Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko tässä eväitä mihinkään?  (Luettu 3787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« : 29.11.2007 21:07:16 »

Hiphei, mc on lähtenyt sen ihanan vaaka -miehen kelkkaan, josta jo kerroinkin että on kiinnostanut jo iät ja ajat. Kesäinen ero on nyt historiaa ja nyt on suunta kohti uutta suhdetta ja elämää smitten  Mietin vain, että ovatko tähtikuviot miten suosiollisia, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että homma sujuu niiiiiiin hyvin niin henkisellä, tunteellisella kuin fyysiselläkin puolella.. Mutta tässä tietoja smiley6600

aurinko minä jousimies , mies vaaka
 kuu minä  leijona , mies  vesimies
 merkurius minä jousimies , mies skorpioni
 venus minä jousimies , mies vaaka
 mars minä kauris , mies neitsyt
 askendentti minä kauris , mies neitsyt

Vähän pisti mietityttämään tuo kuiden oppositio.. Undecided Ja toinen homma on se, että myös keskitaivas on meillä oppositiossa - onko nuo hommat mitenkään korjattavissa? Muuten meno tuntuu kyllä hyvältä, tunteita riittää ja samalla myös omaa tilaa, mikä on näin jouskarina ihan elintärkeä asia suhteessa Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2007 10:33:52 »

No kaikkihan nuo näkyi toimivan, jos nyt ei skorppari ja joukkari.. itse en jaksa enää analysoida, ei se siitä muutu että on vetoa erään kanssa. Itsetuntemusta jos jotain opettaa suhde.

Mitä se auttaa että jos astrologia lupaa jotain? Minulle starmatch lupasi kaikkea ihmeellistä skorpparimiehen kanssa, ja vuodessa tyssäsi. Tässä suhteessa s-match näkee ongelmia, ja koko ajan vaan syvenee tunne ja sielunyhteys. Oli au ja kuu mitä oli.

On muitakin asioita kuin astrologia, esim sielunsopimus.

Mitä haluat?
« Viimeksi muokattu: 30.11.2007 15:05:49 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.12.2007 20:08:35 »

Mainitsemasi oppositiot eivät ole vaarallisia. Muuta ei tuosta osaa sanoa,koska koko kartan sanoma on otettava huomioon -aspektit ja keskipisteet. 40 vuoden kokemus on opettanut minua,että erot näkyy aina kartalta ja tietenkin rakkaus. Ero voi tulla myös positiivisessa mielessä. Muista myös, että monet harrastajat tutkivat kyllä planeettoja,mutta eivät kuitenkaan itsekkään usko,että sieltä todellakin voidaan saada esiin enemmän kuin uskoisi. Kokemus kyllä kouluttaa. Rakkauskin on kukkia ja kyyneleitä, aivan kuin muukin elämä. Tähdet kyllä kertovat,mutta sinä olet se joka päätät.

Hyvää joulua sinulle

Pentti Tuononen

http://www.cosmobiology.se/

smitten venus jupiter
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.12.2007 00:51:37 »

Nimenomaan tuo Kuiden oppositio saa teidät vetämään toisianne kohti! Se on hyvä aspekti.

Ainoa mitä minä mietin, on nuo merkuriukset....avarakatseinen/-mielinen jousimies ja mustavalkoinen, tuomitsevainen, myös ajatuksiaan peittelevä skorpioni.

Mutta noin muuten kaikki sopii tosi hyvin kyllä!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: