|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #2 : 14.12.2007 18:19:37 » |
|
No kerrohan, mihin se meikäläinen on menossa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #3 : 14.12.2007 18:40:21 » |
|
[/colo
Voi harmi, olet menossa eri suuntaan mine itse menen, kunhan teet lenkin, tapaamme siellä Taivaassa, jossa kavereitasikin jo on, nimittäin olet melko iäkäs sellainen. mutta siisyisti kuitenkin elänyt tosi hempukka, aivan vielä vieteltävää tyyppiä oleva Lady, ladyksi voi sanoa siksi kun olet elävöitynyt lähiaikoina elämän näin Sinua = hyväillyt = menet Taivaisiin, sinne haluatkin, sinne myös pääset>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #5 : 15.12.2007 10:50:26 » |
|
[/colo
Voi harmi, olet menossa eri suuntaan mine itse menen, kunhan teet lenkin, tapaamme siellä Taivaassa, jossa kavereitasikin jo on, nimittäin olet melko iäkäs sellainen. mutta siisyisti kuitenkin elänyt tosi hempukka, aivan vielä vieteltävää tyyppiä oleva Lady, ladyksi voi sanoa siksi kun olet elävöitynyt lähiaikoina elämän näin Sinua = hyväillyt = menet Taivaisiin, sinne haluatkin, sinne myös pääset>>>>>>>>>
t.timo
No empä kyllä mitenkään iäkäs ole (aika nuori itse asiassa vielä) enkä minnekään taivaisiin halua...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #6 : 15.12.2007 11:03:30 » |
|
[/colo
t.timo
No empä kyllä mitenkään iäkäs ole (aika nuori itse asiassa vielä) enkä minnekään taivaisiin halua... [/colo
Kuten huomaat, en mitään tiedä, se = totinen TOSI,
vain Luoja tietää, no voisinhan sanoa > olet vanha sielu, mutta et mikään nuorikkokaan ole, olet monta miestä kokeillut ja yksikään ei ole ollut lopputulemissa mieleisesi, vai >>>?
Mistä tosiaan kuitenkaan "tiedät" kuka = paras, kysyn vain >??
t.timo Nyt täytyy katsoa Hevosten AUROJA, jotta edes jotain "vilpitöntä" tekisin = koirat jo ulkoilutin = vilpittömät seuralaiseni jasitten mulla = KAKSI Ladyä, jotka myös luokittelen "vilpittömyyteen asti " >>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
belle
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 15.12.2007 11:34:36 » |
|
Mikä suunta minne monot vie utelias olen kuin pieni lapsi aina kyselemässä niinhän ne töissäkin sanoo ,että onko minulla kysely kausi menossa .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #8 : 15.12.2007 11:43:33 » |
|
Kun sinä Auttaja olet niin innokas aurankatsoja niin pistän helpon. Vaihtaako työkaverini työpaikkaa ja menee kaivokselle töihin? Nimeltään hän on Make. Mie en mee varmaan minnekkään vai menenkö
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #9 : 15.12.2007 12:01:12 » |
|
Kun sinä Auttaja olet niin innokas aurankatsoja niin pistän helpon. Vaihtaako työkaverini työpaikkaa ja menee kaivokselle töihin? Nimeltään hän on Make. Mie en mee varmaan minnekkään vai menenkö [/colo
Voi HYvä Ihminen, en minä innokas ole, vaan Luoja, luoja kertoo Sinulle, Hyvä Lari, Sinun olevan sellainen "HÖPSÖ kuukelin lai"- näin Luoja sanoi, tuo "kaivos" paikka "tar" Koittaa jotain muutoa toiseen naiseen = ellet ole erityistyyppiä = homo/lesbo, sun muut jutut, Sinuun saattaa ottaa yhteyttä SAMAA sukupuolta omaava henkilö, näin vaan NÄEN elämäsi AURAT, kun niin kyselet >>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #10 : 15.12.2007 12:21:12 » |
|
Höppänä : Kaivos on kaivos. Työkaveri on työkaveri. Lari on Ilari ja Ilari on hetero jos sen haluat tietää. Aivan varmasti ottaa yhteyttä puhelimitse ja ihan fyysisestikkin, joku nainen ja joku mies. Varmasti monet kerrat.
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #11 : 15.12.2007 12:39:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #12 : 15.12.2007 13:01:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #13 : 15.12.2007 15:05:54 » |
|
No kerro... [/colo
MONOt ojossa kohti pimeyttä, jossA PIENI Joulun liekki palaa salaisesti, muulta paossa, maalle menossa, maalla elät loput elämääsi, kurjuutta koet, onneksi muuttu, varsinkin kaksi vuotta elämäsi onnellisempia, pieni demetia painaa, ei se haittaa, sulhotkin vaihtuu päivittäin.
Taivaassa tavataan "ARDIS", se = MORO >
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #14 : 15.12.2007 16:03:51 » |
|
Vastailen sitten itse itselleni Ekaks vaikkapa Make. Auts, kyllä sattuu aivolohkoihin nykyinen työ. Onko kyse sitten rahasta? kyllä siitäkin ja myös jostain muusta, haasteesta. Mennäkkö sitten sinne kaivokselle ei ollutkaan minälleni ihan varma, öööh, arvojoisin tommosen 30% mahollisuuden näillä näkymin. Oliko Auttaja sinulla kivat "päivätorkut". "Suu ammollaan ja siinä valo, kuin herätyskello" Ja mitä minuun tulee? Selvä ja kiitos Auttaja Isän Pojan ja Pyhänhengen nimeen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|