Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 121951 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #150 : 21.07.2008 21:17:14 »

Kyllä minullakin nyt elämä heittää IHAN härän pyllyä! Kyllä näkyy tuo Pluto.  Undecided

Nyt on sitten tiedossa työpaikan vaihto, sen verran karmeaa toimintaa taas ollut, etten kestä enää olla siellä. Transiiteissa sopivasti menossakin Saturnus yhtymä Mars 6.huoneessani.  :Smiley Kyllä masentaa. Tuntuu, ettei mikään onnistu. Olen saanut töissä kokea aggressioiden purkamista kohdistuen itseeni, kaikenlaista inhottavaa tullut niskaan, energiat ihan lopussa ja työntaja vaatii enemmän ja enemmän ja työpaikan ilmapiiri ahdistaa. Lisäksi naisvaltaisessa porukassa juorut leviävät ja siellä minusta on maalattu joku ihme paikan piru, vaikka en sitä todellakaan ole... Cry

Lisäksi stressaa jo valmiiksi tuo Saturnus 6.huoneessa, joka kuvastaa pitkäaikaista sairauden etenemistä. Sopii hyvin minulle, tässä sitä odotellaankin koska oma krooninen sairauteni taas poksahtaa ilmoille. Sad Sitä on tässä vähän jo odoteltukin... Undecided

Nyt vain uutta työpaikkaa etsimään. Toivottavasti Jupiter auttaisi siinä. En kyllä tajua, minullakin tuo Jupiter suoraan yhtymässä 10.huoneeseen Aurinkoon, MC:hen jne. ja ei opintojutut menneet ollenkaan suunnitelmien mukaan eikä nyt työssä todellakaan ole ollut mitään herkkua, vaan aivan kamalaa.  Undecided Ehkä se ylämäki tästä vielä alkaa. Ainoa positiivinen on, että välit isääni ovat parantuneet TODELLA paljon! Tämä on todellakin edistystä, ennen emme olleet edes puheväleissä, nykyään haluan omatoimisesti soittaa hänelle ehkä kerran viikossa.  Shocked Oikeasti iso asia minulle!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #151 : 27.07.2008 21:17:41 »

Kuu Kalojen vapautusliike. AH!  smitten 2funny

Lizzy, mikäs sun parisuhdetilanne on nykyään?

Nimittäin joo, tottakai tuo transiitti voi kuvata nimenomaan eroa tai irtaantumista äidistä ja kodista, mutta samalla myös totaalista tunteiden muutosta, esim. äkkirakastumista. Minun Rapu-miehelläni on tuo tänä vuonna päällä ja hän sanoi ettei ikinä ole kokenut mitään tällaista.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #152 : 27.07.2008 21:21:12 »

Lisäksi stressaa jo valmiiksi tuo Saturnus 6.huoneessa, joka kuvastaa pitkäaikaista sairauden etenemistä. Sopii hyvin minulle, tässä sitä odotellaankin koska oma krooninen sairauteni taas poksahtaa ilmoille. Sad Sitä on tässä vähän jo odoteltukin... Undecided

Äläs nyt viitsi.

Voihan tuo kuvata myös esim. saturnusmaista kehittymistä työn näkökulmasta, että nyt jaksat ajatella mikä sinusta isona tulee jos viitsit keskittää energiat siihen.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #153 : 27.07.2008 21:39:01 »

Muistan kun jokin aika sitten kaipasin kovasti Jousimiestä elämääni, ajattelin että siinä tulisi  jupiter-energiaa... No, ei tullut Jouskaria vaan Rapu-mies. Ja nyt asia kuullostaa varsin järkevältä koska minullahan on vahva  pluto aspect_sex venus -transiitti eli jotain plutomaista tulee elämääni rakkauden saralla, ja vaikka mies on Rapu niin hän on vahva plutonikko. Hän on nousu vaaka ja  pluto aspect_con askendentti.

Hän on tuonut elämääni paljon syvyyttä ja plutomaisia juttuja ihan oman elämänsä kautta. Samalla hän tuo iloa ja muuta hauskuutta, mikäs nyt on ollessa lomalla kun komea mies, 190 cm / 100 kg täyttä lihasta on vierellä ja katsoo että kaikki toimii... 

Samalla taas hän on niin äärettömän hassu ja ihana. Jos minulla on mökötyskausi niin saatan panna hänet pihalle, mutta hän aina jaksaa tulla takaisin ja saa minut hyvälle tuulelle.  Wink Jupiteria ja Kuuta.

Kannattaa muuten kokeilla Kauriit.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 10:39:21 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #154 : 28.07.2008 12:32:48 »

Tämä ei kuulu yhtään tänne, mutta pakko sanoa kun asia tuntuu kirkastuvan: rapu oli minulle ehdottomasti välipala, en haluaisi toisaalta jupiterenergiaa kun olen sitä. Ehkä ravun kautta sai herkkää kuuenergiaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitty. Olis nyt edes urheilulaji miehellä sama tai sellainen josta voisin innostua. Rapu siis vain tasapainotti suhdesaralla sen, mitä kauris oli ollut toisessa ääripäässä (suoritus, ei tunne, enkä puhu naisista, just meilasin naiskaurisystävälle) ja olihan tunnetta paljon, just oikean näköinen tyyppi.. Joten leijonassa tai oinaassa olis  aurinko ja  mars. Kun vertasin matkalla aurinkoa ja kuuta niin onhan ne aivan eri asiat. Jos rapua hallitsee piskuinen  kuu. hmm.. tunneoikut on minulle liian tuttuja muutamalta taholta. Minun tuntemani rapu oli vitkasteleva.. ehkä urheilussa oli pyrkimystä, muttei ammattilaiseksi.. eikä oikein ollut kunnianhimoa, siksiköhän se naureskeli niin paljon (siis huumori lensi, ei uratoiminta).. mutta niin, onko  kauris ja  rapu vastakkaisina kovin erilaiset? Ei? On? Tässä on tällainen noista luonne-eroista, mutta mietinpä vaan. Mutta kerran vielä, rapu tuli ihan ihme saumaan, juuri kun odottelin menestysmiestä, tuli ihan erilainen (kaurismies esim aina tapahtumissa, nyt minä  jousimies tarjosin ravulle tapahtumat). Siis nopea tilaisuus oppia tosiltamme jotain.  Kas kummaa kauris, sinunkin rapusi nousuvaaka. Jos ei olisi ollut sielukumppani, en olisi ehkä rapua katsellut.. lisäksi minulla ei ole mitään ravussa/kauriissa.

Your Lovescope - Tomorrow, July 29, 2008
People with very dissimilar natures often find each other very attractive, and this may be the case with today's alignment of the planets. If you are attending a party or other social occasion, you may meet someone with whom you feel an instant rapport. There is something about the pair of you that is both very different and yet also very much the same. Have fun!

Muuten toivotan kauriille jne kaikkea kivaa.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 13:35:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #155 : 28.07.2008 13:42:50 »

WS, kyllähän Rapu ja Kauris ovat varsin erilaiset merkit, mutta vastamerkkeinä he löytävät paljon opittavaa toisiltaan. Ja tämähän pätee muihinkin ihmissuhteisiin. Mielestäni "hyödyttömiä" ihmissuhteita ei ole vaan itse ainakin suhtaudun kohdalleni osuviin suhteisiin uteliaisuudensekaisella kunnioituksella...

Laitampa tähän liitteeksi kesäisen kuvan Kauriista ihailemassa merta. Monella Kauriilla kun on elämä menossa uusiksi, niin se ehkä kuvastaa tunnelmia (tukka takana ja elämä edessä  Wink).
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #156 : 28.07.2008 14:00:37 »

Oletko vaalea? Aina pidin tummana!  Mutta itse en kokeilis kaksosmiestä.Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #157 : 28.07.2008 19:37:59 »

Hih...nyt on pakko sanoa,et jos sie Kaurisenergiaa oot tuossa, niin ompas meissä samaa näköä! Meillä Kauriilla taitaa olla tuommoiset vahvat kropat, että pääsee kiipeämään korkealle! Wink

Oho! Kaksoisolentoni?

Ja muuten poikani on myös Rapu, nousu Vaaka, jolla Pluto Asc:lla!  :Smiley

Anoppi?  :Smiley
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #158 : 28.07.2008 22:13:51 »

Anoppi??…jessus…et sunkhan se sie oo minun pojan vikitellyt???  knuppel2
Ei oo äiskälle mitään kertonu!!!

Hihii...sama ajatus vilahti mielessä....  2funny   Mutta ei se nyt niin ole. Elämä vaan on niin hauskoja sattumia pullollaan. Oliko se joku laulu, jossa sanottiin, että "elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa" ...   smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #159 : 31.07.2008 20:11:06 »

Mie alan heti soittaan pojalle sinne Hesaan! smiley6600
 smitten

Tää mun Rapu on kyllä Espoosta...  Grin

Mutta ainahan se olis helpompaa jos anopin kanssa tulis toimeen. Edellisen kanssa kun oli vähän vaikeeta.  Angry

Niin, aiheesta (tai sen vierestä). Se on kyllä jännä juttu että tänä vuonna ainakin minulle on tullut paljon uusia merkittäviä ihmisiä kehiin mukaan, lieköhän tuon  jupiter DC:llä ansiosta. Juuri tänään mietin kuinka ihanaa meillä oli vaan olla pihalla, lisäkseni Leijona-poikani, Rapu-mieheni, naapurit ja heidän koiransa.

Töissä on tullut vastaan muutama merkittävä ihminen. Semmoinen joita ei ennen tätä  jupiter-transiittia ollut.

pluto taas näkyy noina valtataisteluina, päämäärätietoisuutena ja tämä miehen myötä. Hienoa, että elämääni tuli syvällinen ihminen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 20:13:05 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #160 : 06.08.2008 18:49:09 »

Täytyypä lisätä muutama vähän negatiivinen sana meistä Kauriista. Nimittäin, olen tässä viime talven aikana huomannut parin Kauris-ystävän kanssa kuinka v-maisia, ilkeitä selkäänpuukottajia Kauriit osaavat olla.   Sad

Ihan totta. Toisen Kauriin kanssa juttumme eteni raastupaan, toisen kanssa ei nyt sentään, mutta muutama tosi ilkeä sana tuli vaihdettua.

Nuo molemmat edellämainitut Kauriit olivat vielä 2007 minulle tärkeitä ystäviä, mutta nyt kävi näin. Mistähän tämä johtuu? Kauriilla on nyt edessään TOSI ISOT muutokset Pluton tulon myötä, joten voisko tämä kaikki olla heijastusta siitä?

Vähän tulee mieleen "sitä saa mitä tilaa", nimittäin nuo molemmat kieltämättä kerjäsivät tuota riitaa jo pitkään... ja nyt sitten yllättyivät kun tällä ystävällä loppui pinna.

Oletteko huomanneet samaa joko itsessänne tai Kauris-ystävissä?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #161 : 06.08.2008 19:22:25 »

No en viime aikoina, Kauris-naisystäväni on päinvastoin tosi mukava kun käyn ulkomailla hänen luonaan tai hän Suomessa. On raukalla vaan liikaa töitä ja liian vähän tilaa itselle. Sellainenkin voi kiristää heitä? Muita ei nyt tule mieleen. Eikös Jupparin pitänyt tulla kauriiseen?
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #162 : 06.08.2008 19:34:06 »

Kiitos WS, olenhan minäkin mukava mutta...

Joo, Juppari tuli Kauriiseen kyllä. Ja kun tuossa aikaisemmin mietin niitä Jousimies-tuttavuuksia niin tulihan niitä yksi, eräs ystäväni on lähentynyt minua ihan ystävänä. Aurinko Jousimies.
tallennettu

astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #163 : 06.08.2008 20:03:06 »

Olen kyllä huomannut vastaavaa, tosin jo viime talvena. Joten tuo tämähetkinen Pluto ei varmaankaan
niinkään vaikuta, vaan henkilön persoonan sisäistäminen ajan myötä. Smiley Smiley

Kyseessä oleva henkilö on  aurinko kauris ja asc  skorpioni ja hyvin voimakas persoona. Suurinpiirtein kärjistettynä haukkuu kaikki selän takana. Eikä reppana huomaa homman näkyvän läpi. Olen suhtautunut häneen hyvin neutraalisti sen jälkeen, kun olen tiedostanut hänen toimintamallin. Huvittavinta on juuri tuo läpinäkyvyys.  Wink  Heikkouttako ?
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #164 : 06.08.2008 20:26:20 »

Kiva kuulla sinusta astrofriikki!   Smiley

Itse luulen, että Pluto on sellainen "läpivalaisu" joka sulattaa jokaisen, jolloin jäljellle jää vain se mitä loppujen lopuksi itse on. Viemäri.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: