Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton aspektit venukseen-matala verensokeri?  (Luettu 8336 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 04.01.2006 08:57:49 »

Hassua löysin eräältä sivulta tälläisen tekstin:

Pluto Aspecting Venus: Stressful aspects of Pluto to Venus gives a tendency to lowered blood sugar (hypoglycemia). The other aspects that can do this are stressful ones from Venus to Saturn or Uranus.

Itselläni on saturnus oppositiossa venukseen ja myös pluto oppositiossa venukseen. Pitää ainakin paikkaansa kohdallani, verensokeri tippuu vauhdilla ja tarvitsenkin ruokaa parin tunnin välein. Ovatko muut saman aspektin omaavat huomanneet samaa?
Oletteko tietoisia muista aspekteista jotka aiheuttaisivat jotain häikkää terveyden kanssa?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2006 08:59:47 »

Löysin myös tälläisen.

Neptune Aspecting the Ascendant: The conjunction gives you a dreamy and spacey look. Even if you aren’t a Pisces Sun-Sign, you probably get mistaken for one. You are constantly starting off in one direction and winding up in another. Alcohol and you don’t agree, so stay away. This goes double for drugs. Neptune people are always trying to escape from the mundane. Do it with your imagination instead.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 04.01.2006 09:05:10 »

Mulla on pluto ja venus kolmiossa...
Taitaa mennä toisin päin, sillä huomaan toisinaan vasta kun paleltaa, että on tullut syötyä joskus toissapäivänä viimeeksi...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2006 09:11:24 »

Jep, ilmeisesti vain nuo "Stressful aspects of Pluto to Venus" eli oppositiot ja neliöt tekevät tuon alhaisen verensokerin.
Itselläni alhainen verensokeri tekee sen että tulen kiukkuiseksi ja rupeaa pyörryttämään, joskus jopa kädet tärisemään.
Muistahan Timotheus syödä useammin, ei vain joka toinen päivä  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2006 10:51:26 »

Itselläni on saturnus oppositiossa venukseen ja myös pluto oppositiossa venukseen. Pitää ainakin paikkaansa kohdallani, verensokeri tippuu vauhdilla ja tarvitsenkin ruokaa parin tunnin välein. Ovatko muut saman aspektin omaavat huomanneet samaa?

Kyllä! Mielenkiintoista, kiitos tästä Artemis! :Smiley Minulla on Venus oppositiossa Plutoon (tosin väljästi) ja neliössä Saturnukseen kuutosessa (terveyshuone). Saturnus on muuten vielä Ravussa. Jollen saa ruokaa säännöllisesti, alkaa useimmiten huimata ja pää tulee kipeäksi. En voisi kuvitellakaan työpäivää syömättä päivällä kunnolla, toisin kuin useimmat työkaverini. Vain yksi on samanlainen kuin minä ja kappas - hänellä Venus neliössä Plutoon, tosin ei Saturnus-aspekteja.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2006 12:22:34 »

Hei Ajatus!
En minäkään voisi kuvitella työpäivää ilman ruokaa  Smiley Eräs työkaverini elää banaaneilla työpäivän ja minua huippaa jo pelkkä ajatuskin. Tosin meillä tuo alhainen verensokeri on myös sukuvika osittain  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2006 14:00:10 »

Tosin meillä tuo alhainen verensokeri on myös sukuvika osittain  Smiley

Onkos teillä myös Venus-Pluto tai Venus-Saturnus -aspekteja suvussa? Smiley Siskollani on sama Venus-Pluto -oppositio, mutta Saturnukseen Venus on hänellä kolmiossa. En itse asiassa muista olemmeko koskaan keskustelleet aiheesta, mutta voisin kuvitella että hänkin tykkäisi syödä säännöllisesti...täytyypä kysäistä. Äidillä niin ikään Venus-Pluto -oppositio, muttei Saturnus-linkkiä. Muilla ei tuota kuviota olekaan, eikä muitakaan haastavia Ven-Plu-Sat -juttuja.
tallennettu

Asc Kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2006 14:57:28 »

Itseasiassa nuo aspektit ei ole sukuvika mutta vaiva on  Smiley
Kolmioita löytyy venus-saturnus-pluto mutta ei neliöitä eikä oppositioita.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2006 15:06:00 »

Mahtavatkohan ne muut kärsiäkään asiasta samalla lailla, jos kuviotkin ovat helpompia? Kirjoittakaahan muutkin ihmiset kokemuksianne!
tallennettu

Asc Kauris
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.01.2006 16:14:07 »

Mulla on venus-pluto yhtymä ja en todellakaan ole altis alhaiselle verensokerille. Pystyn olemaan syömättä niin kauan kuin tarvis jos vain asennoidun asiaan oikein. Toisinaan en saa minkäänlaisia oireita, toisinaan parin päivän syömättömyys kostautuu päänsärkynä tai tärinänä. Minulle on enemmänkin sääntö kuin poikkeus viettää esim. 12 tuntia syömättä, ja olen ihan yhtä toimintakykyinen kuin syöneenäkin. Poikkeuspäiviäkin on!

Mutta rakastan ruokaa ja syömistä smitten
Ja jos saisin päättää niin söisin enemmän, mutta se ei natsaa kilojen kannalta  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 04.01.2006 17:35:47 »

Minullakin Venuksen ja Pluton oppositio.

Olen oikein kuuluisa siitä, kuinka äkäiseksi tulen nälkäisenä.  tickedoff

Mutta viime vuosina olen totuttanut itseni syömään vain kahdesti päivässä, sillä olen erittäin huono lopettamaan syömistä ja syön mieluummin harvoin ja paljon kuin usein ja vähän.

Kilojen takia en siis viitsi syödä usein ja paljon.  Wink

Nyt kroppa on tottunut tuohon tahtiin, eli en tarvitse ruokaa enää niin usein kuin ennen, mutta edelleen sen verensokerin laskettua - vaikka se ottaisikin pidemmän ajan - olen vihainen kuin ampiainen.

Niin, ja kyllä minä tuon kahden aterian lisäksi esim. aamuisin juon tuoremehua eli korjautuuhan se sokeritasapaino silläkin tavalla.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
enska
Vieras
« Vastaus #11 : 04.01.2006 17:50:05 »

Hep
Mulla on Pluton kolmio Venukseen. Hirvittävän epäsäännöllinen ruokailurytmi; joinakin päivinä voi elää miltei pyhällä hengellä, toisina päivinä mässyttää ihan koko ajan. Useimmiten syön vaan yhdne lämpimän aterian päivässä, senkin joskus viiden kuuden aikaan illalla, muuten melkeempä kahvilla porskutetaan. Joskus kyllä huippaa päästä jos tekee äkkinäisiä kyykkyyn-ylös-liikkeitä tvs. ja tulee sellainen verenmaku suuhun. Liekkö oire jostain.

Kolesteroli-,yms arvoja en ole ikinä käynyt mittauttamassa ( tai jos jossain yhteydessä se on otettu niin en muista), mutta sitten mulla on kuitenkin eräänlainen stressivatsa. Välillä ei tarvisitse kuin ajatella lasillista vettä niin johan turpoaa. Paino jojoaa aina kymmenen kilon sisässä, näin lyhyellä tapilla tietty näkyy vähäinenkin kilomuutos..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: