Ikitosi
|
|
« : 08.12.2007 16:09:37 » |
|
Elämä antaa meille pieniä ja isoja oppimisenmahdollisuuksia joka päivä. Tähän saa listata opit, jotka ovat menneet perille, kertoa niiden käytäntööntoteuttamisesta, sekä tunteesta, jonka oppiminen ja oivaltaminen sai aikaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1 : 08.12.2007 16:42:44 » |
|
Olen onneksi pikkuisen oppinut oivaltamaan sitä, mitä on sisäisen tahdon ääni. Senhän voi peitellä hyvinkin syvälle. Järki tumppaa sen vielä lujaa sinne. Mutta keho alkaa valitella....onneksi. Olen saanut elää niitä elämän kohokohtia, milloin sisin ja ulkoinen ovat sopusoinnussa keskenään ja voi sitä elämisen riemua!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #2 : 10.12.2007 15:38:44 » |
|
Minä olen oppinut sen, että hetken mielijohteesta ei kannata/tarvitse toimia.
"Nuku ajatuksesi yli. Jos se on sama vielä huomenna, voit ehkä tehdä jotakin sen eteen". Tehtyä kun ei saa tekemättömäksi, joten parempi katsoa kuin katua.
Kliseitä ehkä, mutta elintärkeitä mun tämänhetkisessä elämäntilanteessani.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 25.12.2007 00:33:22 » |
|
Joulukuun koettelemus on ohi. Vaikka minua kohtaan hyötkättiin ankarin kritiikin, usko itseen ei horjunut. En tiedä miksi tieni näyttää useinkin niin kiviseltä, miksi mikään ei onnistu helposti. Mut periksi en anna prkl . Onneksi tällä kritiikillä oli vain päinvastainen tarkoitus, se voimisti päämäärääni. Skoripioni aina nostaa häntänsä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
piiarose
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 25.12.2007 03:55:39 » |
|
sisäinen rauhallisuuteni. Jota valotyöntekijänä vaaditaan, joskus kompuroin ja kaadun. Tällä kertaa rauhallisena, tietäen olen täyttä valoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 26.12.2007 11:21:33 » |
|
Buf, kaadoin sukulaisten niskaan Suomessa ja ulkomailla niin paljon lahjoja ja kortteja ettei niillä ollut mitään saumaa kritisoida, heh!
Kokeile sellaista.. ja onnea kaikille..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #6 : 28.12.2007 15:13:47 » |
|
Olen oppinut, että asiat tapahtuvat juuri niin kuin niiden on tarkoituskin tapahtua. Olen oppinut luottamaan intuitiooni ja jonkinlaiseen johdatukseen. En ole yksin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 28.12.2007 22:32:47 » |
|
Olen oppinut/oppimassa luottamaan sisäisiin tuntemuksiin/intuitioon ja toimimaan niiden pohjalta, en järjen tai muiden odotusten pohjalta. (vaikka hemmetin hankalaa se nousu neitsyenä ja kuu härkänä onkin )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #8 : 05.01.2008 00:01:03 » |
|
Jotain siitä että tuliympyrä ilmakolmiossa kiertää kahdeksaista pallomaailmaa eneten yhteen suuntaan vetovoimallisten nousujen ja laskujen kautta seitsämän kristallimeren risteytymispintojen tähdenlennoissa
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.01.2008 10:32:22 kirjoittanut Mio »
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #9 : 05.01.2008 00:16:58 » |
|
Olen oppinut yksinkertaistamaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indigo
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 05.01.2008 22:52:43 » |
|
Olen oppinut, että sanoistaan vastaa aina ihminen itse.
Katso, tässä sen itse sanoit lyhyesti ja ymmärrettävästi. Et vain kai uskonut, että muut ymmärtävät sinua?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #11 : 23.01.2008 22:42:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #12 : 06.02.2008 21:29:33 » |
|
Paatin ottaa kaikki tarjotut tilaisuudet vakavasti ja tehda parhaani, etta saan ne toteutettua!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
Life is a neverending story
|
|
« Vastaus #13 : 07.02.2008 23:59:07 » |
|
olen oppinut että jos tekee virheen eikä ota siitä opikseen niin joutuu toistamaan virheen niin usein että oppii. Olen siis oppinut oppimaan Ettei tarvitsisi aina kantapään kautta, vaikka se onkin usein se "paras" opetus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 20.02.2008 16:40:22 » |
|
Opin, ettei mikään ole kiinni siitä mitä olen, vaan sitä mitä koen. Vaikka joskus pystyisikin olemaan juuri sitä mitä tavoittelen, se ei silti tekisi minua onnelliseksi. Oleminen on pelkkää olemista, mutta se mikä minut on koko elämäni ajan tehnyt onnelliseksi on ihanat, kamalat, monipuoliset, rakkaat kokemukseni joita en vaihtaisi ikinä pois. Tästä lähtien kähden kaikkeen mukaan vain kokeakseni erilaisia asioita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|