Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: shokki  (Luettu 3666 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 12.12.2007 17:10:09 »

Nyt tuli shokki. Mies tahtoo muuttaa ulos. Ei meilla hyvin ole mennyt, mut luulin et se johtuu vaan miehen tyosta. uglystupid2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2007 19:59:41 »

Nyt tuli shokki. Mies tahtoo muuttaa ulos. Ei meilla hyvin ole mennyt, mut luulin et se johtuu vaan miehen tyosta. uglystupid2

Hei "antimoguli"

Oletko katsonut miltä AP-karttasi näyttää.

www.astro.com

Missä uranus on AP-kartallasi

Klikkaa
 uranus U r a n u s

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 22:06:17 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2007 01:38:04 »

ASkendentti  harka, yhtymassa kuuhun, neliossa neptunukseen kympissa ja samalla neliossa venukseen, mika nelosessa yhtmassa radixin venukseen IC:lla. Vitoshuoneessa saturnus, alasolmu, aurinko ja merkurius. Jupiter seiskassa oppositiossa marsiin ykkosessa. Uranus ja ylasolmu huoneessa ykstoista.

Mutta kun tarvis jotain rauhoittavaa ja turvallista. Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2007 09:56:54 »

Asc neliö Venus, Saturnus 5, Jupiter opp 7:ssa, siinä onkin jo paljon.. kaikki menee kuten on mennäkseen.. sitten tulee uutta.

Kas, tällaistakin, minun ympärilläni on vaan rakastuneita, naimisiin menoja, yhdessä olevia, kihlauksia ja itse mietin miten kauan jatkuu erään kanssa.. minulle tulee Uranus 5 vuonna 2009.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: