Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimia!  (Luettu 3797 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 28.11.2007 20:17:41 »

Hei taas kaikille pitkästä aikaa! Olen ollut poissa kuvioista jo muutaman kuukauden...
Ei vaan ole jaksanut Undecided Nyt olisin pyytänyt apua ja voimia itselleni kun tuntuu että ei taas jaksa millää!!! olen ollu viime kuukaudet todella väsynyt ja lapseni kanssa menee päreet joka päivä Sad Sad missä vika? olisin kiitollinen jos saisin joltain vähän lisää voimia ja parannusta perhe-elämääni. kiitos.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2007 22:21:18 »

Siirsin ketjun tänne puolelle, täällä se tavoittaa myös sellaiset lukijat, joilla on varmasti osansa annettavana avuksesi, mutta jotka eivät kuitenkaan seuraile Henkimaailman puolen ketjuja Smiley
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.2007 01:32:30 »

Joo, päreet palaa täälläkin, vaikka lapset on aivan herran enkeleitä. Yritän nyt vain elää tämänkin vaiheen läpi aiheuttamatta mitään vakavia arpia lapsiparoille. Kyllä lapset enkin ymmärtää, että ei jaksa. Ei kannata fuulaa, vaan sanoo vaan rehellisesti, että vihastuu helposti esim. sen takia, että ei nyt ole aivan onnellinen. Jos asiasta ei puhu lasten kanssa, niin lapset alkaa helposti kuvitella, että heissä on joku vika.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 18.12.2007 12:02:47 »

Pitää muistaa myös lasten hyvät puolet, itse eilen katselin videota ratsastusreissuista ja voi miten oli suloinen, tai huvilalla tai synttäreitä. Apuahan saa jos lapsi on tosi hankala. Saatko lasta harrastuksiin tai kavereille ?? Pyydä voimia..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: