Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot kortit ja henkilökohtaisen korttien laskeminen  (Luettu 8594 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« : 06.12.2007 02:21:53 »

Iltaa foorumilaiset!
Lueskelin tässä  Tarot sielun peili kirjaa ja löysin sen takaosasta laskentaohjeet henkilökohtaisiin kortteihin.Ohjeissa kerrotaan persoonallisuuskortin,sielunkortin ja joka vuosi vaihtuvan kasvunkortin laskemisohjeet.Minua arveluttaa tuossa  kasvunkortin laskemisessa eräs  asia.Ohjeissa sanotaan näin:

"kasvunkortin laskeminen
1.Laske yhteen syntymäpäiväsi päivämäärä ja kuukausi sekä viimeisen syntymäpäiväsi vuosiluku(esim.23+7+1988=2018,kirjassa ollut esimerkki)
2.Laske yhteen saamasi summan luvut 2+0+1+8=11.Kasvunkorttisi vuodelle 1988 onXI.Huomaa:Jos summa on suurempi kuin 22, laske luvut yhteen vielä kertaalleen."

Siis laskenko tuohon vuoden 2007 olleet synttärit vai 2006 vuoden?Vai ajattelenko tämän jutun jotenkin hassusti?Ainakin itselleni tulee persoonallisuus ja sielunkortin kohdalle kumpaakin numero 8 eli tasapaino ja jos nyt ymmärsin tuon  laskuohjeen oikein niin vuonna 2007 kasvunkortti on 11 eli intohimo?!jelppiä pliis!!   
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2007 03:13:00 »

Sinun kasvukorttisi vaihtuu aina syntymäpäiväsi aikaan. Esimerkiksi minun tämän vuoden kasvukortti on ollut 17 eli Tähti viimeisten syntymäpäivieni jälkeen aina seuraaviin synttäreihini. Sain kasvukortikseni Tasapainon, kun laskin oman syntymäpäiväni, syntymäkuukauteni ja tämän vuoden luvut (23.3.2007) yhteen: 2+3+3+2+0+0+7  = 17 j

Seuraava kasvukorttini kausi alkaakin sitten ensi vuonna, eli sen saan tietooni laskulla 2+3+3+2+0+0+8 (23.3.2008) = 18 eli Kuu

Samalla tavalla menettelemällä saat laskettua aina kasvukorttisi. Lyhyesti siis kasvukortti lasketaan aina sille vuodelle, jota eletään, tosin kukaan ei kiellä laskeskelemasta kasvukortteja vaikka seuraavaksi 10 vuodeksi eteenpäin! Cheesy
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.2007 03:13:54 »

Jos olet jo viettänyt syntymäpäiväsi vuonna 2007, niin tietenkin lasket silloin vuoden 2007  Smiley.

AthaMaarit näköjään ehti ensin ja selvittikin tarkasti  Smiley. Minun korttini tälle vuodelle on 7 ja ensi vuodelle 8  Wink.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 03:18:56 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2007 12:34:17 »

No niin sitä minäkin,että vuoden 2007 syndet...tuosta laskemisesta kun kirjassa on persoonallisuuskortti  laskettu näin 23+7+1952=1982 ja sitten laskettu tuloksen numerot yhteen 1+9+8+2=20.Olen nähnyt jossain aivan erilaisen tavan laskea näitä!eikös numerologiassa ole erilaisia koulukuntia jotka tekevät asiat eri tavalla?

« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 12:41:30 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
mindy moon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 29.08.2011 16:53:18 »

heii joku auttaisiko kun minun pitäisi ennustaa ystävälleni mutta en muista miten ennustaa ystävälle!!!!
HELLPPP!!!

olen typerys uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 30.08.2011 10:27:15 »

Jos haluat tehdä persoonakorttitulkinnan ystävällesi laskemalla syntymäaikaa, ohjeita on tuossa ylhäällä Smiley

Jos haluat tehdä korttitulkinnan - ei siis ennustusta, vaan neuvoa - voit tehdä sen kahdella eri tavalla. Tapojahan on sen miljoonia, mutta nämä ovat kaksi simppeleintä.

Yhden kortin taktiikassa esität taroteille kysymyksen ja nostat pakasta yhden kortin vastaukseksi. Avaa pakka viuhkaksi eteesi (lattialle, pöydälle, oikeaan käteen...) ja nosta vasemmalla kädellä kortti. Muista sanoa kiitos!

Kolmen kortin taktiikassa esität kysymyksen taroteille ja nostat kolme korttia: Menneisyyden, Nykyisyyden ja Tulevan kortit. Jälleen kerran avaa kortit viuhkaksi ja nosta vasemmalla kädellä. Voit halutessasi sekoittaa pakan aina yhden kortin noston jälkeen tai nostaa kaikki kolme korttia kerralla - mikä vaan tuntuu hyvälle! Muista jälleen kiittää saatuasi kortit, sillä se on kohteliasta coolsmiley
Menneisyyden kortti kertoo siis menneistä tapahtumista ja asioista, jotka vaikuttavat mahdollisesti yhä nykyhetkeen. Nykyisyyden kortti kertoo siitä missä ollaan menossa nyt. Tulevaisuuden kortti valottaa tulevan mahdollisuuksia - se voi neuvoa toimimaan eri tavoin tai kertoa, että jos sama tahti nykyisyydessä jatkuu, lopputulos tulee olemaan tällainen ja tuollainen.

Tämä EI ole ennustamista. Ennustamissanan voisi heittää jo romulaariin :Smiley Kyseessä on korttien kautta saatu opastus ja neuvo siihen miten toimia itse omassa elämässään ja tavoitella unelmiaan. Mikä tie on fiksu ja millä odottaa kasa tappuraa, jos lähtee tarpomaan siihen suuntaan väkisin. Mehän emme - Luojan kiitos! - ole kohtalon pelinappuloita, vaan karman lisäksi luomme omaa elämäämme jatkuvasti sellaiseksi mikä se nyt on ja tulee olemaan. Se kannattaa muistaa! Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: