänäköisyyttä. Energiatajuuksille virittäytymistä.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2007 11:33:14 »

kiitos AthaMaarit. smitten

Tilasin tänään sen Kristallipallon ainakin,en tiedä,mutta se vaan tuntuu niin omalta jutulta.Kortit vois yrittää saada joululahjaksi. angel
« Viimeksi muokattu: 29.11.2007 12:07:32 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2007 17:43:32 »

Heippa!!!

Minulla on kristallipallo jonka tilasin aikaa sitten harmoniahuoneen sivuilta. Se on kyllä aika "kämänen". Vain muutaman sentin halkaisijaltaan. Siis hieman isompi kuin superpallo taikka marmorikuula.
Olen himoillut pidemmän aikaa unio mystican sivuilta sellaista ihanaa isoa kristallipalloa. Mutta kun niiden hinnat pyörii 50-200€ tietämillä ja näin köyhällä opiskelijalla ei ole oikein varaa. Mutta ehkäpä vielä joskus miulla on tuollanen 200€ arvonen kristallipallo.

http://www.uniomystica.fi/

Haluaisin sen kristallipallo listan viimeisen pallon, IHANA!!!
Tosin hieno on se ametistipallokin, mutta aivan liian pieni!!

-Jinx
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4 : 29.11.2007 17:55:29 »

laitoin sulle yksityisviestin Jinx. angel

ihania nuo pallot tuossa antamassasi linkissä... liian kallis todellakin se isoin. :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #5 : 29.11.2007 18:00:56 »

En malttanut olla laittamatta vielä tätä:

Kristallipallon käyttö:

Asiantuntiat suosittelevat noin 10cm läpimittaista berylli -tai kvartsikristallia. Lasipalloakin voi käyttää, mutta siinä ei saa ollamitään häiritseviä epätasaisuuksia tai kuplia. Kenenkään muun kuin sinun itsesi ei pitäisi käsitellä sinun kristallipalloasi. Pese pallo vedellä ja etikalla,
kiillota se samettiliinalla tai säämiskällä ja pidä se peitettynä kun et käytä sitä. Varjele palloa liialta kylmyydeltä ja kuumuudelta äläkä anna auringonvalon langeta suoraan siihen, sillä sen sanotaan pilaavan kristallin herkkyyden. Kuunvaloa pidetään suotuisana. Istu huoneessa jonka ikkunat ovat pohjoiseen päin. Valoa pitäisi olla juuri ja juuri sen verran että pystyy lukemaan. Korkeintaan kaksi henkilöä saa olla sinun lisäksesi huoneessa. Heidän on istuttava aivan hiljaa käsivarren pituuden päässä sinusta. Pitele kristallipalloa käsissäsi tai aseta se pienelle jalustalle pöydälle. Musta tausta - liina pöydällä ja verho pallon takana- auttaa keskittynmään ja tuo kuvajaiset paremmin esiin. (Halutessasi voit käyttää perinteistä pöytää mystisine nimikehineen.) Istu hiljaa, tyhjennä mielesi ajatuksista ja tuijota kristallipalloa. Kristallipallon  pitäisi muuttua ensin sävyltään maitomaiseksi ja sitten väristä toiseen siirtyen mustaksi. Lopulta mustuus väistyy ja kuvat tulevat esiin. Saatat nähdä symbolisia hahmoja ja värillisiä pilviä, jotka sinun on tulkittava. Voit myös nähdä elokuvamaisesti liikkuvia kuvia. Silloin sinun on kerrottava mitä näet. Älä hermostu vaikka et aluksi näkisi kristallipallosta yhtään mitään. Sanotaan että kristallipallosta ennustaminen onnistuu helposti vain yhdelle ihmiselle kahdestakymmenestä. Tuollainen yksilö on psyykkisesti erityisen herkkä ja vastaanottavainen sekä erityisen keskittymiskykyinen. Toiset tarvitsevat harjoitusta ja sinnikkyyttä piilevien kykyjensä kehittämiseksi. Muista että kristallipallosta ennustamista voi harjoitella hyvin yksinkertaisin välinein. Peili tai lasi vettäkin riittää.

(Symbolit yms. ovat hyvin tulkinnan varaisia, samoin metodit kuinka käytät palloa. Tässä on vain esimerkkejä:)

PILVET KRISTALLIPALLOSSA:
Valkoiset Onnea.
Mustat Epäonnea
Violetit, vihreät tai siniset Iloa.
Punaiset, oranssit tai keltaiset Vaaroja, hankaluuksia.
Nousevat pilvet Myöntävä vastaus kysymykseen.
Laskevat pilvet Kieltävä vastaus kysymykseen.
Oikealle siirtyvät Henkiä läsnä.
Vasemmalle siirtyvät Henget ovat poistuneet.

SYMBOLIT KRISTALLIPALLOSSA:
Ankkuri Turvallisuutta, toivoa.
Hedelmät Lapsia.
Kovakuoriainen Pitkä elämä.
Kruunu Kunniaa, velvollisuuksia.
Käärme Terveyttä, tietoa, kiusauksia.
Lintu Jokin viesti.
Lumme Luovuutta.
Lävistetty sydän Kärsimystä.
Maapallo Matkoja.
Majakka Vaaroja edessä, mutta myös toivoa.
Miekat Riita.
Naamio Petoksia, murhetta.
Pääkallo Kuolema, viisautta.
Sammakko Hedelmällisyytä, jotain suotuisaa mutta piilevää.
Silmä Onnea, kaukokatseisuutta, mutta voi merkitä myös pahuutta.
Tähti Menestystä, mutta ole varovainen.
Vaaka Oikeutta, tasapuolisuutta - tai jotain aivan päinvastaista.

TAPAHTUMAT KRISTALLIPALLOSSA
Tapahtumat pallon etuosassa liittyvät nykyisyyteen tai lähitulevaisuuteen.
Tapahtumat pallon takaosassa liittyvät kaukaiseen menneisyyteen tai etäiseen lähitulevaisuuteen.
Vasemmanpuoleiset tapahtumat ovat todellisia.
Oikeanpuoleiset tapahtumat ovat symbolisia.

HENKINEN ASENNOITUMINEN
Valitsita minkä tahansa heijastavasta pinnasta ennustamisen välineen -kristallipallon, peilin tai vesiastian-
on tärkeätä asennoitua tapahtumaan henkisesti oikein. Entisaikoina ennustajat valmistautuivat ennustukseen
monimutkaisin rituaalein. Siten he loivat suotuisan sisäisen tyyneyden ja tasapainon ilmapiirin.
Sinun omat rituaalisi kehittyvät vähitellen ajan mittaan -saatat esimerkiksi havaita, että jonkinlainen mietiskely auttaa
sinua tyhjentämään mielesi ajatuksista ennen ennustusta.




Lähde: Diagram -visual Information Limited 1991
tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2007 20:12:06 »

SuurKiitos Jinx!! smitten

tuosta oli paljon apua ja kopioin nuo tekstit itselleni. Smiley
nyt vain odottelen kristallipallon saapumista ja harjoittelen sitten sen käyttöä... tekee ihan hyvää munkin yrittää edes jonkun asian avulla opetella keskittymään. Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 30.11.2007 00:13:20 »

Ja sitten, kun Kengururotta opit keskittymään ja löydät sen yhteyden Korkeimpiin ja Itseesi, joka siis keskustelee kristallipallon välityksellä kanssasi, pystyt olemaan yhteydessä Korkeimpiin/Itseen ilman ihmeempiä keskittymisiä! coolsmiley Itse pystyn ainakin pyytäessäni vastauksia korteilla Korkeimmilta tekemään vaikka kolmea muuta asiaa siinä samalla ja kuuntelemaan jotain ihan härömusiikkia, eikä mikään noista häiritse minua niin, etten voisi keskittyä kortteihin. Mitään alkuvalmisteluja ei tarvita, ainoastaan pyyntö, että Korkeimmat välittäisivät vastauksensa minun välityksellä korttien ym. katsantovälineiden kautta kysyjille, sekä katsantovälineiden siunaus.

Jokainen tietenkin tekee tavallaan ja uskon, että sie pääset aika äkkiä jyvälle siitä, mikä on sinun taktiikkasi työskennellä Korkeimpien kanssa! Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2007 11:34:08 »

Ahaa... erittäin mielenkiintoista. angel  sehän on hienoa jos ei joka kerta sitten tartte niin kovasti keskittyä,ja ihan järkevääkin nyt kun ajattelee,että kun kerran on saanut sen yhteyden niin seuraavilla kerroilla sen saa helpommin.
 smitten Mun pitää jaksaa jouluun asti odottaa vaikka pallo tulisikin sitä ennen,annan sen sitten itselleni joululahjaksi. Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #9 : 30.11.2007 18:14:18 »

Minulla on kristallipallo jonka tilasin aikaa sitten harmoniahuoneen sivuilta. Se on kyllä aika "kämänen". Vain muutaman sentin halkaisijaltaan. Siis hieman isompi kuin superpallo taikka marmorikuula.


... Grin vai kämänen, hah-hah... Jinx kylläpä hauskasti veistelit... 2funny Tämä oli päivän piristys hah-hah.. 2funny

Sininen Kettu
tallennettu

Sininen kosminen kotka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #10 : 04.12.2007 11:47:30 »

Arvatkaa vaan paljonko mä oon aiheuttanut naurua muille ihmisille,sanomalla että hankin kristallipallon... Mua pidetään heti jonain noitana. 2funny Mutta pääasia että itse uskon siihen,ei muiden mielipiteillä niin väliä.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #11 : 04.12.2007 19:52:57 »

Arvatkaa vaan paljonko mä oon aiheuttanut naurua muille ihmisille,sanomalla että hankin kristallipallon... Mua pidetään heti jonain noitana. 2funny Mutta pääasia että itse uskon siihen,ei muiden mielipiteillä niin väliä.

Uskon hyvin sua....ihan samoja kokemuksia on itsellänikin lähipiiristä ... ja osaan kyllä nauraa itsellenikin näissä mystisissä asioissa laugh ... vaikka on niissä kyllä väliin vinhasti perääkin coolsmiley
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: