Arkiviisu
Vieras
|
|
« : 14.12.2007 11:04:42 » |
|
linkkivinkkiä ja ystävänpostia, ja kirjavinkkiäkin Hei kaikki tuoreet ja tutut ystäväpostilaiset!
Olet ehkä ihmetellyt missä viestini viipyvät. Tai ehkäpä se on vain minun toiveajatteluani... Suuremmin selittelemättä voin vain sanoa, etta elämäni on ollut niin täyttä, että vähempikin olisi ehkä riittänyt. Olen mm.muuttanut yllättäen hometalosta pois. Onneksi kaikki on nyt ohi ja pääsen taas miettimään muutakin kuin kaaoksesta selviytymistä.
Mutta nyt tärkeimpään asiaan: Minulla on ilo ja kunnia kertoa, että nettipalveluni uudistusprojekti on vihdoin tehty. Uusituilla sivuilla (tutussa osoitteessa www.namaste.fi) on mm. täysin uusittu enneagrammi-persoonallisuustesti. Se on paljon tarkempi kuin entinen. Opit kiehtovia asioita itsestäsi. Sivustolta löydät myös päiväkirjani, jossa pohdin hyvän elämän asioita viikon - parin välein. Ja asian seasta löydät myös kuvia omista rakkaista lapsenlapsistani. Heitähän me isoäidit rakastamme näytellä maailmalle, vai mitä! Klikkaa siis www.namaste.fi ja tutustu uudistuneeseen toimintaamme. Odotan jännityksellä kommenttejasi!
Lee Coitin "Kuuntele sisintäsi - Miten tulen tietoiseksi sisäisestä oppaastani" on julkaistu jo vuonna 1992, mutta on ajankohtaisempi kuin koskaan. Leen omat kokemukset ja vaikeudet kuunnella sisäisyyttään ovat meille kaikille tuttuja, siksi kirja on niin omakohtainen, "kuin juuri minua varten kirjoitettu". Kirja on hieno kokemus, käytännöllinen, viisas ja upean arkinen. Kaikki on tässä ja nyt. Kuuntelemisessa harjaantuminen avaa yhteyden sisäiseen viisauteemme eikä siihen välttämättä tarvita ihmeellisiä tekniikoita, suurimpina avuina ovat avoimuus, rehellisyys ja luottamus.
Valoa ja voimia Jouluusi! Pidä hyvää huolta itsestäsi ja rakkaistasi, Lämmöllä, MarikaMarika Borg info@namaste.fiwww.namaste.fi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #1 : 14.12.2007 16:56:53 » |
|
************* Opin sanomaan ei, kun en todellakaan halua tehdä jotain. Kun olen totuudenmukainen ystävällisellä ja päättäväisellä tavalla, se on lahja jokaiselle.
************* maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2 : 14.12.2007 22:52:12 » |
|
Neuvot ovat usein vain naamioitu tapa arvostella. Siksi annan tukeni ja kannustukseni ilman neuvoja. Huomaan, kuinka hyvä olo siitä tulee.
Ohhoh! Olipa osuva... Tänään juuri mietiskelin, että miksi joillakin "hyvää tarkottavilla" ihmisillä on niin kova tarve antaa neuvoja..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #3 : 15.12.2007 00:56:22 » |
|
hih.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #4 : 16.12.2007 16:42:45 » |
|
Näen kaikissa ja kaikessa ympärilläni vain kaikkein parhaan. Näin vahvistan näitä ominaisuuksiani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #5 : 17.12.2007 00:05:42 » |
|
Ole tänään uskollinen itsellesi. Vaikka se voi olla aluksi vaikeaa, tulet lopulta kiittämään itseäsi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 17.12.2007 10:30:56 » |
|
Kun täytän mieleni
rakastavilla ajatuksilla,
tunnen koko olemukseni
eheytyvän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #7 : 17.12.2007 15:36:44 » |
|
Tänään näen selvästi, että en ole uhri. Tajuan, että olen voimakas ja kyvykäs ihminen ja voin astua ulos itse tekemästäni vankilasta vaikka heti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 18.12.2007 08:39:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 18.12.2007 10:05:30 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.12.2007 10:11:55 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #10 : 18.12.2007 16:31:04 » |
|
Elämäniloni on tarttuvaa, ja siksi voinkin innostaa ihmisiä ympärilläni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 19.12.2007 18:09:14 » |
|
Riemuitseminen on sitä, että hyväksyy elämän varauksetta ja ilmaisee ilonsa. Riemuitseminen on kiittämistä sydämen pohjasta kaikkein arvokkaimmasta lahjasta: elämästä!
************* http://www.namaste.fi/oivallukset/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #12 : 19.12.2007 19:14:38 » |
|
Teen kaiken täydestä sydämestäni. Nautin kyvystäni antaa itsestäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 23.12.2007 05:10:00 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2007 05:15:20 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #14 : 24.12.2007 12:01:02 » |
|
Aseta päämääräksesi kokea onnellinen päivä ja ylläty iloisesti!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|