Jos tarkoituksena on, että sinun kuuluu vaihtaa työpaikkaa, uusi tulee kyllä sinulle - ei huolta
Olen itse töytön ja vailla koulutusta ja seilannut työpaikasta toiseen taloudellisesti erittäin epävarmalla pohjalla, mutta aina jostain se työ on eteen tullut, kun olen sitä tarvinnut.
Kyse ei ole muusta kuin itsensä ja egon voittamiseksi joka selittää, että et voi, et pysty, et saa, et onnistu, ei tule mitään, ei kannata, epäonnistut, sinut tuomitaan, perheesi kuolee nälkään takiasi jne. Jos sydän sanoo, että NYT täytyy tehdä näin, niin usko huviksesi, silloin siitä ei kärsi kukaan! ^___^ Alku on tietysti hankalaa aina, milloin ei olisi, mutta jos intuitio sanoo ja kehottaa sinua tekemään jotain asialle se myös huolehtii siitä, ettei kukaan läheisesi kärsi.
Työpaikkaa, uutta sellaista siis, voi tietysti ryhtyä haeskelemaan jo nykyisen työn aikana ja kun uusi paikka löytyy, irtisanoutua nykyisestä. Ei tietenkään tarvitse hyppiä tyhjän päälle!
Mutta, kuten sanottua, elämä on simppeli - sinä joko jatkat nykyisessä työpaikassa tai et jatka. Ei muuta.