keijunkaveri
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 15.12.2007 16:36:30 » |
|
Minnekäs minä nyt sitten olen oikein menossa?
|
|
|
tallennettu
|
Minä Olen
|
|
|
delir
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 15.12.2007 17:32:20 » |
|
Entä mä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 15.12.2007 18:32:52 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.12.2007 18:34:41 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #18 : 16.12.2007 12:15:27 » |
|
No kerrohan, mihin se meikäläinen on menossa?
[/colo
Voi harmi, olet menossa eri suuntaan mine itse menen, kunhan teet lenkin, tapaamme siellä Taivaassa, jossa kavereitasikin jo on, nimittäin olet melko iäkäs sellainen. mutta siisyisti kuitenkin elänyt tosi hempukka, aivan vielä vieteltävää tyyppiä oleva Lady, ladyksi voi sanoa siksi kun olet elävöitynyt lähiaikoina elämän näin Sinua = hyväillyt = menet Taivaisiin, sinne haluatkin, sinne myös pääset>>>>>>>>>
t.timo
No empä kyllä mitenkään iäkäs ole (aika nuori itse asiassa vielä) enkä minnekään taivaisiin halua... [/colo
Kuten huomaat, en mitään tiedä, se = totinen TOSI,
vain Luoja tietää, no voisinhan sanoa > olet vanha sielu, mutta et mikään nuorikkokaan ole, olet monta miestä kokeillut ja yksikään ei ole ollut lopputulemissa mieleisesi, vai >>>?
Mistä tosiaan kuitenkaan "tiedät" kuka = paras, kysyn vain >??
t.timo Nyt täytyy katsoa Hevosten AUROJA, jotta edes jotain "vilpitöntä" tekisin = koirat jo ulkoilutin = vilpittömät seuralaiseni jasitten mulla = KAKSI Ladyä, jotka myös luokittelen "vilpittömyyteen asti " >>>>
t.timo
Olen kuules sattumoisin ollut sinkku tämän koko pienen elämäni ajan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 17.12.2007 14:31:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #20 : 17.12.2007 14:32:18 » |
|
On se totta.. olisi kamalaa kysyä aina näkijältä, mitens nyt käy sen sijaan että kysyy Itseltä ja Tekee sen. JA sitten tietää oman kokemuksensa, mitä on mieltä.
Tai ainakin se jolta kysytään, voisi olla oma opas.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007 14:52:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #21 : 18.12.2007 10:39:09 » |
|
[/colo
Artemisu Hyvä, ei sinkkuus tarkoita selipaattia, ei avioliitto jatkuvaa lemmenliekkiä >
Nuorikin olet, kuitenkin vanha, Sinussa huokuu yhtäläisyys vanhuuteen ja keskenkasvuiseen "kakaranomaiseen" kiukutteluun, oletko saanut paljon "periksi", kun olet "räksyttänyt" aikasi > ?
Ihan Hyvällä, jatka vain, kyllä sieltä sitten aikanaan tulee "opettaja", joka hoitaa sinulle "haamuopen" tuomaan Sinulle ohjausta ja USKOA elämääsi >
Jatka vain samaan tyyliin = Uskalla Elää, ei Elämä ole "varovaisuutta" - ELÄMÄ = USKALLUSTA ja UTELIAISUUTTA sekä UHMAPÄISYYTTÄKIN - näitä vaan kehiin ja päälle PALJON epäonnistumisia, ne jos mitkä ovat parasta ELÄMÄÄ >>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #22 : 18.12.2007 13:59:50 » |
|
[/colo
Artemisu Hyvä, ei sinkkuus tarkoita selipaattia, ei avioliitto jatkuvaa lemmenliekkiä >
Nuorikin olet, kuitenkin vanha, Sinussa huokuu yhtäläisyys vanhuuteen ja keskenkasvuiseen "kakaranomaiseen" kiukutteluun, oletko saanut paljon "periksi", kun olet "räksyttänyt" aikasi > ?
Ihan Hyvällä, jatka vain, kyllä sieltä sitten aikanaan tulee "opettaja", joka hoitaa sinulle "haamuopen" tuomaan Sinulle ohjausta ja USKOA elämääsi >
Jatka vain samaan tyyliin = Uskalla Elää, ei Elämä ole "varovaisuutta" - ELÄMÄ = USKALLUSTA ja UTELIAISUUTTA sekä UHMAPÄISYYTTÄKIN - näitä vaan kehiin ja päälle PALJON epäonnistumisia, ne jos mitkä ovat parasta ELÄMÄÄ >>>>>>>>>
t.timo
No ei nyt tietenkään selipaattia, mutta konkreettisesti ei minulla ole ollut mies/poikaystävää. Ihan mukava näitä viestejäsi on lueskella, vaikka hankala niistä on ottaa selvää, kun liikaa "=" - merkkejä sun muuta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #23 : 18.12.2007 14:40:57 » |
|
mullekin voisit valaista vähän että mihin oon menossa kun en itse tiedä.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #24 : 18.12.2007 16:55:08 » |
|
mullekin voisit valaista vähän että mihin oon menossa kun en itse tiedä. [/colo
Sinulle, kun olet niin avoin persoona, keskusteltu paljon, helpohko kertoa tulevasta, kuin Arvoisille muille salaperäisille?
OLet menossa uuteen aikakauteen, joka tuo tukun muitakin samoin ajattelevia mukaasi, vaikka olet erittäin nuori iältäsi, Sielusi = vanha, siinä riittää muille ihmettelemistä, mistä KAIKEN teidätkin, siis ilman "palloa" >>>>>>>>>>>>
Aikakausi tuo ilmentymät "kalloosi" mitä ihmeellisempinä avaruuden symbooleina = kuvina mieleesi, mielesi kummastelee itsekin näitä kummallisuuksia, jotka ovat kuitenkin aivan tosia >
Katsele näitä ja palaa, kun palaamisen ja halaamisen aika =)
timo katselee ja kummastelee tulevaisuuttasi, tulethan sitten kanssani katselemaan Auraasi, joka kilvoittelee kirkkaimmasta tähdestä, tähtien LUONA, lunastakseen onnen autereet, tulevat hahmotukset muille kanssaihmisillesi >>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
belle
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 18.12.2007 17:34:21 » |
|
Mononi minne vie kysely kausi varmaan menossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #26 : 18.12.2007 17:51:47 » |
|
Mononi minne vie kysely kausi varmaan menossa. [/colo
Bellen kanssa kun paljon "pelleilty" ja peuhattu, ehken ihan "peuhattu", mutta kuitenkin >>>>>>>>>>
Sinulta menee, kuin mene :angel:ekin kaikki OHI, kaikki saastaisuus, kaikki "murmolinlielin" oleminen - kaikki >>>>>>>
Tavallaan uusi työsi, ei työ paikka, johtaa sellaiseen rumpaan, hyvään sellaiseen, pidät siitäkin, vaikka ensin tuntuu tökkivän muiden ihmetellessä muutosta?
Tämmestä tämä = vain välillä, hyvin menee, kuitenkin tuntuu huonosti "rulajaa"- kaikki = miten ajattelee = asennoituu asioihin, ajatteles suurimmalla osalla menee PALJON huonommin kuin Sinulla, Rakas "Belleni", siis kuulut siihen 6% ihmisistä pallollamme, joilla luistaa elämä, usko pois, näin Luoja = asian ilmaissut ja ajattele, kun olet "timon" haaremissa Taivaassa, mitä kivaa siellä järjestetään = älä pelkää, et "joudu" minun hoteihini, ellet kovasti niin halua, voit valita runsaasta joukosta "uroita" >>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #27 : 18.12.2007 18:45:39 » |
|
Entä mä? [/colo
Oletpas kumma ihminen, olet, vain olet, kumman vakaa, vaakako olet muille, vaaitset muut, oliko SE poron vasa joku sen suuntainen, olet kuin "vaa in", vaikuttava sellainen,vaikutat tulevalta vaaitsijalta, Sinua tarvitaan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen jatkossa, koitat muuta, mutta "veresi" vetää puoleensa muitakin saman veren omaamia poroisia huulia, huulesi ovat verevät vetämään puoleensa vaikka mitä, huulesi ratkaisee tulevaisuutesi >>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #28 : 18.12.2007 19:01:18 » |
|
Puhumattakaan minusta? [/colo
Valosta olen kuullut joskus = sattumalta, onko sattuma oikea kuva Sinusta, Rakas VALO, sattumaa ei kuitenkaan ole, Sinuakaan ei oikeasti ole, jos olisit sattuma.
Saatoit tästä närkästyä, närkästy vain, onko Sinulla "närkästys" lääkkeitä, nimittäin VATSASI usein närkästyy, johtuu siitä, ettet ole löytänyt sitä OIKEAA kohdetta, jonne vatsasi asettaisit, autuaasti, siististi piiloon, kaikelta piiloon, haluat vatsasi piiloittaa, tulevilta sukupolvilta, kaikelta näkyväiseltä, tulevaisuutesi liittyy, ei vatsaan, vaan RUOKAAN, ruokaa haluat valmistaa mitä eriskummallisissa olosuhteissa, mistä moinen "näky" minulle tuli, oilko se kova nälkäni nuoria Ladyjä kohtaan, vai vain sattumaa = TEE minullekin sattuma soppaa, se olisi hyvää meille KAIKILLE ali ravituille, RAVIT tutuksi Sinullekin, RAKAS VALONI, armaani, lohduttaja olet myös, se toinen puolesi ja ELÄMÄSI, oi rakas majoneesenini >>>>>>>>>>>>>>>>
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #29 : 18.12.2007 19:13:57 » |
|
[/colo
Haahahahaaaa, kuka viimeksi nauroi, se Sinut saa pauloihinsa ja nauraa kuin hullu puurossa, oletkos AAVE puurosi syönyt kiltisti, kaskas menet oikeisiin töihin, auttajan töitä voisin tarjota, mutta niistä ei saa kuin LADYJÄ, vain ja ainostaan LADYJÄ ja niiden hemaisevia syleilyjä, virtuaalisesti, tietty, vai uskotko moista, todollisuus multakin jo kadonnut, RAIKAS RAKKAANI, hedelmällisyyden perikuva, jokos Sulla "heila" =)?
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|