AUTTAJA
|
|
« Vastaus #30 : 19.12.2007 17:54:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #31 : 19.12.2007 18:36:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #32 : 19.12.2007 19:02:01 » |
|
Kertoisitko minullekin, mistä olen tullut - miksi - ja minne menossa?
Elisa
[/colo
Tähän ei ole helppo vastata, erittäin vaikeaa, Sinulle, muille, minulle ei sitä kerrotakaan >>>
Tämä kolminaisuus = kuitenkin YHTÄ, yhtä sen kanssa, joka määrittelee - tulosi - olosi - tulevaisuutesi = kaikki menee takaisin sinne mistä tulitkin---------Jupiter = KAAVASI ydin, ydin joka pystyy ja pitää - kaiken - PYSTYSSÄ, pystyyn meneminen = YDIN elämässäsi, kun tulit Juperistä = menet Juperitiin, elämä täällä = seesteistä, usvaista ja unelmaista, elät eräänlaisen unelma elämän, joka tuntuu sadulta, välillä todelliselta, elät kuitenkin enempi sadussa, sehän Se = HIENOA ELÄMÄÄÄÄ >>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #33 : 19.12.2007 19:22:33 » |
|
Mistäs minä olen kotoisin? Oma veikkaus joko maan alta tai Siriuksesta Oon aina halunnu kämpän joka on luolasto kaivettuna maan alapuolelle Vähän samalla lailla kuin maahiset ja muut mönkijät asuu. Elpyisinkö koskaan, jos ja kun joutuisin hämäräperäisiin huijauksiisi ja todellisiin "ujutuksiisi", joita harrastat, uppiniskaisen huumorin piikkin laittaen, olet arvaamaton ja arvattavakin, en pysty nyt enempi vastaamaan, jos haluat jotain, kysy uudestaan, äläkä siitäkään pelästy, vastaan ja vastaan Sinulle vielä "mojovasti", sillälailla suoraan sydämeen, melkein kuolettavasti, siirry vain elämään, suoraan elämään, kohti elämää > t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #34 : 19.12.2007 20:08:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #35 : 19.12.2007 20:20:59 » |
|
No, hei. Entä minä? Mistä tulen?
Venny
[/colo
Empä muista vastanneeni, enpä niitä kontroilookaan, koska en ole AMMATINHARHOITTAJA, harhoitan vain = harjaan, koiriani, jotka ovat minulle VILPITTÖMIÄ, kukaan ihminen ei sellainen ole ollut - SE ON TOTINEN TOSI, muuta totta ei elämässä olekaan, vastaan Sinulle, jos tämä edellä mainuttu = TOTTA ja sopii "kuontaloosi">>>>>>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #36 : 19.12.2007 20:33:49 » |
|
Joo, en tajunnutkaan, ei siis mitään uutta tän auringon alla SE Ikäänkuin jälkijunassa jollei sitten mene ohitse.. Isäni sanoo: meitä on jokaiseen junaan ja välillä joku jää poiskin. [/colo
JOO, Justiin, jäit jo junasta >>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #37 : 20.12.2007 14:15:48 » |
|
Ametha hyppäsi kyytiin.... Jos kiiruksilta ehdit ja vastauksia annetaan, olisi tosiaan kiva tietää mistä, mitä ja kuka .....olen? Laitoin jo aiemmin tuonne kyssärin, mutta taisin jäädä välistä. Vai liekö tarkoituksella.... Aika mielenkiintoinen persoona kyllä olet ja nuo vastaukset välillä omaa kieltään... [/colo
Sinussa = voimaa = arkipelin voimaa, Sinun kanssasi olisi "helppo" elää, siis rinnallasi, olet harviNAISEN omaava, älykäskin "heijaaja", nyt menee liiaksi kohumisen puoleel, mutta TOTUUKSIA timo saa kirjoittaa, no erään kohdalla en tiedä, kun en muitakaan kirjoittamiani tiedä = viime yökin meni mielenkiintoisissa jutteluissa 04:00 asti <?
No Ame, tuleeko tästä mitään, valot koneella katkenneet, arviosta painelen nappuloita, usko pois minusta = kiva "painella", olen ilmeisesti jokin painaja >
Painajaisia olet hiljattain nähnyt, oikein herännytkin, kaikkea et muista, vain hitusen, nämä ovat näitä menneitä ja tulevia sekaisin >>>?
Paikallisjuna tulee kirjoittaa, miksi, en tiedä, tuntuuko tutulta, minusta tämä tuntuu etäiseltä, onko tärkeä nyt vai tulevaisuudessa?
Olet tullut Armaasi, Rakkaasi Topin ja timon "kuustoiselta" kadotetun Sadun ja käärmeen maasta, jossa ilmasto huokuaa villin lännen aikoja = SIRIUS, sinne helppo mennä ja tulla, ei tarvitse olla "eristyksissä" lainkaan, joskaa sekää ei merkitse mitään, kun AIKAA ei ole, SE = harha ja ihmisten keksimä määre >
Kerroin jo kuka olet - nyt vuorosi ihmetellä minne olet monot suorassa menossa - tosiaan ET mene minnekkään monot ojossa, et sitten millään, kävelet aika paljon ja et tarvitse sellaisia "tom - tomeja" eli suunnistus laitteita, tiedät tarkkaan minne olet menossa aina, et harhaile, muuttele suunnitelmiasi, harvi NAINEN olet, hormoonitkin pysyvät kurissa, niin menet "työnjohtajasi" yläkertaan ja täällä maan päällä sitä jo opiskelet >>>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #39 : 20.12.2007 14:52:51 » |
|
no moi mistä minä olen tullut, minne menossa? [/quot [/colo
Oli PAKKO vastata, koska tunnen Sinut, siis Luoja tuntee, tunnustelen nyt, oikein hypistelen, koitan koittaa ottaa otetta Sinusta, RAKAS, JOTTA PYSYISIN selässäsi, tukevassa ja MEREN olet valinnut ja kaikki me muutkin = siellä kastettu = suolattu, härskiksi siten emme tule helpolla, nyt meni henkilökohtaisuuksiin ja tämän Arvoisa MODE saattaa ihastua/vihastua = olet itsekin eräänlainen MODE = Modermin Taiteen harjoittaja, nyt ja tulevaisuudessa, vanhakin kiinnostaa eli vanhus nimeltä timo = se Ärtyisä pappa, jo Rakastaa Ladyjä >>>>>>>>?
Olet maan MERI - Hevoset ovat myös elämääsi - menet Mereen takaisin, suolaiseen sellaiseen hevosystäväsi kanssa, sillä "uitte" mellastatte, syötte ja nautitte meren antimia - täämmeisenä Luoja näkee Sinut Ja HIRNUTAAN yhteen ääneen IHAAAAAANAAA
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
delir
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #40 : 20.12.2007 15:01:05 » |
|
mistäs meikäläinen on tulossa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #41 : 20.12.2007 15:18:43 » |
|
mistäs meikäläinen on tulossa? [/colo
Jaahas, nyt SE tuli pappallekin oikein KOMEE MIMMI, näen Sinusta sellaista "treenattua" kroppaa ja energistä mieltä, heittäisit minut alta sekunnin selälleen >>>>>>>>
Olet tulossa treeniltä hyvin usein, tulet usein ja tuot mielenrauhaa kanssa sisareillesi, veljet eivät kauheemmin kiinnosta, mitä tuokin tarkoittaa, hym... ota siitä selväääääää >>>>>>>>>
Selvin päin olet ollut ja mitään ryyppyputkea ei näykään >>
Aina kun tulet, myös menet, MENO = mottosi, haluat vain mennä, et tulla niinkään>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
delir
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #42 : 20.12.2007 15:23:43 » |
|
näen Sinusta sellaista "treenattua" kroppaa ja energistä mieltä, heittäisit minut alta sekunnin selälleen >>>>>>>> OIKEIN!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sinituuli1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #43 : 20.12.2007 15:51:49 » |
|
Jospa vielä kerran ihmettelen, mistä olen tullut, minne menossa?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #44 : 20.12.2007 17:30:12 » |
|
Jospa vielä kerran ihmettelen, mistä olen tullut, minne menossa? [/colo
Ihmetellään vaan, ilkoisesti, ikuisesti, aina vaan >>>>
Olet Enkelimäinen, sellainen söpöläinen, kuitenkin luusi ovat kovaa tekoa = olet liikunnallinen ollut, nyt SE = vähentynyt, mutta SE pohja = ja se = "poikaa, se nuorena saatu liike, liikkuminen Luo Sinulle mielekkyyttä ja Hyviä Hormooneja = niistä nautit täysin rinnoin.
Taivaista olet tullut, isäsi ei ole Hän, miksi näin, näin?
Taivaaseen olet menossa, täällä teet "töitä" ensi kesänä myös voimakkaammin henkisellä alueella, olet eräänlainen MUUSA, joka tukee käsillä parantajaa = KAATAJAA, joka saa voimansa jo alkuvuodesta, ota tämä tehtävä vastaan, älä epäröi, hyvin harvinainen "hommeli" = olet myös vastaava VALITTU - ehken vaistoatkin sen jo, tuntuu kuitenkin "utopistiselta", kuiten = TOTUUS >>>>>>>>>
näin, näin = kerro kesällä, me tapaamme vielä? >>>
t.timo
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 18:13:02 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
|